Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ !!!!!!


Με ξεχάσατε;
Ελπίζω όχι, γιατί εγώ δεν σας ξέχασα αλλά......


.....πάντα υπάρχει ένα αλλά!!!!
Ου γαρ έρχεται μόνο του, είπαν οι σοφοί και ήρθε η ώρα να το διαπιστώσω!!!!!!!!!!


Όσες προσπάθειες κι αν κάνω να μεγαλώσω τη μέρα, το μόνο που κατορθώνω είναι να κουραστώ περισσότερο!!


Γιατί σας τα λέω όλα αυτά , μα για να δικαιολογήσω την απουσία μου!!
Δεν καθόμουν όμως, όλα κι όλα!!!!


Άρχισα νωρίς νωρίς τα Χριστουγεννιάτικα στολίδια για να προλάβω να τα στείλω για τα Χριστούγεννα κι όχι για το Πάσχα!!!!!


Κομματάκια από έτοιμη δαντέλα επάνω σε φελτ, τσόχα δλδ και χαντράκια!!!!!!


Είδα διάφορες ιδέες στο πίντερεστ, έβαλα και το προσωπικό μου γούστο και νάμαι!!!!!


Μπορούν να κρεμαστούν στο δέντρο ή σαν γούρι στην πόρτα !!!!


 Μάλλον θα προσθέσω και καμιά φουντίτσα, αλλά είπα να σας τα δείξω σ αυτό το στάδιο κι όταν τα ολοκλρώσω , σας τα δείχνω πάλι όλα μαζί!!!!



Θα τα στείλω στην Πάτρα για το παζάρι του Αντωνοπούλεου ιδρύματος,


γιαυτό είπα να τα ετοιμάσω εγκαίρως!!!!


Δεν μπορώ να κάνω πολλά και σπουδαία πράγματα , προσπαθώ όμως όσο μπορώ μια και τα κοριτσάκια μας μεγάλωσαν κι έχουν πολλές δραστηριώτητες!!!!
Πάρκα, παιδικές χαρές, άνοιγμα και σκάλισμα των ντουλαπιών!!!


Αμέ , τί νομίζατε;
Είμαστε σ αυτή τη φάση!!!!!


Πού να τολμίσω να βγάλω τα υλικά μου στη φόρα!!!!


Το μεσμέρι λίγο κι αν έχω κουράγιο και το βράδυ ακόμα λίγο!!!!!



Γιαυτό τα πήρα αγκαλιά αυτό το πσκ , έκατσα δίπλα στο τζάκι στπ χωριό και λέω να τελειώσω μερικά ακόμα!!!


Το πιο δύσκολο και χρονοβόρο μέρος είναι να φτιάξω τις φωτογραφίες, έτσι κι εγώ αυτή τη φορά τις ανέβασα χωρίς να τις διορθώσω λίγο!!

Θα προσπαθήσω να εμφανιστώ πιο γρήγορα  εδώ, στα σπιτάκια σας όμως περνάω όσο πιο συχνά μπορώ για να θαυμάσω τα δικά σας ωραία δημιουργήματα!!!!!

Εύχομαι να είστε καλά και να περνάται ακόμα καλύτερα!!!

75 σχόλια:

