Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

ΠΑΜΕ ΜΥΚΟΝΟ;;;;;;;;


ΠΟΥ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΑ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!!


ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΥΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΕΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ ΜΑΣ!


ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ ΟΜΩΣ, ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!!!!!





 ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ!!!!!
ΟΛΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ!!!!!!!!
ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΟΥΤΙ ΑΠΟ ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ, ΧΤΥΠΗΣΕ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ!!!





ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΡΑΜΙΔΑΚΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΜΑΖΕΨΑ ΕΝΑ ΕΝΑ!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΕΞΩ ΚΑΙ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ!!!!!!
ΑΣ ΑΛΛΑΞΩ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΕΙΠΑ!!!!!
ΑΣ ΓΙΝΩ ΜΥΛΩΝΟΥ!!!




ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ Ο ΕΝΑΣ!!!!!!


ΚΑΙ ΜΕΤΑ ;


ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΩ ΑΛΛΟ ΚΟΥΤΙ;
ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑ!!!!!!!

Ο,ΤΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΕΒΛΕΠΑ, ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ ΜΥΛΟ!!!!!



ΟΥΠΣ, ΝΑΤΟ!!!!!!!!!
ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ, ΓΕΜΑΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ!!!!!!




ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΧΤΙΣΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΨΙΜΟ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ!!!!!!





ΣΕ ΑΥΤΟΝ, ΑΝΟΙΞΑ ΚΑΙ ΠΟΡΤΑ, ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΑΙΝΩ ΝΑ ΑΛΕΘΩ;





ΕΝΑ ΣΤΕΦΑΝΙ ΑΠΟ ΦΕΛΙΖΟΛ ΓΙΑ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΤΗΣ ΣΚΕΠΗΣ !!!!!
ΜΑΔΑΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΛΑΜΩΤΗ , ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ , ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ, Η ΞΥΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ!!!!!!!!


ΤΗΝ ΦΤΕΡΩΤΗ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ;
ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ 8 ΤΡΥΠΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΠΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
ΚΑΙ ΒΑΖΟΥΜΕ 8 ΚΑΛΑΜΑΚΙΑ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ!!!!!
ΤΟ ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΣΙΛΙΚΟΝΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΚΑΠΑΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ!!!


ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ!!!!!!!!!




ΛΙΓΟ ΑΣΠΡΟ ΠΑΝΙ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ, ΦΥΓΑΜΕ!!!!!!!
ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΓΥΡΙΖΕΙ ΟΤΑΝ ΦΥΣΑΕΙ!!!!!!!!




 ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΚΙ ΕΝΑ ΡΕΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ!!!!!


ΕΕΕΕΕΕΕ;;;;;;;
ΩΡΑΙΟ;;;;;;;;;


ΝΑ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ, ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΦΙΛΗ ΜΟΥ Η AGATHA!!!!!!!
ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΛΙΚΑ ΕΒΑΛΕ ΕΝΑ ΦΟΥΡΦΟΥΡΙ!!!!!!
ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΣΤΟ CAMPING!!!!!!!!!




 ΜΑΖΙ ΚΙ ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ ΑΠΟ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ ΠΟΥΡΑΚΙΑ!!!!





ΝΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΜΟΥ ΤΗΣ ΡΙΤΑΣ!!!!
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!!!

ΤΕΛΙΚΑ, ΦΕΡΑΜΕ ΤΗ ΜΥΚΟΝΟ ΣΤΟ CAMPING!!!!!
ΟΧΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ!!!!!

ΜΕ ΛΙΓΗ ΚΑΛΗ ΘΕΛΗΣΗ , ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!!!!!!




ΤΩΡΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΗ ΣΙΕΣΤΑ!!!!!!!!
ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ!!!!!!!!
ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΝΕΜΟΜΥΛΟΣ ΘΕΛΕΙ!!!!!!!
 


ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΟΥ!!!!!!

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑΤΕ, ΑΛΛΑ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΟΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!

ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!!!










138 σχόλια:

  1. είσαι καταπληκτική κι εσύ και οι φίλες σου!!!!
    μπράβο σου!!!!είναι θαυμάσιοι οι μύλοι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο !!!! Εύκολο το παρουσιάζεις αλλά νομιζω ότι για να γίνει , χρειάζονται χρυσά χέρια , όπως τα δικά σου !Θα κάνω μία προσπάθεια ....
    Καλή Εβδομάδα !
    Ολυμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ , ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ!!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Υ.Π.Ε.Ρ.Ο.Χ.Ο.Ι.Ι.ΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙς ΕΙΚΟΝΕς!!!ΛΥΠΑΜΑΙ ...ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ..ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΩ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ....ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΗΡΑ...ΣΥΓΝΩΜΗ...Ο ΔΙΚΟς ΜΟΥ .ΚΛΑΨ !ΑΝΑΤΙΝΑΧΤΗΚΕ...ΜΠΑΜ!!!ΠΑΕΙ!!
    ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΙΡΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ;
      ΧΑΣΑΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!
      ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  4. Σήμερα είχα τη κουβέντα σου με την Jasmin λέω αύτη ξεχάστηκε στο κάμπινκ και δεν λέει να γυρίσει..η..Μύκονος σου υπέροχη..όλο ιδέες κατεβάζεις βρε παιδάκι μου.Άντε..σήκω και γύρνα πίσω..τέρμα οι ξάπλες..έχουμε κουμπαράδες να διοργανώσεις έκθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΙΕΣ ΞΑΠΛΕΣ;
      ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΟΡΘΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΩ!!!!!
      ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΠΙΓΟΝΤΩΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΟΥ!!!!
      ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ ΟΜΩΣ, ΠΗΡΑ ΜΕΓΑΛΗ ΔΟΣΗ!!!!!
      ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑ!!!!!
      ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΓΥΡΙΖΩ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  5. ευρηματικοτατη και δραστηρια ακομα και στις διακοπες!!!!ειπαμε να ξεκουραστουμε ρεναααα χαχαχαχα.
    ομορφη και εξυπνη ιδεα!!!να σαι παντα καλα και να δημιουργεις!πολλα φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΣΥ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕΣ Η ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΜΟ;
      ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΗΣΥΧΗ, ΕΙΧΑ ΤΟΣΟ ΣΙΤΑΡΙ ΝΑ ΑΛΕΣΩ!!!!
      ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!
      ΑΝΤΕ, ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Ρενακι μου..τι ομορφα..ο ενας πιο ομορφος απο τον αλλον..μου αρεσε που εβαλες και ρεσσω..πολυ ρομαντικο το βραδυ..να σαι καλα..ομορφη βδομαδα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
      ΝΑΙ, ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Και πως με ξετρελένουν οι μύλοι! Λες; Να ήρθε η ώρα κι εγώ να τα καταφέρω; Όταν ξεμπερδέψω με τις υποχρεώσεις μου και θα χαλαρώσω σίγουρα θα επιχειρήσω και τους κρίκους και τον μύλο.

