Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ!!!!!!!!!!


ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ


                                                 1Kg  ΓΙΑΟΥΡΡΤΙ ΣΤΡΑΓΓΙΣΤΟ


  1 ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΣΑΙ [500gr ];


 14 ΚΟΥΠΑΚΙΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΠΡΟΒΕΙΟ [250 gr ], ΠΛΗΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΤΣΟΥΛΑ ΤΟΥ


                                                   14 ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΓΑΛΑ 0% [750 gr ]

 Ε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΑΣΚΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ, ΑΦΟΥ ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΕΨΟΥΜΕ


 Η ΜΠΑΝΙΟ, ΑΥΤΟ ΝΤΕ , ΣΑΝ ΤΗΣ ΚΛΕΟΠΑΤΡΑΣ;;;;;;;;;;;;;;;


ΞΥΠΝΗΣΤΕ, ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ!!!!!!!!!!!!!

ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΝΕΙ ΖΕΣΤΗ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΤΥΡΑΝΝΗΣΩ ΑΛΛΟ,
ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΑΜΕΣΩΣ!!!!


ΑΦΟΥ ΦΑΜΕ ΤΑ ΓΙΑΟΥΡΤΑΚΙΑ  ΚΑΙ ΠΙΟΥΜΕ ΤΑ ΓΑΛΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΑΙ,


                                                           ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ;;;;;;;;;;;;


                                             ΔΕΝ ΠΕΤΑΜΕ ΤΙΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ!!!!!!!!!



                                                  ΟΥΤΕ ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΤΟΥΣ!!!!


                                          ΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ!!!!!!!!!


ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΣΕΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΟΥΡΤΟΥ!!!!!!!


ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΠΕΤΡΑΔΑΚΙ ΠΕΤΡΑΔΑΚΙ
Η ΚΕΡΑΜΥΔΑΚΙ ΚΕΡΑΜΥΔΑΚΙ ΣΤΟ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙ ΤΟΥ ΓΙΑΟΥΡΤΙΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GnbdSuZiQAY



ΝΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΩΡΑΙΟΤΑΤΗ ΓΛΑΣΤΡΟΥΛΑ!!!!!!!!!!!!




ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΣΕΧΚΤΗΚΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ !!!!!!!!!!!!


ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ!!!!!!!!

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ!!!!!!!

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΝΑΚΙ!!!!!

ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΟΧΗ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΕΣΤΗ, ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑ!!!!!!!!!!!


ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΕΣ  ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΡΜΕΣ ΣΑΣ ΕΥΧΕΣ  ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!


33 σχόλια:

  1. Απιστευτο!!!!Τελεια ιδεα!Δεν το περιμενα να ειναι κουμπαρας.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ νόμιζα ότι θα ήταν σκέτη γλαστρούλα! Πολύ ωραίος και πρωτότυπος κουμπαράς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απο την αρχή το κατάλαβα!!!! Τι άλλο θα μπορούσες να φτιάξεις εσύ;;;; Μπράβο σου κοριτσάκι μου, από τα πιο πρωτότυπα!!!! Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλή φαντασία φιλενάδα Ρένα!!!!Θα μας τρελάνεις;!!Καλέ πως το σκέφτηκες αυτό;;!!Μπράβο σου!!Πανέμορφο έγινε!!!Μου έδωσες ιδέα και για τον δικό μου κουμπαρά!! Για να δούμε πότε;;!!!Θα γίνει όμως σίγουρα, δεν το ξεχνάω...φιλάκια Ρενάκι μου, να περνάς υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tην τελευταία στιγμή έγινε η έκπληξη! Δεν επρόκειτο απλά για μια καταπληκτική γλάστρα μα για έναν απίθανο κουμπαρά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτικός, απίθανος!!!
    Η ανακύκλωση έχει την τιμητική της!!
    Μπράβο κυρία Ρένα, η εξοχή σας έδωσε ωραία έμπνευση!!!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΟΥΜΠΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣΣΣΣΣΣΣΣ????????? θες να μας τρελάνεις??? τέλειος εγινε!!! κι εγω νομιζα οτι ηταν ενα πολυ ωραιο γλαστράκί!! μπράβο Ρενάκι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρενακι μου ομορφο..υπεροχο ολο το συνολο..η δημιουργια σε ολο της το μεγαλειο..και φυσικα δεν το ξεχναμε..να σαι καλα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εεεε δεν παίζεσαι!!!!!!!!!!!! Αυτό θα πεί κουμπαράς παραλλαγή!!!
    Δεν θα καταλάβει κανείς ότι εκεί μέσα θα έχει λεφτά!!!!!
    Ουάου!!!!!!!! Ενθουσιάστηκα πραγματικά!!
    Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Ρένα!Ολα είναι πανέμορφα!Πάλι ξεγελάστηκα!!Ωραία ιδέα γιά κουμπαρα!!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι από τους ωραιότερους κουμπαράδες που έχω δει!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μόνο στον κουμπαρά δε πήγε το μυαλό μου!!!!!είσαι φοβερή!!!!!!μπράβο Ρενάκι μου!!!!!την καλημέρα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είπα κι εγώ "14 μπουκάλια γάλα" - συνταγή η Ρένα - αλλά ήλθα υποψιασμένη. Πανέμορφα τα λουλούδια. Υπέροχη ιδέα. Αφού τ'αληθινά έτσι κι αλλιώς δεν μυρίζουν πιά, τούτα δω τουλάχιστον δεν μαραίνονται. Ευχαριστούμε γιά την ιδέα.

