Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

ΜΠΑΛΩΜΕΝΗ ΤΣΑΝΤΟΥΛΑ!!!!



Από την μπαλωμένη κουβερτίτσα, στην μπαλωμένη τσαντούλα!!!!
Πενία τέχνας κατεργάζεται;
Γιατί όχι;
Δημιουργούμε με υλικά που θα πετούσαμε και το απολαμβάνουμε φυσικά!!!


Ένα δειγματολόγιο από υφάσματα για έπιπλα, από τα πολλά που μου έδωσε η φίλη μου, μου φάνηκε κατάλληλο να κάνω αυτή την τσάντα που την έβλεπα στο pinterest και την ήθελα πολύ!



Την ξεκίνησα πριν 4 περίπου χρόνια και δεν ξέρω για πιο λόγο , έμεινε στο ντουλάπι σε αυτό το σημείο!!!
Κάτι άλλο θα με συγκίνησε και σταμάτησε λίγο πριν το τέλος!!
Με το φετινό ψάξιμο και ξεκαθάρισμα, βγήκε στην επιφάνεια και αποφάσισα να την τελειώσω!!
Ας όψεται και η Κατερίνα με τις μισοτελειωμένες δημιουργίες, που με έβαλε στην πρίζα , να τελειώνω ένα παλιό τουλάχιστον το μήνα!!!


Πήρα χερούλια , τα οποία κάνουν όσο μια καινούργια τσάντα, έστω σε καιρό εκπτώσεων, αλλά δεν γινόταν και χωρίς αυτά!!
Κάπου είδα οδηγίες για να τα κάνω μόνη μου!
Θα δοκιμάσω στην επόμενη!!!!



Ήδη την κατοχύρωσε η κόρη μου!!!!!


Επειδή όμως αυτή είναι χειμωνιάτικη, μου παράγγειλε και μια καλοκαιρινή από παλιά τζην!!


Ύστερα φταίω εγώ που ώσπου να τελειώσω το ένα τσουπ, να σου στη μέση ένα άλλο;
Πότε θα τελειώσω εγώ , μου λέτε;


Μου άρεσε όμως τόσο πολύ που θα την κάνω ευχαρίστως και μάλιστα και για μένα!!!!


Τα γαζιά που βλέπετε είναι στο χέρι με μάλλινη κλωστή!!!!
Με χοντρή βελόνα ,ήταν αρκετά δύσκολο το ράψιμο και ίσως αυτός να ήταν ο λόγος που την παράτησα , όχι στη μέση, αλλά λίγο πριν το τέλος!!


Αν έχετε κι εσείς μισοτελειωμένες δημιουργίες, περάστε από το μπλογκ της Κατερίνας να μάθετε πώς θα πάρετε μέρος στην πρόσκληση της!!



Την προηγούμενη εβδομάδα , πήγαμε στο εργαστήρι της Ανθούλας,  Χρώματα και Παραμύθια
και φτιάξαμε λαμπάδες για το Make a wish!!!!


Με την καθοδήγηση της Ανθούλας, ζωγραφίσαμε αυτά τα υπέροχα στολίδια για τις λαμπάδες!!!


Αλλά και στο Καφέ κουμπί, φτιάξαμε όμορφες θήκες με λεβάντα για τα συρτάρια μας!!!!
Αυτά ήταν για το Συζωή.
Στο Καφέ κουμπί , την τελευταία Κυριακή κάθε μήνα , με την καθοδήγηση της Άννας ή ντουλαπάκι
φτιάχνουμε πραγματάκια που πωλούνται για φιλανθρωπικό σκοπό!!!!


Ο ελεύθερος χρόνος που έχω, είναι πάρα πολύ λίγος έως ελάχιστος, αλλά φροντίζω να βλέπω φίλες , να φτιάχνουμε κάτι όλες μαζί, να πίνουμε και τον καφέ μας , συγχρόνως!!
ΤΡΙΑ σε ένα παρακαλώ!!!!

Άμα θέλει ο άνθρωπος , όλα τα μπορεί!!

Να είστε όλες κι όλοι καλά!!!!!