    Με βλέπω κατά χειμώνα μεριά βέβαια, αλλά και τι πειράζει;

    Μου κάνεις ζημιά... :))

    Καλό βραδάκι!

    υ.γ. Ααααα... δεν είπα ότι είναι υπέροχοι, δλδ σούπερ ουάου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΠΕΛΑ!!!!!!
      ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ!!!
      ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ, ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

      Διαγραφή
  8. τι φανταστικοί μύλοι είναι αυτοί????????

    μου αρέσουν οι αστείρευτες ιδέες σου!!!

    σε φιλώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!
      ΚΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

      Διαγραφή
  9. Ούτε την γιορτή σου θυμήθηκα...ούτε τι έφαγα χθες θυμάμαι...
    Ελπίζω να μην μου θυμώσεις...
    Χρόνια καλά και ότι επιθυμείς...Ρένα ...
    Οι ανεμομυλοι με ξετρέλαναν..
    Μιλάω σιγά ...μην σε ξυπνήσω...:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ!!!
      ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ ΟΤΙ ΓΙΟΡΤΑΖΩ, ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΑΛΛΞΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ!!!
      ΜΠΑ, ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΜΑΙ, ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!
      ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΤΡΙΝΑ ΣΟΥ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Πάντα επισκέπτομαι με πολύ ενδιαφέρον το αξιόλογο
    μπλοκοσπιτό σου ...Εξυπνη ιδέα του μύλου, χαριτωμένη η περιγραφή και αξιόλογα τα δημιουργήματα της παρέας σου,φαντάζομαι τις ώρες της δημιουργίας όλες μαζί παρεούλα, κουβέντα και τέχνη(σαν να ζήλεψα λίγο}Ρένα ,καλές υπόλοιπες διακοπές Με φιλιά από το δροσερό (επιτέλους Φανάρι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!
      ΝΑΙ , Η ΠΑΡΕΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ!!!!!
      ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΖΗΛΕΨΕΙΣ, ΕΛΑ ΚΙ ΕΣΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ CAMPING, ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΑ ΔΩΜΑΤΙΑ!!!!!!!
      ΩΡΑΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΑΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΠΛΟΓΚΟΦΙΛΕΣ, Ε;;
      ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΕΣΤΗ ΑΚΟΜΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!

