Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

...........ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...........

ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΜΕΙΝΕΙ ΠΡΙΝ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΜΟΥ ΡΟΛΟΙ
http://diaheiros.blogspot.gr/2012/07/blog-post_18.html,

ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΜΟΥ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ
http://diaheiros.blogspot.gr/2012/07/25.html

ΤΟΥΣ ΚΡΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ
http://diaheiros.blogspot.gr/2012/08/art-dela-table.html

ΤΟΥΣ ΑΝΕΜΟΜΥΛΟΥΣ
http://diaheiros.blogspot.gr/2012/08/blog-post.html

ΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΑΣ
http://diaheiros.blogspot.gr/2012/08/blog-post.html

ΤΗΝ ΔΑΔΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
http://diaheiros.blogspot.gr/2012/09/2016.html

ΤΗΝ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΣΠΑΣΜΕΝΟΥ ΚΑΘΡΕΦΤΗ
http://diaheiros.blogspot.gr/2012/09/blog-post.html

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!
ΣΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΓΛΑΣΤΡΑ
http://diaheiros.blogspot.gr/2012/07/blog-post_31.html

ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ, ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΑΡΑΒΙ!!!!!
http://diaheiros.blogspot.gr/2012/07/blog-post_08.html


ΤΙ ΝΟΜΙΖΑΤΕ, ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΜΕ ΔΥΟ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ;
ΟΟΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!!!!

ΕΙΠΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ Ο,ΤΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΗΞΕΡΑ


ΕΔΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΟΥ ΚΑΦΕ, ΕΚΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΜΕ ΖΕΣΤΗ ΣΙΛΙΚΟΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΤΛΑΚΟΛ ΚΟΛΛΗΣΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΣΑΛΑΚΟΜΕΝΟ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ!


ΟΤΑΝ ΣΤΕΓΝΩΣΕ, ΕΒΑΛΑ ΤΑΛΚ, ΤΟ ΤΙΝΑΞΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΨΑ ΜΕ ΜΠΟΓΙΑ ΜΑΥΡΗ ΠΑΠΟΥΤΣΙΩΝ, ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΟΧΙ ΤΟ ΥΓΡΟ!!!!!
ΣΚΟΥΠΙΣΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΑΛΑΚΟ ΠΑΝΙ ΚΑΙ ΟΡΙΣΤΕ 3 ος ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΜΟΥ!!
ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΚΑΪΛΑ, ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΒΕΒΑΙΑ, ΠΩΣ ΓΥΑΛΙΖΕ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ  ΤΟ ΣΚΟΥΠΙΖΟΥΜΕ !!!!!!!


Ο 4ος ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟΣ!!! ΕΧΩ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ  ΠΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΥΝ
 100 ΔΟΛΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΩ LARGE!!!!!!!!!!


ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΑΣ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ 100ΔΟΛΑΡΑ!!!!!!
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΘΕΙΟ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ, ΟΠΟΤΕ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΙ!!!!


Ο 5ος ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΜΕ DECOUPAGE, ΣΙΛΙΚΟΝΗ, ΚΟΧΥΛΑΚΙΑ!!!!!!!


ΑΦΟΥ ΤΣΑΚΙΣΑ ΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ ΠΟΥΡΑΚΙΑ, ΕΙΧΑ ΣΟΒΑΡΟ ΣΚΟΠΟ ΒΕΒΑΙΑ, ΤΟΝ ΣΤΟΛΙΣΑ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ!!!!!!!!!!

ΕΧΩ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ , ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΣΕ ΑΓΩΝΙΑ!!!!!
ΕΙΔΑΤΕ;
ΜΕ ΛΙΓΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΡΑΚΙ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!!

ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΤΕ, ΚΑΝΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!!!
ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ!!

ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΑΚΑΘΕΚΤΕΣ!!!!!

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ!!!!!!!!!

Η ΕΚΘΕΣΗ ΜΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ,  ΣΤΟ

     ΒΑΦΟΠΟΥΛΕΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ!!!!!!!!!!

ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, http://www.thelib.gr/index.php/2009-09-05-10-04-13/12-2009-04-03-14-25-41
ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ!!

ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΠΛΑΣΙΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!

ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΣΥΡΤΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑΥΤΟ!!!!!!!!
ΕΛΑΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΠΛΟΓΚ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ!!!!!
pxristodoulou@ath.forthnet.gr


ΑΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΤΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!
http://zografoisedrasi.blogspot.gr/2012/09/bazaar.html


ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΤΩ!!!!!!
ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΑΣ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!


ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΜΑΣ!!!!!!!


Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΜΕ  ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ Η ΕΝΑ ΠΑΖΑΡΙ ΚΑΙ  ΑΦΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΑΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ!!!!!
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ, ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΘΑ  ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ!!!!!!!!
ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ!!!!!
ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!!!!!!
ΟΠΟΙΑ Η ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΝΑ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ , ΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!!!!!!!

ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ, ΤΗΝ ΔΡΑΜΑ, ΤΗΝ ΡΟΔΟ  Η ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ!!!!!!
ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ, ΦΥΣΙΚΑ ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ!!!!

ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΘΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ!!!!

ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΕΣΩ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ, ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ!!!!!

Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ , ΓΙΑΥΤΟ ΜΗ ΔΙΣΤΑΖΕΤΕ!!!!!



ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΟ ΣΤΕΚΙ  ΤΗΣ  ΑΝΘΟΥΛΑΣ!!!!!!

 
ΑΛΛΑΤΙΝΗ 5, ΤΕΡΜΑ ΧΑΡΙΛΑΟΥ
ΤΗΛ ΑΝΘΟΥΛΑΣ 6948570466

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 26 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, ΑΠΟ ΤΙΣ 6 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!
 ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ Η ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ  ΤΟ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ!!!!

ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ!!!!!!



83 σχόλια:

  1. Μπράβο Ρένα! σε ακολουθούμε για να βγει κάτι καλό.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Ρένα και οι κουμπαράδες σου είναι ωραίοι,αλλά και οι ιδέες και οι προτάσεις σου. Περισσότερα μπράβο όμως για την εθελοντική προσφορά σου.Μπράβο σε σένα και σε όλες τις άλλες κοπέλες.
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!!
      ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ, ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΥΧΕΡΟΥΣ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  3. πολύ ωραίοι όλοι!! Μια απορία εχω γιατί την τεχνική με το αλουμινόχαρτο δεν τη γνωρίζω...τάλκ, για ποιο λόγο βάζεις? Θέλω και εγώ να προσπαθήσω να κάνω κάτι με αλουμινόχαρτο! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ ΤΕΧΝΙΚΗ, ΔΟΚΙΜΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ!!!!!!!
      ΕΤΣΙ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑΣ!
      ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΒΕΡΝΙΚΙ ΤΩΝ ΠΑΠΟΥΤΣΙΩΝ!!!
      ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ, ΔΕΣ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΜΙΣΙΡΛΟΥΣ, ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  4. καλησπέρα κι από εμένα!!!
    πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες!!!!
    μακάρι να βοηθήσει ο κόσμος όσο μπορεί!!
    καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ΑΠΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ!!!!!!!!
      ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!
      ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Ααααα, βλέπω δεν καθόσουν καθόλου στις διακοπές! Τι όμορφοι κουμπαράδες είναι αυτοί! Μακάρι να μπορούσαν να γεμίσουν κιόλας!!! Καλό βράδυ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΔΕΝ ΚΑΘΟΜΟΥΝ!!!!!
      ΟΛΟΙ ΜΕΡΑ ΟΡΘΙΑ ΕΦΤΙΑΧΝΑ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!!
      ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ!!!!!
      ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  6. Κουμπαράδες ενωμένοι, ποτέ νικημένοι....
    Ρένα μου θα γίνουν σύνθημα οι κουμπαράδες.
    Ας στίψουμε το μυαλό μας να κατεβάσει ιδέες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!
      ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΣ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ, ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  7. Χα!χα!χα! πόσους έχεις φτιάξει ακόμα???? Είναι όλοι πανέμορφοι!!!!! Ακούραστο Ρενάκι ΜΠΡΑΒΟ για όλα!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ!!!!
      ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΣ ΜΟΝΟ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΕΦΤΙΑΧΝΑ;
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Ρενα, θα ειναι πολυ ομορφο να δουμε κουμπαραδες φτιαγμενους απο παιδια!!!
    Καλη συνεχεια!
    καλο βραδυ πολλλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. ΧΑΧΑ! Τον Βασιλάκη επιτρέπεις να τον κλέψω;
    Οχι τίποτα άλλο αλλά με τα χρώματα δεν "παίζεται" το αλουμινόχαρτο!
    Είσαι αστέρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΜΟΥ!!!!!
      ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΟΥΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ, ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΓΥΑΛΙΖΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ!!!!!!
      ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  10. Ααααααααα, πολυ ομορφοι ολοι οι κουμπαράδες! μπραβο Ρενα! Καλή συνέχεια και καλο ΣΚ !!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΑΠΛΟΥΣ ΚΙ ΕΥΚΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΘΑΡΡΟΣ ΣΕ ΟΣΕΣ ΔΙΣΤΑΖΟΥΝ ΑΚΟΜΗ!!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΣΚ!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Καλά δεν πίστεψε κανείς πως θα έφτιαχνες μόνο 3 κουμπαράδες! Εγώ το βλέπω σε τριψήφιο...χαχαχα... Μπράβο Ρένα μου για τη θέληση, τη δύναμη κι όλη σου τη θετική ενέργεια. Βλέπω να συμπίπτουν οι κουμπαράδες με το μπαζάρ αλλά θα τα καταφέρουμε όλα. Άντε να με πιάσει κι εμένα ο οίστρος να δούμε τι θα φτιάξω...είμαι κι εγώ περίεργη να δω...χαχα...Τα φιλιά μου στον Βορρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ!!!!!!!
      ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΠΑΖΑΡΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΒΟΛΕΨΟΥΜΕ!!!!
      ΦΙΛΙΑ ΣΤΟΝ ΝΟΤΟ!!!!!