42 σχόλια:

  1. Η συλλογική δημιουργικότητα είναι ...Δώρο Θεού !!! Με βάζεις σε σκέψη να περιλάβω κι εγώ τ άπειρα μισοτελειωμένα/μισοαρχινισμένα μου.....Η τσάντα σου πραγματικά είναι θαυμάσια και πολύ μοδάτη, νομίζω δοαθέτει το τέλειο στυλ για αξιοποίηση ανακυκλωμένων υφασμάτων,ενώ είναι πολύ ευκολοφόρετη !!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που έχω πολλές και καλές φίλες κι έτσι συνδυάζουμε το τερπνόν μετά του ωφελίμου.
      Μου άρεσε πάρα πολύ και νομίζω ότι θα κάνω πιο γρήγορα την επόμενη.
      Άντε μην κάθεσαι, ξεκίνα τα μισοτελειωμένα σου.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  2. Μπράβο σου! Και για τις δραστηριότητές σου στο λιγο χρόνο που διαθέτεις και για τις δημιουργίες σου. Η τσάντα υπέροχη!!! Πώς να μην την πάρει η κόρη σου; Να τη χαρεί.
    Και αδειάζει η αποθήκη με τα μισοτελειωμένα, ναι;
    Καλή σου μέρα όλη μέρα
    Πρωινή σήμερα για να προλάβω...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιλέγω τί πρέπει να κάνω πρώτα κι αφήνω στην άκρη όσα δεν επείγουν .
      Αλλιώς πώς;
      Η αποθήκη δεν νομίζω να αδειάσει ποτέ.
      Πάντα κάτι βγαίνει και διπλάσια μπαίνουν 😆
      Φιλάκιαπολλά.

      Διαγραφή
  3. Αχ. Ρενα μου τη ομορφο που εγινε η τσαντα ...πολυ μου αρεσε!!
    Μπραβο ....καλη συνεχεια ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάμε για τα επόμενα λοιπόν...
    Η τσάντα έγινε πολύ στυλάτη!!!
    Να τη χαρεί η κορούλα σου

    Σε φιλώ πολύ πολύ Ρένα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελένη μου.
      Ευτυχώς που υπάρχουν πάντα επόμενα και δεν βαριέμαι 😆😆😆😆😆
      Φιλάκιαπολλά

      Διαγραφή
  5. Αυτό το 3 σε ένα πολύ μου άρεσε !!!! Έτσι μπράβο, τι πιο ωραίο από επικοινωνία και δημιουργία !!!! Η τσάντα έγινε μοναδική και πιστεύω θα την χαρεί ιδιαιτέρως η κορούλα σου. Παρεμπιπτόντως κι εγώ με τις δικές μου το ίδιο τραβάω μόλις φτιάχνω κάτι ..... Α μαμά κάνε μου κι εμένα και θέλω και 2 για δώρο για φίλες ..... Καλά να είμαστε να τους κάνουμε και τα χατίρια !!!! Καλή συνέχεια και γεια στα χεράκια σου τα άξια !!!!! Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε χαλάμε χατήρι σε κανέναν.
      Ό,τι κι όσα μπορούμε τα κάνουμε.
      Αφού αυτό μας αρέσει.
      Ευτυχώς που υπάρχουν και οι φίλες με τα κοινά ενδιαφέροντα κι όταν συναντιόμαστε, καλύπτουμε τα πάντα.

      Διαγραφή
    2. Βιάστηκε να φύγει το σχόλιο και δεν πρόλαβα να σου στείλω τα φιλιά μου, Καλή μου Ράνια.

      Διαγραφή
  6. τέλειααααα.... ίσα που παρακαλάω να χαλάσει λίγο ο καιρός να την κρατήσω από τώρα για καφέ!!! Ευχαριστώ πολυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω θα προλάβεις.
      Πάντως σήμερα θα την βγάλω βόλτα για να τη δουν οι φίλες μου από κοντά. 😘
      Φιλάκια πολλά από τη μανούλα.

      Διαγραφή
  7. Έτσι είναι οι δημιουργικοί άνθρωποι,πολλα σε ένα!Να περνάς καλά!Πανέμορφη η τσάντα!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς αλλιώς να τα προλάβουμε Αριάδνη μου;
      Κι εσύ να περνάς καλά.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  8. Αυτές είναι οι τσάντες με χαρακτήρα και προσωπικότητα!!!!
    Λατρεύω οτιδήποτε δέχτηκε χέρι ευφάνταστο επάνω του!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο κι εγώ Φλώρα μου.
      Όταν ακούω κάποιον να λέει, Το έκανα μόνος μου, εξτασιάζομαι!
      Μαζοχισμός, παιδί μου 😂😂😂😂😂
      Φιλάκιαπολλά.

      Διαγραφή
  9. Πολλές ομορφιές βλέπω....! με πολύ αγάπη γινομένες. Μπράβο Ρένα μου. Πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η τσαντουλα υπέροχη πως να μη την ζητήσει το κοριτσάκι σου. Το τρία σε ένα μία χαρά το βρίσκω, να είσαι καλά και να συνεχίσεις με την ίδια όρεξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μανούλες όλες για τα κοριτσάκια μας τα δίνουμε όλα 😊
      Είναι ευλογία να έχεις καλούς φίλους.
      Καλή Μεγάλη Εβδομάδα.