  1. Έχω ένα σωρό δαντέλες και δεν ξέρω τι να τις κάνω. Να μια ωραία ιδέα!! Μου άρεσαν πολύ τα δεντράκια σου!!! Επίσης λάτρεψα την θέση σου δίπλα στο τζάκι!! Εμείς ακόμα με τα καλοκαιρινά είμαστε!! Ζήλεψα λιγάκι το ομολογώ.. Να 'σαι καλά φιλενάδα!!! Να περνάς καλά!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ γι αυτό έφτιαξα τα στολίδια με δαντέλες, είχα πάρα πολλές. Η θέση δίπλα στο τζάκι είναι η αγαπημένη μου,όλα εδώ δίπλα τα κάνω. Στη Θεσσαλονίκη έχουμε ακόμα Καλό καιρό, αλλά στην ορεινή Χαλκιδική χειμώνιασε.
      Κι εσύ να'σαι καλά Νανά μου.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. Τι υπέροχα που είναι όλα. Τσαχπίνικα και με χαρακτήρα!
    Λάτρεψα τα δεντράκια σου!
    Ρένα μου είναι όλα υπέροχα. Να είσαι πάντα καλά, να δημιουργείς και να μοιράζεις χαμόγελα.
    Και μην αγχώνεσαι για τις επισκέψεις. Σημασία έχει η καλή διάθεση, αλίμονο αν κρατάμε και απουσιολόγιο.
    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα εύχομαι κι ένα καλό τριήμερο.
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από αυτά άρχισα,τα δεντράκια και μου άρεσαν πολύ,τόσο που θα κάνω κι άλλα σχέδια.
      Η διάθεση χρειάζεται για όλα,έχεις δίκιο.
      Καλό τριήμερο και σε σένα Μαρίνα μου.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  3. Το ξέρουμε ότι δεν έχεις χρόνο μια από τα ίδια και εγώ μόνο που αντί για μικρά --πολύ θα το ΄θελα--βλέπε μπαμπάς υπερήλικας!!
    Υπέροχα όσα έφτιαξες και για σπουδαίο σκοπό. Χαρά στο κουράγιο σου που εμένα τρέμει το χέρι από την κούραση το βράδυ χαχαχα
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου εκτός από τις εγγονές έχω και 4ην 87χρονη μαμά μου!
      Οι δημιουργίες είναι το αντίδοτο Όσο κι αν κουράζομαι!
      Ελπίζω να αρέσουν.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  4. yπεροχα!!!χρυσοχερα!γιαγια!!!καλη συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρωτότυπα τα στολίδια σου Ρενα μου, σίγουρα θα γίνουν ανάρπαστα στο μπαζαρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου.
      Το εύχομαι ολόψυχα.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  6. Ρένα μου, τι ομορφιές είναι αυτές....!
    Μου άρεσε εκτός των άλλων και το γαλάζιο φόντο των χρωμάτων από κάτω σε όλες τις αποχρώσεις.
    Καλή συνέχεια παιδί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε καταλαβαινω απόλυτα.. Ρένα μου οσο ειναι οι εγγονουλες μικρες μην περιμενεις να έχεις τον χρόνο που θελεις για σενα.. αλλα ακομα και με τοση δουλεια της μπεμπη σιτερ το να βρισκεις χρονο και να κανεις και Χριστουγενιατικα παλι καλα να λες φιλεναδα..
    Το ιδιο σκεφτηκα και εγώ που δεν έχω μικρά ...αλλα και μεγαλα παλι τριγυρω ειναι χα΄΄χα.. και αρχισα με την ωρα μου να προλαβω να στηλω μερικα ..οπου μπορώ.. !!! πολύ ωραια ιδεα αυτό με τις δαντελιτσες..αλλα και τα δεντρακια σου σουπερ έγιναν.. αντε καλες δημιουργιες .. να μου φιλησεις τα κοριτσια και καλο Σαββατοκυριακο Ρένα μου απο όλους μας φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου ο μόνος δικός μου χρόνος είναι αυτός της δημιουργίας!
      Η μαμά μου είναι πιο μωρό από τα μωρά και προσπαθώ να ξεδινω με όλα αυτά.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία και πρωτότυπα, μπράβο!
    Μπορούν εκτός από τα δεντράκια να στολιστούν όλο το χρόνο.