      Διαγραφή
  11. Ακόμα και στην παραθέρηση ο δραστήριος άνθρωπος δημιουργεί!
    Νάσαι καλά Ρένα μου, πάντα γελάω με τις χαριτωμένες αναρτήσεις σου. Μήπως να γεμίσουμε μύλους την Ελλάδα και να περάσουμε την Ολλανδία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΟΥΜΕ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ;
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ , ΠΟΥ ΝΑ ΕΓΡΑΦΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΘΕΛΩ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ!!!!
      ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχοι οι μύλοι!!
    Το κάνατε το κάμπινγκ καλύτερο από τη Μύκονο!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!
      ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!!!
      ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  13. ρενακι μου γλυκο παντααααα μα παντα εντυπωσιαζομαι οταν ερχομαι στο σπιτικο σου... ποσο τυχεροι ειναι οι ανθρωποι που σε ζουν απο κοντα καθημερινα..υγεια σου ευχομαι κ παντα ομορφιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ, Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!
      ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ, ΕΧΩ ΚΙ ΕΣΑΣ, ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΘΕΛΩ;
      ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΝΑ ΑΝΣΑΙΝΕΙ!!
      ΠΟΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφοι οι μύλοι σου...τύφλα να έχει η Μύκονος...
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!
      ΘΑ ΜΑΣ ΔΕΙΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ ΕΜΕΝΑ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Μαζί σου Ρένα ! Πάμε Μύκονο !!! Αφού έκανες εσύ την αρχή είμαι σίγουρη ότι όλες θα προσπαθήσουν να φτιάξουν από έναν μύλο. 'Ετσι μας ξεσηκώνεις κάθε φορά !!! Άξιες και οι μαθήτριές σου στο κάμπινγκ. Πολύ όμορφοι έγιναν όλοι οι μύλοι σας! Καλή συνέχεια! Φιλάκια πολλά !
    ΥΓ. Ρένα μου, μιά από τις όμορφες εικόνες σου την αποθήκευσα για να την αναρτήσω. Δυστυχώς, έχω μεγάλο πρόβλημα με τον Blogger που δεν μου επιτρέπει πιά να ανεβάσω ούτε μία φωτογραφία!!! Η τελευταία μου ανάρτηση κόπηκε στην μέση την ώρα που προσπαθούσα να ανεβάσω άλλες δύο φωτο. 'Εχω πελαγώσει και ψάχνομαι !! Θα χρειαστώ βοήθεια απ' όσες γνωρίζουν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ , ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!!!!
      ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥ!!!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ!!!!
      ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΕΙΧΑ ΚΙ ΕΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΕ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ GOOGLE + .
      ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΟΜΩΣ, ΡΩΤΑ!!!!
      ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΝΕΝΑ!!!!!
      ΠΡΟΣΕΧΕ, ΑΝ ΣΒΗΣΕΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΚΑΣΑ, ΘΑ ΣΒΗΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ, ΟΧΙ ΑΜΕΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ.
      ΤΗΝ ΕΠΑΘΑ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  16. Τί όμορφοι που είναι!!! Ο ένας πιό όμορφος από τον άλλον!!! Μπράβο και σ' εσένα και στις μαθήτριες σου! :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ξέρεις τι λένε για τη μυλωνού,ε; καλλίτερα καραβομαραγκός,αλλά ...σε καταλαβαίνω, η κρίση επιβάλει αλλαγή πλέυσης...
    Να πω οτι δεν εντυπωσιάστηκα απο το σατανικό σου μυαλό; θα πω ψέμματα.Κι όχι μόνο απο την ευρηματικότητα,αλλά κι απο τις λεπτομέρειες κατασκευής.ΜΠΡΑΒΟ!ΜΠΡΑΒΟ!ΜΠΡΑΒΟ!!!
    Οσο για το δώρο το έλαβα κι πήγε στη θέση του...ΠΡΩΤΟ-ΠΡΩΤΟ κι εκεί θα παραμείνει στο διηνεκές!
    Φιλάκια πολλά, καλή ξεκούραση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΤΙ;;;;;;;;;;
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ!!!!!!
      ΤΟΣΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ, ΠΩΣ ΝΑ ΜΗ ΒΑΛΩ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ!!!!
      ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ, ΕΥΡΙΣΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ!!!!!!!!!!
      ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΗΚΑ;
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΧΑΡΟΥΛΙΤΑ ΜΟΥ!!!

      Διαγραφή
    2. Υπάρχει μία φράση * και η μυλωνού τον άνδρα της με τους πραματευτάδες.....*