      Διαγραφή
  12. Ρένα μου πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες!....ωραία και εύκολη η τεχνική του αλουμινόχαρτου...θα το προσπαθήσω κι`εγώ...
    Καλή επιτυχία και στις δύο δράσεις!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!
      ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΤΗΣ ΑΝΘΟΥΛΑΣ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Ρένα μου, είσαι απίστευτη!!!! Είδα (άνοιξα) όλα τα links της ανάρτησης - είχα χάσει αρκετά με την απουσία μου - θαύμασα και ζήλεψα με τη δημιουργική σου φαντασία. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ, ΥΠΕΡΟΧΑ, ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΟΛΑ!!!!!! Κι' αν η φαντασία μου δε φτάνει ούτε στο νυχάκι της δικής σου, θα προσπαθήσω να αντιγράψω ιδέες και τεχνικές όπου μπορώ! Πειράζει;;;;;;;
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!
      ΚΑΝΕ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΙΞΤΟ ΜΑΣ!!!
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΛΑ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Μπραβο σας κυρια Ρενα για το μερακι της και τη μεγαλη σας καρδια..
    σπανιζουν τετοιοι ανθρωποι σαν και εσας στην εποχη μας!!!
    το "εργο" σας ειναι πολυτιμο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλησπερα!!!Συγχαρητηρια!!!

    παντα ΑΞΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!!!!

    ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!
    ΝΑεισαι γερη και παντα να εχεις εμπνευση και να δημιουργεις!!!

    ..ΕΤΟΙΜΟΙ ...ΛΟΙΠΟΝ....
    ΚΑΛΟ ΤΕΡΜΑΤΙΖΜΟ...ΤΩΡΑ.....!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφοι όλοι!Καλή συνέχεια εύχομαι και καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ το ήθελα αλλά δεν τα κατάφερα να εμπνευστό για κουμπαρά. Ομως επειδή θέλω να είμαι τίμια στο μπλογκ μου θα δεις τι μου έχουν εμπνεύσει κάποιες αναρτήσεις σου. Ευχομαι οι κουμπαράδες να εχουν τοση και μεγαλύτερη επιτυχία απ'τα συρτάρια.