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφη η τσάντα Ρένα μου!!! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μπραβο !!!παντα δημιουργικες!!!και υπεροχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραία έγινε η τσάντα σου! Χαρούμενες λαμπάδες για το καλό σκοπό! Να φτιάξεις κάτι με παρέα είνει παντότε υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άντα μου.
      Ναι, Είναι πολύ ωραία να κάνεις πράγματα με καλή παρέα.
      Καλή Μεγάλη Εβδομάδα.

      Διαγραφή
  14. "Άμα θέλει ο άνθρωπος όλα τα μπορεί" αυτή η φράση σου τα λέει όλα Ρένα μου. Κομψότατη και διαχρονικά μοντέρνα η τσάντα σου. Φαντάζομαι και την καλοκαιρινή έκδοση με τα τζιν, πόσο ωραία θα τη φτιάξεις!
    Μπράβο σ' όλη την παρέα σας για όσα κατασκευάζετε και για τη συλλογικότητα που διατηρείτε με τόσο μεράκι!
    Καλή Μεγαλοβδομάδα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θέλει κόπο Μαρία μου, θέλει τρόπο, λέει ο σοφός λαός.
      Βάζεις προτεραιότητες και πράττεις ανάλογα.
      Κι εγώ πιστεύω ότι θα γίνει πολύ ωραία η την τσάντα 😊
      Καλή Μεγάλη Εβδομάδα 😘

      Διαγραφή
  15. Το πως σε καταλαβαινω δεν λέγεται Ρενα μου... καλε φιλεναδα; τι παιδια εχουμε; μην δουν να κανουμε κατι..τα ζηλιαρικα..χα..χα... πολύ καλα εκενες και της την χαρισες την τσαντούλα σου φιλεναδα.. που παρεπιτοντως εγνε μουρλια... μονο να...μην δει την καινοργια που θα κανεις και θα θελει και αυτή.. οποτε σε βλεπω να κανεις ακομα μερικες.. για παν ενδεχόμενο.. πολύ μου αρεσε Ρένα μου..δινε εσύ ιδέες και να ζηλευουμε εμεις..!!! χα..χα.. καλα να περνας οτι και να κανεις θα τα πουμε... καλη μεγαλοβδομαδα... φιλακιααα!! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι όταν τους αρέσουν και τα παίρνουν Ρουλίτσα μου.
      Τί να τα κάνω όλα εγώ;
      Βέβαια μόλις μεγαλώσουν τα κορίτσια, Δεν θα τις προλαβαίνω 😆
      Να την κάνεις κ6 εσύ να ζηλέψουν και οι δικές σου 😂😂😂😂
      Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και Καλή Ανάσταση σας εύχομαι.
      Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

      Διαγραφή
  16. Πολύ ωραία η τσάντα και σε πολύ κομψό μέγεθος.
    Με γεια τού κοριτσιού σου. Καλή Μ. Εβδομάδα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πέτρα μου.
      Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και Καλή Ανάσταση.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  17. Τέλεια έγινε η τσάντα Ρένα μου! Συγχαρητήρια και για την κίνηση σας να φτιάξετε τις λαμπάδες! Καλό Πάσχα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κατερίνα μου.
      Δεν έχω και πολύ χρόνο, αλλά κάνω ό,τι μπορώ.
      Καλό Πάσχα και σε σας.

      Διαγραφή
  18. Εμεις εδώ οι Τ..... οταν κατι αυτοδωρίζεται το λέμε αυτό 'τούρκεψε" πάει... Σιγά που θα σου την άφηνε έχει τόσο όμορφα γήινα χρώματα, είναι πολύ ιδιαίτερη και έχει και ακριβά χερούλια!!!! Οσο για σένα... άλλη! άλλη!! έχεις υφάσματα ικανότητα, μεράκι, χρόνο δεν έχεις,αλλά θα βρείς τον τρόπο Μου ¨αρεσε πολύ αλλά μου φάνηκε κομμάτι δύσκολη ή κάνω λάθος!!! Σας ευχομαι Καλή Ανασταση με αγάπη και χαράΦιλάκια εορταστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ήταν μόνο αυτη;
      Και η επόμενη φαντάζομαι το ίδιο.
      Δεν είναι δύσκολη, Στην επόμενη θα βάλω οδηγίες, Αν και στο πιντερεστ κυκλοφορεί.
      Χρόνος δεν κυκλοφορεί, φιλενάδα.
      Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και Καλή Ανάσταση σας εύχομαι.
      Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

      Διαγραφή
  19. Γέμισαν ομορφιά τα μάτια μου Ρενάκι!!!
    Οι "κουβερτίτσες" έχουν και συναισθηματική αξία
    αφού είναι φτιαγμένες από παιδικά ρούχα..τι γλυκό!
    Πολλά φιλιά και να περνάς καλά ✿

    ดูหนัง

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...