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφοι οι μύλοι σου Ρένα!!Αξια!!!Είσαι γεμάτη εμπνεύσεις φίλη μου!!Καλή εβδομάδα εύχομαι!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!
      ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  19. ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΟΛΟΙ!!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ,ΑΛΛΑ ΕΙΧΑΝΕ ΚΑΛΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΛΕΠΕΙΣ!!ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΟ ΘΕΛΑ ΓΙΑ ΜΥΚΟΝΟ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.ΕΔΩ ΓΙΑ ΚΑΒΑΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ,ΠΟΥ ΜΥΚΟΝΟ!!!!!!
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΜΕ ΘΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΕΤΡΟΥΛΑ ΚΑΝΕ ΚΟΧΥΛΙ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ,ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ,ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΝΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΕΣΕΙΣ ΤΟ ΣΙΤΑΡΙ ΣΑΣ!
      ΧΑΧΑΧΧΑΧΑ!!!!!
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ!!!!!!
      ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΟ ΚΑΙΡΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΕΣ ΣΟΔΙΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ, ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ!!!!!
      ΜΟΛΙΣ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΑ ΦΑΣΟΛΙΑ, ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  20. Μπράβο Ρένα...για άλλη μια φορά. Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου έστω και καθυστερημένα (καλέ, πώς σε λένε τελικά ????....μου έχεις ξαναπεί ????....δε θυμάμαι....μεγαλώνωωωωωω)Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΛΕΝΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΕΣ;
      ΔΕΝ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ, ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟ ΑΚΟΜΗ!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  21. Πάντα μας εντυπωσιάζεις Ρενάκι!!!!!καταπληκτικοί οι ανεμόμυλοι!!!!και πάμε όπου θες!!!!!καλά να περνάς!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
      ΛΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ;
      ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΤΡΕΛΑ ΟΝΕΙΡΑ , ΚΑΠΤΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Υπέροχες οι δημιουργίες σου!!Κι αυτά τα κεραμιδάκια σου..Τα λάτρεψα.Απογειώνουν τις κατασκευές σου.Όσο για τις οδηγίες,τι να πω..Αναλυτικότατες.
    Καλή συνέχεια και καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!!!!
      ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ, ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΩ!!!!!!!
      ΝΑΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ "ΑΝΘΡΩΠΟΙ" ΠΟΥ ΠΕΤΑΝΕ ΜΠΑΖΑ ΣΤΙΣ ΡΕΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΩ ΕΓΩ!!!!!
      ΑΧ ΚΑΙ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΠΕΤΑΞΕ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Ρένα μου, του χρόνου να ξέρεις θα έρθω και γω στο κάμπιγκ για μαθήματα. Κλείνω θέση απο τώρα.
    Οσο για τη Μύκονο, τι να πω ....φύγαμε.δεν λέω οχι στις βόλτες.
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ!!!!!!
      ΕΓΩ ΕΓΓΥΩΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!!!!
      ΠΕΣ ΠΕΣ, ΘΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  24. Πάρα πολύ ωραίοι οι ανεμόμυλοι!Μου θυμίζουν πολύ κάποιον διακοσμητικό που είχαμε σπίτι αλλά τελικά μας έσπασε!Ειδικά αυτός με το ρεσώ είναι καταπληκτικός!Μου έδωσες πολύ ωραίες ιδέες!Μου αρέσει επίσης που η ανάρτησή σου υποστηρίζει αυτό που λέω κι εγώ, ότι δε χρειάζεται να είσαι κάπου ακριβά για να περνάς καλά.Αρκεί μέσα σου να νιώθεις καλά!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑ ΙΔΕΕΣ!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ!!!!!
      ΤΟ ΚΑΜΠΙΓΚ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ!!!!
      ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ , ΠΕΡΝΑΣ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  25. Την όμορφη καλημέρα μου!!! Αν και λίγο συννεφιασμένη...
    Τι είναι τα ωραία σου!!! Θα δοκιμάσω να κάνω και εγώ!!! Τώρα είναι και η ανιψιά μου και θα απασχοληθεί!!!!
    Φιλιά πολλά και καλή σου βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!!!!!
      ΠΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Καλημερα Ρενα μου!Εσυ οπου κι αν εισαι δημιουργεις και ζωγραφίζεις!Κι ο αερας της πόλης κι ο θαλασσινός σου δινουν τετοια ενεργεια κι εμπνευση που το αποτελεσμα πάντα εντυπωσιαζει!Εχεις κανει κι ωραιο παρεακι, να περνας όμορφα!!Αχ πως ζηλεψα τη σιεστα στην αιώρα!!Καλή συνεχεια και φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΕΤΡΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ , ΜΕ ΔΥΟ ΜΙΚΡΑ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!
      Ε, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΓΑΛΩΣΑ, ΜΠΟΡΩ!!!!!
      ΚΟΝΤΑ ΕΜΑΣΤΕ, ΟΡΙΣΤΕ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Πολύ, πολύ όμορφη ιδέα! Σε ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι ωραία ιδέα!!!
    Εκπληκτικοί οι μύλοι σου Ρένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είναι όλοι υπέροχοι!! Φανταστικοί!!!! Απίθανη ιδέα!! Μου αρέσει που στρατολόγησες και φίλες για νέες ανεμομυλοκατασκευές!! χιχι! Πραγματικά τέλειοι όλοι!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΝΩ ΚΟΣΜΟ ΟΤΑΝ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΑΝΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΑ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΟΥ!!!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ!!!!!
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Καλώς σε βρήκα!! Εντυπωσιάστηκα από τους μύλους...πολύ καλή δουλειά. Οι οδηγίες βήμα βήμα θα βοηθήσει όποιον θελει να φτιάξει τον δικό του μύλο...Έβαλα ήδη την καλαμωτή του γείτονα στο μάτι. Σε ευχαριστώ για την όμορφη ιδέα! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΟΥ!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ!!!!!
      ΜΗ ΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΣΟΥ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΓΛΥΤΩΝΩ ΤΟ ΞΥΛΟ!!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΚΔΟΧΗ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Eίναι εντυπωσιακό Ρένα μου πόσες φίλες σου μπήκαν να σε συγχαρούν μ όλις στόλισες τους ανεμόμυλούς σου. Αλλά να μου πεις και γω πως σκέφτηκα. Είπα για να πεταχτώ λίγο στη Ρένα να δω τι σκαρφίστηκε.
    Μπράβο Ρένα μου να είσαι καλά να δημιουργείς να εμπνέεσαι και να εμπνέεις. Καθώς κατάλαβα εσύ πρέπει να παίρνεις στις διακοπές σου και ένα βαλιτσάκι με υλικά που πιθανόν να σου χρειαστούν. Κι εγώ είμαι διακοπές αλλά πήρα μόνο ένα κέντημα που για χάρη του στησίματος του blog είναι εδώ και 1 εβδομάδα στην τσαντούλα που το φιλοξενεί.
    Πολλά φιλιά, καλή συνέχεια διακοπών και πάντα δημιουργίες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΛΟΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ, ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ;
      ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΩ;
      ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΑ ΣΠΑΡΓΑΝΑ!!
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ!!
      ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ, ΟΠΟΥ ΠΑΩ ΘΑ ΒΡΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΟΛΛΑ !!!!!
      Ε, ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΩ ΛΙΓΑ ΚΟΧΥΛΙΑ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΑΜΜΟ;
      ΛΙΓΑ ΚΕΡΑΜΙΔΑΚΙΑ, ΚΑΝΕΝΑ ΞΥΛΑΚΙ;
      ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΑΜΩΤΗ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΜΑ;
      ΜΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!!!!!
      ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ Η ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΝΑ ΜΠΑΙΝΩ!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. και εγώ ΡΈΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΊΔΙΟ ΈΠΑΘΑ ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΗΣ ΦΛΩΡΑΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΊ ΕΣΈΝΑ ΝΑ ΜΆΘΩ ΚΑΙ ΕΓΏ...ΦΙΛΙΑ..