    Καλό απο-καλόκαιρο εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΣΚΕΨΗ, ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ , ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΕΓΙΝΕ!!!!!!
      ΣΗΜΕΡΑ ΒΡΕΧΕΙ, ΠΑΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  18. Τι εμπνευση ειχες κι αυτο το καλοκαίρι!!Ολα ειναι υπεροχα Ρενα!Να μπουμε κι εμεις σε ρυθμους με τα παιδια και το σχολειο του μεγαλου, προνηπιο φετος, και θα βαλω κι εγω σε εφαρμογη το σχεδιο μου!Με το καλό λοιπόν και όλα να πανε κατ'ευχην στο Βαφοπουλειο!!Φιλια και καλό Σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ!!!
      Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΡΟΝΗΠΙΟ;
      ΕΓΙΝΕ ΑΝΤΡΑΚΙ !!!!!
      ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ, ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ!!!!!!
      ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΤΗΣ ΑΝΘΟΥΛΑΣ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Οι κουμπαράδες σου είναι τέλειοι!! Εύχομαι να βοηθήσει πολύ ο κόσμος, με κατασκευές και όχι μόνο!!
    Καλό σ/κο να έχεις, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπάρχει κανείς που θα πίστευε ότι καθόσουν ????? Είμαι σίγουρη ότι θα μας καταπλήξεις και πάλι, όπως με αυτήν την σειρά κουμπαράδων που είναι όλοι τους ένας κι ένας ! Περιμένουμε την συνέχεια .....μήν νομίζεις, έχω κι εγώ κι άλλους πάνω στον πάγκο μου ....χαχαχα !!!
    Πολλά φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΤΣΙ Ε;;;
      ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΔΡΟΜΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΤΩΡΑ!!!!!!!!
      ΠΟΙΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΡΙΑ ΑΝΝΑ ΜΟΥ !!
      ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΛΠΙΖΩ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΙ!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Για όλα όσα κάνεις....ένα ΜΕΓΑΛΟ μπράβο!!!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρενα μου η φαντασια σου ειναι ανεξαντλητη!
    Συγχαρητηρια!!
    Εγω βρισκομαι σε τρελλη παραγωγικοτητα σαπουνιων και δεν προλαβαινω ουτε να σκεφτω ή μαλλον σκεφτηκα να φτιαξω εναν κουμπαρα απο σαπουνι? πλακα θα ειχε χαχα! θα το μελετησω.
    φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό Χειμώνα,Ρένα...Ο Θεός να σου δίνει πάντα δύναμη να βοηθάς όσο μπορείς...Πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΟΣΤΡΙΑ ΜΟΥ!!!!
      ΟΛΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  24. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΕΥΧΟΜΑΙ.......Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΑ.....ΠΟΛΥ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΙ!!!ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ....
    ΤΕΛΕΙΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ...ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΩ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ!
      ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  25. ανεξαντλητη και ακουραστη!!!!!Πωωως?πες μου πωωωως τα προλαβαινεις ολα ????/χαχαχα!!!!Πισω απο μια σπουδαια γυναικα βεβαια κρυβεται ενας σπουδαιος και υπομονετικος συζυγος!!!φιλια και στους δυο!
    Συντομα θα ξεκινησω και τον δικο μου κουμπαρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΧΑ ΚΙ ΕΧΩ ΚΑΛΑ ΠΡΟΤΥΠΑ!
      ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΟΛΑ;
      ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, ΑΛΛΑ Η ΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ 24 ΩΡΕΣ!!!!!!
      ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΛΕΜΕ;
      ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΖΥΓΟ, ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΟΛΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΟΣ;
      ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΓΙΑΥΤΟ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΟΓΕΙΟ Η ΑΠΟΘΗΚΗ Η ΚΟΤΕΤΣΙ, ΑΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΕΤΟΙΜΟ.....ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ!!!!!!!
      ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑ!!!!!!
      ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΚΥΡΑ ΔΑΣΚΑΛΑ;
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  26. ¸.•°`♥✿彡✿♥`°•.¸
     ┊  ┊  ✿
     ┊  ✿
     ✿
    Ótimos trabalhos!
    O último cofre é maravilhoso... amo o mar!!!
    Bom fim de semana!!!
    Beijinhos.
    Brasil.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χθες αργά πέρασα να σου πω ένα γειά ,αλλά δεν βλέπω το σχόλιό μου! Μάλλον θα το πήρε ο Μορφέας!!χαχαΞανάρθα σήμερα για να θαυμάσω τα καλλιτεχνήματά σου (γι'αυτό και διαπίστωσα την απόδραση του σχολίου!χαχα)Ρενάκι τι να πω γλυκιά μου !!!Ακούραστη!Θαυμάζω την ενεργητικότητά σου!!!Μπράβο!!!
    Καλό Φθινόπωρο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΜΟΡΦΕΑ, ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟΝ ΛΕΝΕ!!!!
      ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΜΕ!!!!!
      ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Μπράβο βρε συ Ρένα, όλα τα προλαβαίνεις, και κουμπαάδες φτιάχνεις και εκδηλώσεις οργανώνεις και καφεδάκια πίνεις με τη blogοπαρέα. Τι να πω......μήπως στα μέρη σου η μέρα έχει 30 ώρες αντί για 24;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΠΑΑΑΑ, ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ, ΠΙΟ ΛΙΓΕΣ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!
      ΕΧΩ ΑΦΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΘΕΣΗ - ΠΑΖΑΡΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΝΟΜΟ, ΟΠΟΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ!!!
      ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  29. Καλημέρα Ρενάκι μου!!!!κάθε φορά οι ιδέες σου με αφήνουν άφωνη!!!!που τα σκέφτεσαι όλα αυτά!!!!καλά κάνεις βέβαια γιατί παίρνουμε κι εμείς ιδέες!!!να σαι καλά και περιμένουμε να δούμε τι άλλο θα ετοιμάσεις!!!!!φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!
      ΤΕΤΟΙΑ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΘΑΡΡΟΣ!!!!
      ΙΔΕΕΣ ΕΧΩ, ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΟΛΑ!!!
      ΑΛΛΑ ΕΙΠΑΜΕ , ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!
      ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ , ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ !!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  30. Μην πάψεις ΠΟΤΕ νάσαι έτσι...ΔΥΝΑΜΙΚΗ,ΔΟΤΙΚΗ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ!
    Φιλιά πολλά.
    Οσο περισσότερους κουμπαράδες βλέπω τόσο κρύβεται η έμπνευση απο ντροπή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΠΙΖΩ ΟΧΙ ΧΑΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΟΣΟ ΕΧΩ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟ ΚΟΥΡΑΣΗ!!!!!!
      ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥ ΕΚΘΕΣΕΙΣ!!!
      ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΩΡΑΙΑ DECOUPAGE ΣΟΥ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΚΟΥΤΙΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΑ Η ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ!!!!!!!
      ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Ρενάκι, είναι πολύ τετριμμένο να σου δώσω Συγχαρητήρια ! Είναι πολύ λίγο να σου πω Μπράβο ! Και είναι πασιφανές ότι είσαι Προικισμένη όχι μόνο με φαντασία και δημιουργικότητα, αλλά και με ξεχωριστή καλοσύνη και ευγένεια. Καλή δύναμη και καλή συνέχεια ! Εύχομαι εν καιρώ να μπορέσουμε να οργανώσουμε κάτι και στην Πάτρα. Μαζί με τα Σέβη μου σου στέλνω και πολλά Φιλιάαααα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!
      ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!
      ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ!!!!!
      ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΤΗΛ ΣΟΥ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  32. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!!!!
      ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  33. Ρενα μου καλημερα!!! Υπεροχοι οι κουμπαραδες σου,σου εχω και εγω εναν ακομη...Ολο το Καλοκαιρι δεν μπορεσα να ασχοληθω καθολου λογω δουλειας...αλλα τωρα επανηλθα και εχω πολλα στο μυαλο μου...
    Πολλά-πολλα φιλακια και καλη συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΞΕΧΑΣΕ!!!!!!!!
      ΠΡΩΤΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ!!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΟ ΟΜΩΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΟΗΗΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ!!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  34. Καλημέρα Ρενάκι μουυυυ!!!! Συνεχίζεις ακάθεκτη τους κουμπαράδες βλέπω!!!! Καλή Κυριακή να έχετε και καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ , ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
      ΒΑΛΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ, ΘΑ ΤΟ ΧΑΡΟΥΝ!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  35. Ρενάκι μου σε λίγες μέρες θα ανεβάσω και τους δικούς μου κουμπαράδες .Άργησα αλλά τελικά τους έφτιαξα χτες!!Μάλιστα ο ένας έχει τεχνική αλουμινόχαρτου αλλά χωρίς σιλικόνη!!!Στο μυαλό μου ήσουνα;Συγχαρητήρια και απο μένα για την όλη προσπάθεια τη δική σου άλλα και όλων των μπλόγκερς που έχουν φτιάξει καταπληκτικούς κουμπαράδες!!!!Μπράβο!!!Μπράβο!!!Μπράβο!!!! Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ;
      ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΙ!!!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  36. Καλη εβδομαδα να εχεις Ρενα, με πολλους καινουργιους κουμπαραδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλέ που πήγε το σχόλιό που άφησα χθές;;!! Τέλος πάντων..
    Ρένα μου γλυκούλα, συγχαρητήρια για όλα!!!Πιο πολύ ζήλεψα (με την καλή ένοια), το ταξιδάκι σου στην Αθήνα!!Πόσο όμορφα περάσατε!!!Καταπληκτικοί και οι κουμπαράδες σου!!Αν προλαβαίνεις... πέρνα να πάρεις ένα βραβειάκι!!φιλάκια αεικίνητή μου γλυκιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!!!!!!
      ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ , ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  38. Α!ξέχασα...έχω και τους κουμπαράδες μου, 1η παρτίδα, μάλλον θα ακολουθήσουν κι άλλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ρένα μου γειά σου!!!Πέρασα για ένα γειά και βλέπω ότι δεν υπάρχει το σχόλιο μου ,μάλλον εγώ θα φταίω δεν θα πάτησα *δημοσίευση*
    Λοιπόν !!Αυτός ο κατ΄όψιν μεταλλικός κουμπαράς με ενθουσίασε έχει την όψη του χυτού κασσίτερου έγινε καταπληκτικός!!!!Οι οδηγίες που δίνεις κατατοπιστικές .Είσαι φανταστικός άνθρωπος με εφηβική ζωντάνια από το λίγο που σε γνώρισα έμεινα με τις καλύτερες εντυπώσεις!!! Καλό Ξημέρωμα και καλή σου εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΕΙΑ ΣΟΥ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!
      ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!
      ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΑΝ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!
      ΟΠΟΤΕ ΕΡΧΕΣΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  40. καλως καλως κουμπαραδες κανουμε λεφτα κανεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΕΧΩ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ, ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΕΝΝΟΩ!!!!!
      ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