    Να είσαι πάντα καλά, να δημιουργείς!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, μπορούν να κρεμαστούν όλο το χρόνο σαν φυλαχτά.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  9. Δεν ξέρω άν κατάφερε κάποια στο Facebook να μαντέψει τί έφτιαχνες!! Δύσκολο ήταν!!! Τώρα που μας το φανέρωσες, δεν μπορώ παρά να θαυμάσω αυτά τα ωραία στολίδια!!!
    Είναι πανέμορφα, τόσο αυτά με τις δαντέλες όσο και τα δεντράκια!! Καλή συνέχεια, να πώ, αφού βλέπω πως πήρες φόρα κι έχεις όρεξη να φτιάξεις πολλά ακόμα για το μπαζάρ.
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού δεν φαινόταν καθόλου, καμία δεν το βρήκε 😊😊😊😊
      Χαίρομαι που σου άρεσαν Μαρία Άννα μου.
      Θα προσπαθήσω να φτιάξω όσα περισσότερα μπορώ.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Εμ... που να καταλάβουμε τι ακριβώς φτιάχνεις που μας έβαλες το αίνιγμα στο φβ, βελόνα και κλωστή βλέπαμε αλλά, την απίθανη σκέψη σου δεν την μαντέψαμε χαχα .... Τι όμορφα που είναι !!!! Μπράβο σου που έχεις και κουράγιο για χειροτεχνίες με τόσες υποχρεώσεις !!!! Κι εγώ κάπως έτσι λειτουργώ λίγο το μεσημέρι και λίγο το βράδυ, δυστυχώς όμως όχι δίπλα σε τζάκι !!!! Καλή δύναμη για τη συνέχεια και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν ήταν κι αυτές να ξεφεύγει λίγο το μυαλό, αλίμονο μου.
      Με πολύ κόπο κάτι κάνω 😊😊😊
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Ρένα μου, σκεφτόμουν γιατί χάθηκες. Και ξαφνικά τσουπ, εμφανίζεσαι, όχι με μία, αλλά με τόσες όμορφες δημιουργίες! Τι να πω, κοπέλα μου? Είσαι υπέροχη και οι δημιουργίες σου εκπληκτικές! Θαύμασα την ιδέα σου για το Αντωνοπούλειο και εμπνεύστηκα! Συγχαρητήρια. Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου δύσκολα μεν ,αλλά κάτι γίνεται. Σιγά σιγά πληθαίνουν!
      Οι υποχρεώσεις πάρα πολλές, ό,τι προλάβω!
      Ευχαριστώ που με σκέφτεσαι 😍😘
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Εγώ μπορώ να έρθω να κάτσω δίπλα σου στο τζάκι; Θα σε βοηθήσω όπου μου πεις. Εντάξει, από πλέξιμο δε σκαμπάζω, αλλά θα σου φτιάξω τις φουντίτσες. Πόσο τη ζήλεψα αυτή τη φωτογραφία!...
    Περιττό να σου πω ότι έφτιαξες πάλι αριστουργήματα! Ειδικά τα ελατάκια, είναι μούρλια!!!
    Φαντάσου να είχες και χρόνο ελεύθερο δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βεβαια μπορείς Μαρία μου, θα είσαι η καλύτερη παρέα.
      Αυτός ο ελεύθερος χρόνος πολύμας τα χαλάει, πού θα πάει όμως θα μεγαλώσουν τα κορίτσια μας και θα φτιαχνουμε μαζί στολίδια.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  13. Πριν δω τα τελευταία που όντως είναι σαν χιονάκι, ήθελα να σου γράψω πως μοιάζουν με κρυστάλλους χιονιού, όταν τους βλέπεις από μικροσκόπιο!
    Αεικίνητη Ρένα μας, να είσαι πάντα γερή και τόσο δημιουργική και δοτική! Φτιάχνεις αριστουργήματα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για ένα όμορφο βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου. Ελπίζω να προλάβω να κάνω αρκετά.
      Ανταποδίδω τα φιλιά.