      Διαγραφή
  32. Αυτό που βλέπω εγώ είναι πως όταν φτιάχνει κάτι η Ρένα την ακολουθούν και πολλοί άλλοι στο δημιουργικό της ταξίδι. Αυτό είναι ταλέντο!!! :-)
    Είναι πανέμορφοι οι μύλοι σας και η ξαπλώστρα σας επίσης;-)))

    Λίγο καθυστερημένα τα χρόνια πολλά για τη γιορτή σου! Πολλές απουσίες κάνω από την μπλοκογειτονιά και χάνω όλα τα ωραία. Χμμ πρέπει να αλλάξει αυτό αλλά πως; Κάποιο μυστικό πολυμήχανη φίλη μου για τον χρόνο που δεν φτάνει μήπως έχεις;;;

    Πολλά πολλά φιλιά στέλνω και ευχές για ότι καλύτερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΩ!!!!
      ΕΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΜΥΚΟΝΟ, ΤΟΝ ΠΕΤΥΧΑ ΣΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ;
      Η ΞΑΠΛΩΣΤΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!!!!!
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΕΝΑ ΞΕΡΩ, ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΙΑ ΚΑΙ ΤΡΕΧΩ, ΓΙΑΤΙ;
      ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΚΥΝΗΓΑΕΙ;
      ΕΓΩ!!!!
      ΑΛΛΙΩΣ ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΛΑ!!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΧΑΝΕΣΑΙ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  33. Ρένα μου καλησπέρα!!! Μου αρέσουν πολύ όλοι οι μύλοι σου!! πραγματικά μας ταξιδεύεις στο νησί των ανέμων!!!! η φαντασία σου αστείρευτη το δε χιούμορ το λατρέυω!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΑΛΑΝΤΗ ΜΟΥ!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΑ!
      ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΟΡΚΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  34. ΟΠΟΙΟΣ ΑΕΡΑΣ ΚΙ ΑΝ ΦΥΣΑ, Ο ΜΥΛΟΣ ΠΑΝΤΑ ΑΛΕΘΕΙ....η σοφή ελληνική παροιμία έτσι ορίζει την έννοια της προσαρμογής...τώρα αν ο μύλος είναι τόσο υπέροχα φτιαγμένος απο ανακυκλωμένα υλικά και η Μυλωνού ξεχειλίζει απο υπέροχες ιδέες, φαντασία,ταλέντο, αστείρευτη δημιουργικότητα,τότε... όποιος αέρας κι αν φυσά, οι άνθρωποι με εμπνευση και δημιουργικές ιδέες, με απλά υλικά, πάντα θα μπορούν να δημιουργήσουν υπέροχα έργα... η Μυλωνού να είναι καλά και να έχει κέφια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΜΥΛΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΕΘΕΙ , ΛΕΝΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ!!!!!!
      ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ , ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΛΙΓΟ ΟΣΑ ΜΑΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ!!!!!!!
      ΜΗ ΜΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΧΑΡΑΤΣΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΜΥΛΟ ΦΟΒΑΜΑΙ!!!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΚΑΛΑ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  35. ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΡΕΝΑΚΙ ΟΙ ΜΥΛΟΙ ΣΟΥ!!! ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΑΣ ΚΑΤΕΠΛΗΞΕΣ! ΑΝΑΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΤΡΙΝ ΜΟΥ!!!!
      ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  36. υπεροχος !!!φανταστικος!!!!
    καιρο τωρα εψαχνα τον τροπο για να φτιαξω εναν για τον κηπο μου!!!!!!
    σευχαριστουμε πολυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!
    !μολισ μαζεψω τα υλικα..
    ..θα τον φτιαξω!!
    α!
    μολισ επιστρεψεις...θα σου στειλω...
    το πρωτο πακετο με τους κουμπαραδες..
    ....γιατι δεν θα μπορεσω να τους σωσω..
    .για πολυ ακομα......
    ΘΑ ΜΟΥ ΤΟΥς ΠΑΡΟΥΝΝΝΝΝΝ!!!!!!
    !!ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΝΩ.....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ!!!!!!
      ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ!!!!!!
      ΜΗ ΤΥΧΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΟΣΕΙΣ, ΚΑΗΚΕΣ!!!!!!
      ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΓΥΡΙΖΩ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  37. Τους λάτρεψα τους μύλους Ρενάκι μου!!!Μου φαίνεται θα φτιάξω και γώ.Να περνάς καλά !!!!!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΚΔΟΧΗ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ρενα μου ξαναγραφω σε "απαντηση" γιατι δυσκολευομαι να γραφτω στα σχολια σου.
      Οι μυλοι ειναι α π ι σ τ ε υ τ ο ι !!!!!!!!!!!!!
      Μας εκανες παλι ενεσιμη ιδεα!!
      Φιλακια πολλα πολλα!!!!

      Διαγραφή
    3. ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΠΑΘΑΙΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ!!!!
      ΕΜΠΡΟΣ, Ο,ΤΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ, ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΜΥΛΟΣ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  38. Μόνο στη δική σου Μύκονο θα πήγαινα Ρένα μου. Την έχω σβήσει απ'το χάρτη μου εδώ και χρόνια. Λίγο η συμπεριφορά των Μυκονιτισσών (τουλάχιστον όσον αφορά τη δική μου εμπειρία) λιγο η ποικιλία των επισκεπτών της.... αλλά κυρίως ο πρώτος λόγος.

    Τωρα γιά ρεσώ μέσα στον μύλο θα το σκεφτόμουν. Με υλικά από πλαστικό και χαρτί δεν θα δοκίμαζα το ρεσώ.