    Καλό μας μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άργησα λίγο αλλά το κατάλαβα!!! Είναι τέλειος!!!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ!!!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα!!! Είναι υπέροχο!!! Φανταστικό το λουλουδοκουμπαράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλεια ιδέα!!! Δεν θα το μάντευα με τίποτα!! Ο κουμπαράς είναι απίστευτος και το κυριότερο φτιαγμένος μόνο από ανακυκλωμένα υλικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φ α ν τ α σ τ ι κ ό !!! Αφού κατάφερες και ξεγέλασες τις Χρυσομέλισσες που σπεύσαμε να μυρίσουμε τα ευωδιαστά σου άνθη !! Μας κατέπληξες και με τις λεπτομερέστατες οδηγίες κατασκευής και σε ευχαριστούμε... Ανεβάζεις τον πήχυ των κουμπαράδων όλο και πιό ψηλά...!
    Φιλιά απο όλες τις Χρυσομέλισσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφος ο γλαστροκουμπαράς !!!!! Πολύ έξυπνη ιδέα !
    Μπράβο Ρενάκι !
    Καλή συνέχεια !
    Πολλά φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χααααααα..ωραία ανάρτηση!!.Φυσικά και δεν πετάμε τίποτα.Έχει να δουλέψει ανακύκλωση προσεχώς..θα δεις ...και οι αμετάπειστοι θα πειστούν Ρένα μου....Και εγώ πάντα τα κρατώ όλα αυτά και τα χρησιμοποιώ σε χειροτεχνίες με τα νηπιάκια μου στο σχολείο ή και στο σπίτι.Ωραία και πρωτότυπη ιδέα ο κουμπαράκος σου.Φιλάκιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΔΕΝ ΜΑΣΑΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ, ΕΤΣΙ;
    ΑΛΛΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΚΟΜΗ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ ΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑ;
    ΨΑΧΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΠΙΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ, ΣΑΝ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ!!!!!!
    ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΝΑΙ, ΜΟΛΙΣ ΔΡΟΣΙΣΕΙ ΘΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΑΙ!!
    ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΤΕΛΕΙΟΣ!!!!!!!!!ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΣ!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙ ΤΟΥ ΚΗΠΟΥ.
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό μήνα Ρενάκι μου!!!!!!καλά να περνάς!!!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ε! Μόλις είδα το δοχείο από το στραγγιστό...είπα δεν μπορεί σε κουμπαρά θα καταλήξει... Τον έκανες πολύ ωραίο τον κουμπαρά σου.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Παιδάκι εσύ, παιδάκια και εμείς, ζέστη αφόρητη, αλλά αν είναι να δροσίσει και να σοβαρευτούμε ....ας κρατήσει κι άλλοοοοοοοοοοοοο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καταρχήν πανέμορφα τα λουλούδια....αλλά ότι θα κατέληγαν σε κουμπαρά δε το περίμενα. Super έγινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εμένα μ έπιασες Ρενού μου, μπορείς να αισθανθείς νικήτρια! Επρεπε να δω την τρύπα να καταλάβω οτι είναι κουμπαράς κι όχι γλάστρα.
    Τι να πω; Υποκλίνομαι στην ευρηματικότητά σου!!!!
    Φιλάκια πολλά και δροσερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΣΟΥ!!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ε..σαν παιδάκι ήρθα και εγώ να δώ τι σκαρφίστικε πάλι το μυαλουδάκι σου..χι..χι.. θα σοβαρευτούμε λέει;;; μπά δεν το πιστευω.. Ρένα μου και εμεις να το θέλουμε η καρδιά τι λέει έχει σημασία.. μέχρι να καταλάβω περι τίνος πρόκειται ομολογώ οτι ψάρωσα...χι..χι.. Ρενακι μου..αργω τωρα να μπαίνω ... ξερεις θαλασσα ..επισκέψεις ..να ψάχνω σήμα... και δεν προλαβένω ...ο κουμπαράς σου έγινε τέλειος ... εχω και εγώ 2-3 στα σκαριά ... αλλα πρέπει να περάσουν πρώτα απο τα χέρια ξέρεις ποιού...χι..χι.. και έχουμε παραγκελίες απο παιδιά και εγγόνια για σπιτοκουμπαράδες ..Αχ!!!!! Ρένα μου τι μας κάνεις κάθε φορά....χι..χι.. φιλακια πολλα καλοκαιρινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Α, ωραία!!! Έπεσα κι εγώ στην παγίδα!!!
    Δεν είχα καταλάβει πως ήταν κουμπαράς!!!
    Υπέροχη δημιουργία για μια ακόμη φορά!!!
    Πολλά μπράβο!!! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γέλασα πολύ με την αρχή της ανάρτησης...μετά μου κόπηκε το γέλιο από την ομορφιά...υπέροχος κουμπαράς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ουαΟυ! Δεν το περίμενα πως θα ήταν κουμπαράς!! Εχεις πολύ φαντασία ειναι πολύ ομορφος και πρωτότυπος!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...