      Διαγραφή
  41. Ρένα μου είδα την ανάρτηση από την πρώτη μέρα αλλα έχω πρόβλημα με το μαραφέτι μου...δεν μπορώ να αφήσω σχόλια...γι αυτό οποτε βρω ευκαιρία τρέχω να προλάβω!!!!!βρε πουλάκι μου που τα σκέφτεσαι όλα αυτά;
    πριν λίγες μέρες έπεσα τυχαία σε ένα video στο YouTupe
    με αυτή την τεχνική του τσαλακωμένου ασιμοχαρτου και το βλέπω τώρα εδώ σε σένα...μα τι ωραίο αποτέλεσμα!!! κάποια στιγμή σίγουρα θα το δοκιμάσω!!!! Να είσαι καλά να έχεις δύναμη να συνεχίσεις να δίνεις απλόχερα...ότι δίνουμε επιστρέφει σε μας σαν ευλογια...με ταχύτητα φωτός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΩ!!!!!!!
    ΝΑΙ, Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ!!!!!!
    ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. μπραβο!!!!!!!!τελειο.Ηθελα να ρωτησω μετα το ταλκ και την κρεμα βαζουμε τιποτα αλλο για προστασια π.χ βερνικι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΧΙ , ΑΦΟΥ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ , ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!
      ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...