      Διαγραφή
  14. Αντε...απόψε..θα έχεις μια ώρα
    ύπνο παραπάνω!
    Καλά έκανες και ξεκίνησες τα χριστουγεννιάτικά σου για καλό σκοπό!
    Να είσαι γερή να προλαβαίνεις όλες τις έμψυχες υποχρεώσεις σου!!!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί μου θύμισες Βαρβάρα μου!
      Μια χρονιά γύρισα το ρολόι μπροστά και σηκώθηκα 2ώρες πιο νωρίς. Καταλαβαίνεις οτι όταν πήγα στην εκκλησία ημουν εγώ ο καντηλανάφτης κι ο παπάς!
      Καθε αλλαγή το θυμαμαι και γελάω.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
    2. Τί μου θύμισες Βαρβάρα μου!
      Μια χρονιά γύρισα το ρολόι μπροστά και σηκώθηκα 2ώρες πιο νωρίς. Καταλαβαίνεις οτι όταν πήγα στην εκκλησία ημουν εγώ ο καντηλανάφτης κι ο παπάς!
      Καθε αλλαγή το θυμαμαι και γελάω.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφα, μου άρεσαν ιδιαίτερα οι χιονονιφάδες.AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Αριάδνη μου.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  16. Πολύ ωραία και πρωτότυπα Ρένα μου. Σε ευχαριστώ που και αυτή τη φορά σκέφτηκες το Bazzar που κάνουμε για τα παιδιά του Ιδρύματος.Οσο γιά το χρόνο και γω στο ίδιο στάδιο είμαι. Τι να κάνουμε. Ου γαρ ερχεται......Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κάνω με πολύ χαρά Νικολίτσα μου.
      Μακάρι να κάνω αρκετά για να αξίζει τον κόπο!
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  17. Όμορφες και πρωτότυπες είναι οι δημιουργίες σου Ρένα μου!!!
    Μπράβο σου,για την σκέψη και την κίνηση!!!
    Η φωτογραφία μπροστά στο τζάκι,όλα τα λεφτά!!!
    Να'σαι καλά και καλή συνεχεία ότι κι αν κάνεις!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ιδέες έχω, χρόνο πού να βρω;
      Δεν γίνεται να μην κάνω κάτι να βοηθήσω έστω ένα παζάρι.
      Αυτό το τζάκι με ξεκουράζει!
      Ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια και σε σένα και φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Να μη σε απασχολεί που σπανίζουν οι εμφανίσεις σου στην όμορφη μας γειτονιά, γιατί οι εγγόνες έχουν προτεραιότητα και στη συνέχεια το πόσο όμορφα μοιράζεις τον ελεύθερο σου χρόνο και δημιουργικά και παίρνοντας μέρος στο παζάρι στη Πάτρα!
    Πολλά πολλά μπράβο για τις πάντα καλόγουστες και πρωτότυπες δημιουργίες σου!
    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφάνια μου δεν μπορώ να κάνω κι αλλιώς. Σκέφτομαι πόσο γρήγορα μεγαλώνουν και θα φύγουν κι απολαμβάνω την παρέα τους,μαζί και της μεγάλης γιαγιάς, εννοείται, της μαμάς μου.
      Μπορεί πολλά να μη κάνω, αλλά κάτι είναι κι αυτό.
      Ευχαριστώ πολύ καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  19. αχου τι καλουτσκααααααα ολα κ τα δεντρακια μ αρεσαν!!!αχ τα περασα κ γω με τα κοριτσια την μικρη ακομα την φοβαμαι τα κρυβω τοσο καλα απ αυτην που εγω δεν τα βρισκω κ κεινη ξερει που θα τα βρω χαχαχααχα ασεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τα άτιμα, όλα τα ξέρουν όπου και να τα βάλω. Προχθές έψαχνα τα κλειδιά μου ,κάτι έλεγε η μικρή και με τραβούσε, εγώ νόμιζα θέλει την πιπίλα της και τελικά τα είχε ρίξει μέσα στο κρεβάτι της😂😂😂
      Χαίρομαι που σου άρεσαν κι εσένα.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  20. Γεια στα χέρια σου, πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου. Μας βάζεις στο κλίμα!!! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ευγενία μου.
      Καιρός είναι αν θέλουμε να προλάβουμε.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  21. Που να φτάσει η μέρα Ρένα για να προλάβει κανείς να τα χωρέσει όλα.Και για μαμάδες..ούτε σαββατοκύριακα!!!!Πάντως μια χαρά τα βολεύεις όλα απ΄ότι καταλαβαίνουμε.Πολύ όμορφα και χαριτωμένα τα στολίδια και για καλό σκοπό.Να είσαι καλά και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι γιαγιάδες ακόμα καλύτερα, κορίτσια 😊😊😊😊
      Προσπαθώ όσο μπορώ.
      Έγιναν όμως υπέροχα και τα καμαρωνω κι εγώ.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  22. Αχ Ρένα μου πως σε καταλαβαίβω!!!που να φτάσει η μέρα!!!μα τι υπέροχα στολίδια είναι αυτά!!!!γεια στα χέρια σου!!καλή συνέχεια!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα που δεν γίνεται να μας δώσουν χρόνο όσοι δεν ξέρουν τί να τον κάνουν 😂😂😂😂
      Καλή συνέχειακαι Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  23. Πανέμορφα Ρένα μου και μου άρεσαν πολύ οι επιλογές σου στα χρώματα! Και του χρόνου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  24. All of these are so lovely Rena, I'm sure they're going to sell like hot cakes at the bazaar.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι τέλεια!
    Σε όλα τα σχήματα!
    Αλλά μου αρέσουν πολύ και τα δεντράκια!
    Μπράβο χρυσοχέρα Ρένα!
    Καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ Ευχαριστώ πολύ Αρτίστα μου.
      Κι εμένα μου αρέσουν και παίζω προσπαθώντας να κάνω καινούργια σχέδια.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  26. Ρενάκι χρυσοχέρικο, τόκανες πάλι το θαύμα σου.
    Κι' εσύ με τη μόδα της δαντέλας ε; Πολύ ωραία η ιδέα σου να κάνεις αυτά τα "κρεμαστά" μοτίβα. Είναι πανέμορφα.
    Να έχεις έναν υπέροχο και γλυκό μήνα...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Φιλία, πόσο χαίρομαι που σε βλέπω! Έχω τόσα υλικά και πρέπει να τα αξιοποιήσω. Κάνω ό,τι μπορώ για να χαρώ και να χαρούν κι αυτοί που θα τα παραλάβουν. Είμαι σίγουρη πως κι εσύ κάτι φτιάχνεις. Εύχομαι κάποια στιγμή να μας τα δείξεις. Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  27. Πολυ ομορφα και μοναδικα Ρενα μου! Θα γεμισει το σπιτι με στολιδια. Ειδα και το τζακι σου και ζηλεψα! Αντε να ετοιμαστουμε ολες για τα Χριστουγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα Χριστούγεννα μου αρέσουν πολύ και θέλω να φτιάχνω στολίδια όλο το χρόνο 😊
      Μερικέςφορές αρχίζω από το καλοκαίρι.
      Το τζάκι είναι η παρέα μου, μου δίνει εμπνεύσεις.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  28. Την αξιοποίησες την δαντέλα με πρωτότυπο τρόπο Ρένα μου και σίγουρα αξίζει για το σκοπό που τα έκανες.όσο για τον χρόνο μια απο τα ίδια.Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτός ο χρόνος! Έχω θυσιάσει τις βόλτες, το διάβασμα, Την τηλεόραση, Για να μένει λίγος για δημιουργίες. Θα φτιάχνω μέχρι να τα εξαντλήσω 😊