    Κοίτα όμως τώρα που έχω ένα μεγάλο κουτί από/με πουράκια και μάλλον θα γίνει μύλος γιατί μας αρέσουν πολύ τα θαλασσινά διακοσμητικά.

    Ρένα μου σ'ευχαριστώ για την ιδέα. Δεν είναι η πρώτη φορά που εμπνέομαι από κατασκευές σου. Μέσα στον Σεπτέμβρη θα παρουσιάσω μερικές καλοκαιρινές κατασκευές μου απ'τις οποίες η μία είναι απολύτως επιρρεασμένη από δική σου ιδέα.

    Καλή βδομάδα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΞΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑΝΑ ΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!
      ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΝΕΜΟΜΥΛΟΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΦΤΙΑΞΑ!
      ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΙΝΟ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΡΕΣΩ, ΣΤΟΝ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΦΟΒΟ!!!
      ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ, ΤΟ ΒΡΑΔΥ Η ΟΤΑΝ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΑ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΟΛΑ!!!!!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  39. τι ωραίες ιδέες !μπράβο!μόνο μια απορία. Δεν είναι επικίνδυνο το ρεσώ μέσα σε πλαστικό μπουκάλι?Καλά να περνάς εκεί στη φύση, την καλημέρα μου κ τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ ΜΟΥ!!!
      ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΦΟΒΟ ΤΟ ΡΕΣΩ ΣΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ!!!!!
      ΑΡΚΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΜΟΝΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΜΕΝΑ ΤΑ ΚΕΡΙΑ, ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΒΕΒΑΙΑ!!!
      ΤΟ ΑΝΑΒΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΑΘΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  40. πολύ ωραία ιδέα!!! υπέροχοι όλοι οι ανεμόμυλοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ρένα, όμορφοι οι ανεμόμυλοί σου. Με ταξίδεψαν στα νησιά μας, νησιώτισσα και εγώ, μου άρεσαν πολύ. Ωραία η κατασκευή σου.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΟΛΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ, ΑΣ ΕΛΠΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!!!!!
      ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  42. Μάθε τέχνη κι ας τηνε.Και μυλωνού;Και γιατί όχι;
    Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος φαίνεται ότι ξεσήκωσες τις φιλενάδες στο κάμπινγκ με τις εμπνεύσεις σου.
    Και ....καθυστερημένες ευχές για την γιορτή σου, από καρδιάς.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ!!!!!!!
      ΤΩΡΑ ΤΑ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ, ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ!!!!
      ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΩ;
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!
      ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ!!!
      ΠΟΛΑ ΦΙΛΙΑ ΜΑΡΙΑ ΣΩΣΩ!!!!!!

      Διαγραφή
  43. Ρένα μου στο www.texnistories.blogspot.com θα βρεις τις αναρτήσεις μου. Περισσότερα δεν ξέρω να σου πω κι εγώ είμαι αρχάρια και άβγαλτη στο να εντοπίζω προβλήματα πόσο μάλλον να τα διορθώνω.
    Φιλιά Φλώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ, ΕΤΣΙ ΜΠΑΙΝΩ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΑΝ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ, ΠΑΩ ΣΤΟ GOOGLE+ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ!!!!!!
      ΟΠΟΙΑ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΜΑΣ ΦΩΤΙΣΕΙ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  44. ΑΠΙΘΑΝΟ!!!!!!!Κι έλεγα κι εγώ πως οργανώνεται εκδρομή για Μύκονο!! Χαχα!! Με τόσους μύλους, θα σας "πιάσει" η Εφορία και θα σας έλθει και Φόρος Ακίνητης Περιουσίας!!!!!!!
    Ρενάκι, να περνάς καλά!
    ΥΓ Εννοείται ότι αύριο ετοιμάζω κι εγώ έναν .............
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ!!!!!!!
      ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ, ΜΑΣ ΞΕΖΟΥΜΙΣΕ, ΑΝ ΜΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΧΑΘΗΚΑΜΕ!!!!!!
      ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΝΕΜΟΜΥΛΟΥ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  45. Τί να την κάνεις την Μύκονο Ρένακι μου;;; και σιγά να μην σου ξέφευγε ιδέα έσένα...χι..χι..καλα μου είπες να μην τα δεί κάποια ψυχή....χι..χι..και αν σου πώ ότι οταν είχαμε πάει μια χρονιά στην Παρο ότι ανεμόμυλο ευρισκε τον φωτογραφίζαμε..ήθελε να κάνει εναν μεγάλο ...ισαμε ενα μποι...αλλα τελικα δεν το έκανε....οι δικοί σου ανεμόμυλοι που ειναι πολύ όμορφοι...μου θυμίσανε το Δων Κιχώτη που τους κυνηγούσε....χι..χι.. πρόσεχέ τους μάτια μου..... φιλακια πολλα γλυκιά μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ;
      ΛΕΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΑΩ ΣΑΝ ΤΟΝ ΔΩΝ ΚΙΧΩΤΗ;
      ΑΝΤΕ , ΕΣ ΤΟΥ ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΟΥ , ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΠΑΡΑΓΩΓΗ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  46. Πανέμορφοι οι μύλοι...Τυχερές οι φιλενάδεςπου παρακολουθούν τέτοια μαθήματα στο κάμπινγκ..αλλά την αιώρα σου την ζήλεψα πιο πολύ!!!Φιλιά!!! Πάω να πάρω και μια εικόνα για το σπιτάκι μου...Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΧΩ!!!!!!
    Η ΑΙΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΚΙ ΕΓΩ ΤΗ ΖΗΛΕΥΩ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΜΙΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΕΙ ΞΑΠΛΩΣΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. είδα Μύκονο και έτρεξα!!!!!!!! με παραπλάνησες όμως...εγώ θέλω να πάωωωωωωωωωωωωω!!!!!!! Ωραία ιδέα με τους ανεμόμυλους...θα βάλω τη βαφτιστήρα μου όταν επιστρέψω να με βοηθήσει...και ότι καταφέρουμε!!!!