      Καλή συνέχειακαι Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  29. Βρε καλώς την!!! Εγώ το ήξερα πως όλο και κάτι θα φτιάχνεις αλλά βρε κορίτσι μου μην τα κρατάς μόνο για σένα. Χρόνος δεν υπάρχει το ξέρουμε... όλες στο ίδιο καζάνι βράζουμε. Υπέροχα και άκρως πρωτότυπα τα στολίδια σου Ρένα μου. Περιμένουμε συνέχεια στις αναρτήσεις σου. Μην εξαφανιστείς πάλι, φιλάκια!!!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη ζημιά την έχει κάνει το τηλέφωνο Χριστίνα μου. Επειδή τα βλέπω όλα από αυτό, σκέφτομαι να ανοίξω το λάπτοπ για ανάρτηση που θέλει χρόνο. Προσπαθώ να τα προλάβω όλα 😊😊
      Σίγουρα θα σας δείξω και τα καινούργια.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Πολύ όμορφα έγιναν τα στολίδια σου
      Μπράβο Ρένα μου και για την προσφορά
      Καλή συνέχεια ...φιλάκια ,😘😘

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ειρήνη μου.
      Μου αρέσουν τα χριστουγεννιάτικα στολίδια και απολαμβάνω την κατασκευή τους.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  30. Ρενα μουυυ!!!!
    Καλησπερα σου κ να εισαι καλα παντααα χρυσοχερα μου!!!
    Πολυυυ ομορφα τα στολιδακια που εφτιαξες! Με φουντιτσες θα απογειωθουν!!!
    Ειχα τοσο μα τοσο καιρο να μπω να χαζεψω τα ομορφα σου...
    Κι εμενα μεγαλωσαν οι ζουζουνιτσες μου κ δεν τα προλαβαινω....
    Ααχ....
    Φιλια πολλααα!!! Ελπιζω να ξαναρθω συντομα!!!
    Καλη συνεχεια! Καλη δυναμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαιλή μου,σε σκεφτόμουν αυτές τις μέρες, Όπως και κάποιες άλλες φίλες που χαθήκατε .
      Σίγουρα μεγάλωσαν τα κοριτσάκια σας κι ο χρόνος δεν φτάνει. Πολύ χάρηκα με την επίσκεψη σου.
      Να είστε όλοι καλά.
      Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
    2. Ναι Ρενα μου... δυσκολεψε κι αλλο το πραγμα.... φετος η μεγαλη μου τελειωνει το δημοτικο.... απο του χρονου "αλλο" επιπεδο.... κι αλλες δυο δεν πανε πισω! Ακολουθουν κατα ποδας!!!
      Καλη συνεχεια!!!
      Θα προσπαθησω να περναω απτο σπιτακι σου πιο συχνα...
      Δεν σε ξεχνω ουτε εγω!!!
      Φιλια κ καλη δυναμη!!!

      Διαγραφή
  31. Σε καταλαβαίνω όσο δεν φαντάζεσαι Ρενάκι μου!!! Είμαι σίγουρη πως φτιάχνεςι ένα σκασμό καλούδια και όλο σκέφτεσαι και μηχανεύεσαι αλλά και ο χρόνο τρέχει τρελά!!! Τέλεια τα στολίδια σου!Φωνάζουν Ρένα από μακριά!!Φιλια γλυκιά μου και φιλια στα μωρά σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Όλα θέλω να τα προλάβω Κικίτσα μου,αλλά με προλαβαίνουν τα αλλά.....
    Κάνω ότι μπορώ.Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ρένα είσαι αστείρευτη πηγή δημιουργικότητας!Πόσο μα πόσο υπέροχα είναι όλα αυτα που φτιάχνεις! τα δεντράκια και τα μπλε πορτοκαλί στολίδα είναι τα αγαπημένα μου!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γεια σου, Ρένα μου. Υπάρχει ένα βραβείο για σένα στο μπλογκ μου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...