    Ρένα!!!! Xμ!!! σαν ποτε να γιόρταζες άραγε;... δεν ξέρω...ευχές όμως σου στέλνω από καρδιας για ότι καλύτερο Ρένα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΠΗΓΕΣ!!!!!
    ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!!!
    ΑΝ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΜΕ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΓΙΟΡΤΑΖΑ!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΡΘΕΝΑ!!!!!! ΧΑ!ΧΑ! πως να το ταιριάξω μάνα μου με το ΡΕΝΑ!!!!

      Διαγραφή
    2. ΠΑ-Ρ-Θ-ΕΝΑ, ΝΑ ΕΤΣΙ!!!!!!
      ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΦΑΝΑΤΣΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧΧΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  50. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑΑΑΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΙ ΟΛΟΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΓΩ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τώρα με έβαλες στην πρίζα, μπουκάλι βρήκα έχω παραγγείλει σιλικόνη και ψάχνω σαν τρελλή για κεραμιδάκια όσο για τα καλάμια να δω απο που θα τα ξηλώσω!και λίγες απορίες στην 6η φωτό η φτερωτή δεν είναι με το καπάκι αλλά με κάτι άλλο και μου αρέσει πολύ και το καλάμι που στηρίζει την φτερωτή το κολλάς στο εσωτερικό μέρος κάπως ,γιατί αλλίως φαντάζομαι θα πέσει απο το βάρος, δασκάλα δώσε μας τα φώτα σου και ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑΑΑΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΞΕΣ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ!!!!!
      ΝΑΙ, ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ,Η ΦΤΕΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ!!!
      ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΕ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ!!!
      ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑ!
      ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΦΤΕΡΩΤΗ, ΦΤΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΠΕΝΑΝΤΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΜΥΛΟΥ!!!!
      ΕΒΑΛΑ ΠΡΩΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΑ, ΕΝΑ ΚΑΛΑΜΑΚΙ ΤΗΣ ΓΡΑΝΙΤΑΣ, ΠΙΟ ΧΟΝΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΑΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ΤΗΣ ΦΤΕΡΩΤΗΣ ΚΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ Η ΦΤΕΡΩΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ!!
      ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ!!
      ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΑΛΑΜΩΤΗ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΧΟΡΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΣΤΑ ΕΙΔΗ ΧΟΜΠΥ!!
      ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗ ΣΚΕΠΗ ΑΠΟ ΠΗΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΑΞΩ ΕΠΑΝΩ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑΜΙΑ!!
      ΜΕΤΑ ΟΜΩΣ ΕΙΔΑ ΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΚΑΙ ΒΟΛΕΥΤΗΚΑ!!!
      ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΡΩΤΑ!!!!!
      ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΙΣ ΚΕΡΑΜΙΔΑΚΙΑ, ΒΑΛΕ ΒΟΤΣΑΛΑΚΙΑ!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ!!!!
      ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις αυτό το ΣΚ θα το φτιάξω, γιατί με την προετοιμασία της καινούργιας Σχολικής χρονιάς ούτε νερό δεν προλαβαίνω να πιώ!Φιλιά πολλά είδα και το βίντεο με την εκδήλωση για τα συρτάρια !Πολλά συγχαρητήρια σε εσένα που το σκέφτηκες και σε όλες τις blogger για την συμμετοχή τους!

      Διαγραφή
  52. Καταπληκτικοί οι μύλοι σου!!!!!! Γιατί δεν έκανες κι ένα κουμπαρά;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ!!!!
      ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΦΤΙΑΧΝΑ;
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  53. ΡΕΝΑ!!!!!!! Φιλάκια! Τι κι αν έχουν κότερα και σκάφη.Όλοι στα ίδια νερά κολυμπάμε τελικά. Καλά όλοι οι ανεμόμυλοι φανταστικοί! Ενθουσιάστηκα! Την πρώτη μπουκάλα που θα πέσει στα χέρια μου θα την μεταμορφώσω σε ανεμόμυλο! ΤΕΛΕΙΟ!!!!!! Σε φιλώ και σας στέλνω την αγάπη μου. Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ!!!!!
      ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ!!!!!
      ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  54. θα ετοιμασω κατι και θα σου πω αν θα το γραψω αυτο το βιβλιο αλλα ελα που οσο το σκεφτομαι τοσο μεσα μου στηνονται τα κεφαλαια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. έχω να προτείνω κάτι... καθημερινά πετάω γύρω στις 5 μπουκάλες από νερό!!! Ενδιαφέρεται καμιά;;;;; Μανούλα έχεις άλλο χώρα στα ντουλάπια;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ;
      ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΜΥΛΟΥΣ;
      ΓΙΑ ΠΟΤΕ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΝΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ;
      ΤΙ ΧΩΡΟ ΣΕ ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ, ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΛΑΝΑ ΕΙΜΑΙ!!!!!!
      ΜΗ Σ΄ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ, ΚΑΗΚΕΣ!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  56. Γιορτή;;;;;; Χρόνια πολλαααααά, να σε χαιρόμαστε κοριτσάκι μουυυυυ!!!!Έλειπα και δεν το πήρα χαμπάρι!!!!! Βρε απίστευτη, ξεσήκωσες πάλι όλο το κάμπιγκ και το ρίξατε στα χτισίματα; Και μάλιστα επιλέξατε δουλειά με μέλλον όχι αστεία... Την Μύκονο πάντως την έφαγες λάχανο κυρία μου!!! Όχι παίζουμε!!!! Σε φιλώ και πάλι πολύχρονη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΚΙ ΕΓΩ ΕΛΕΓΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΑΣ;;;;;;;
      ΜΟΝΟ ΕΔΩ ΔΕΝ ΗΡΘΑΤΕ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΕΝΑ ΜΥΛΟ!!!!!!!!
      ΑΝΤΕ, ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΕΘΟΥΜΕ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  57. Άμα έχει φαντασία ο άνθρωπος....και ανεμόμυλους φτιάχνει από πλαστικά μπουκάλια!....Μπράβο Ρένα μου! Πολύ όμορφοι έγιναν!
    Θα τα πούμε κι`από κοντά στα σεμινάρια...
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!
      ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ, ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΛΙΓΟ!!!!!!!!!
      ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ, ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  58. βαλε καπου φανερα το μειλ σου γιατι πολλες δεν το βρησκουμε και στειλε μου ενα μειλ στο Tiamoypo@yahoo.gr γιατι σε θελουμε για κατι σοβαρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΕΙΛ!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  59. Γειά σου Μυλωνού μουυυυυυυ !!!!!! Έχω πάθει πλάκα με τους ανεμόμυλούς σου και με των φίλων σου επίσης !!!!! Αυτά είναι..!!!...η φαντασία σου έχει χτυπήσει κόκκινο λέμε !!!! Μπράβο Ρένα !!!! Βουλιάξαν τα καράβια μας;!!...και τί έγινε... εμείς δέν σκάμε...θα γίνουμε μυλωνούδες !!!!!
    Μπράβο σου Ρένα μου !!!! Άντε...θα σε καταπλήξω σήμερα με αυτό που θα σου πώ...έφτιαξα κι εγώ ένα μικρό ταπεινό κουμπαρά.!!!!!...το δηλώνω γιατί τον έχω φτιάξει !! Απο εδώ και πέρα..πρώτα θα τα φτιάχνω και μετά θα το λέω...χάχά !!!
    Πρώτα έργα...μετά λόγια !!! Είναι ένα απο τα ελλατώματά μου που προσπαθώ να διορθώσω !!! Ας μη σε ζαλίζω !!!! Μου έλειψες Ρενάκι μου αστεράτο !!!!
    Θα τα λέμε !!!! Καλό μεσημέρι εκεί στο κάμπινγκ...η αιώρα τέλεια...απο τα αγαπημένα μου του καλοκαιριού !!!! Φιλάκια πολλά σου στέλνω...να είσαι πάντα καλά !!!!
    :ο)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΥΡΣΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
      ΕΣΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΕΜΟΜΥΛΟΥΣ ΜΟΥ, ΕΓΩ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΣΟΥ, ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ!!!!
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑ, ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΕΙΣ!
      ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΙΩΡΑ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ!!
      ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!

      Διαγραφή
  60. Κυρία Ρένα υποκλίνομαι στο ταλέντο σας και πάνω απο όλα στο ελληνικό αλλά και ορθόδοξο στοιχείο που έχουν οι περισσότερες δημιουργίες σας! Συγχαρητήρια, Βικτώρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ!!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!!
      ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  61. τι να πωωωωωω!!εχω μείνει άφωνη!!!υπέροχο Ρενα ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Τους θέλωωωωω!Είναι κ α τ α π λ η κ τ ι κ ο ί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καλημέρα κι από εμένα και καλώς σε βρήκα!
    Υπέροχος ο ανεμόμυλος σου, μοιάζει πολύ με αυτόν που έκανε ο πεθερός μου για τον κήπο τους. :)))
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Τον είδα και απο κοντά !!! Γειά στα χέρια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Οπως πάντα έχεις κάνει απίθανη δουλειά. Θα σου κλεψω την ιδέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. τέλειοι οι ανεμόμυλοι σου συγχαρητήρια!
    θα ήθελα την πολύτιμη βοήθεια.Στο μάθημα της Τεχνολογίας αποφάσισα να κάνω έναν ανεμόμυλο ! Όλα οκκ αλλά δεν ξέρω πως να κάνω την φτερωτή ..σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου ! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΧΕΙΜΩΝΟ, ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΑΝΕΜΟΜΥΛΟ;
    ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ!!!!!
    ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕ ΣΕ ΒΟΗΘΑΝΕ;
    ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΤΗΛ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΕΙΛ ΜΟΥ
    louren99@yahoo.gr
    ΙΣΩΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ!!!!
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ο γιος μου παει α γυμνασιου ο καθηγητης τους είπεενα κατασκευασουν ανεμομυλοα,ευτυχως που υπάρχεις αλλά για να ειμαι ειλικρινής τον ελυκα δεν τον κατάλαβα, μήπως μπορείς να μου το εξηγήσεις; απλά τελειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Γεια σου Βαλεντίνα.
    Χαίρομαι που βοηθάω με τις κατασκευές μου.
    Αυτός ο ανεμόμυλους ακόμα υπάρχει!
    Αν θέλεις στείλε με μέιλ το τηλ σου μήπως και μπορέσω να σε βοηθήσω περισσότερο.
    louren99@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...