Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ!!!!!


Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΩΝ!!!!!!
ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ!!!!!!!




ΕΓΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΠΑΡΑΠΙΣΩ;;;;;;;;;;



ΠΗΡΑ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙΑ ....................
http://diaheiros.blogspot.gr/2011/06/blog-post_28.html


ΕΝΑ ΜΑΛΑΚΟ ΜΟΛΥΒΙ


ΕΝΑ ΨΑΛΙΔΙ..........


ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΠΑΓΓΟ..............


ΚΙ ΕΤΟΙΜΑΣΑ ΜΙΑ ΓΙΡΛΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΟΥΡΤΙΝΑ!!!!


ΘΑ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΩ ΣΤΗ SALI ΚΑΙ ΤΟΝ GARY
http://diaheiros.blogspot.gr/2013/02/sali-gary.html
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ ΓΑΜΗΛΙΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥΣ!!!!

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΖΗΛΕΨΕΙ Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ, ΘΑ ΤΟΥ ΧΑΡΙΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!
http://www.youtube.com/watch?v=d7ZkczEjEH8

Η ΦΙΛΗ ΜΑΣ Η ΕΛΛΗ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ 11 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!!!
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΩ , ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΞΑΝΑ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!

1. ΑΧΟΛΟΥΜΑΙ ΟΛΗ ΤΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΚΑΤΙ, ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΩ ΟΥΤΕ ΛΕΠΤΟ.
ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΝΩ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ!!!!!!


2. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΩ ΧΡΟΝΟ!!!!
ΚΑΚΟ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΤΟ Νο 1;;;;;;;;;;;


3.ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ!


4. ΟΤΑΝ ΔΙΝΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΙ, ΘΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ!


5.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΠΟΛΥ!!!!!
ΠΡΟΤΙΜΩ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ , ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ!!!!!





6. ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΓΛΥΚΑ!!
ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗ ΚΙ ΑΛΛΑ!!!!!!!!!!!!






7. ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟ CAMPING ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ!

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΟΜΩΣ , ΟΧΙ ΠΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ!!!!!

8.ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΟΛΥΜΠΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑ, ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ!!!





9. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ Η ΑΛΛΙΩΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!!!!!
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!!!!



10. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΚΑΤΙ!!


11.  ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΤΟΝ 15ΑΥΓΟΥΣΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΛΕΝΕ ΠΑΡΘΕΝΑ!!!
ΕΚΟΨΑ ΜΕΡΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΙ ΕΜΕΙΝΕ ΤΟ ΡΕΝΑ!!!!!

ΠΟΛΛΑ ΣΑΣ ΕΙΠΑ!!!!!
ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΓΛΩΣΣΟΥ!!!!!

ΟΠΟΙΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ , ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ!!!!





ΦΙΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ!!!!!!
ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ;
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ!!!!!!


ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΗΣΩ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ
http://drasigreekblogger.blogspot.gr/2013/01/blog-post_17.html
ΚΑΙ ΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ!!!!!
http://drasigreekblogger.blogspot.gr/2013/01/blog-post_9.html

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ !!!!!!!!
ΕΣΤΩ ΚΙ ΕΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΚΑΛΑ!!!!



103 σχόλια:

  1. Πολύ θα ήθελα να σε δω με το τσεμπέρι και το δρεπάνι να θερίζεις.......Πολύ όμορφες οι καρδούλες!!!! Έλα να δει μια ανάρτηση που θα σου αρέσει είμαι σίγουρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΧΩΡΑΦΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΕΒΑΖΑ ΤΟ ΤΣΕΜΠΕΡΙ!!!!
      ΘΑ ΕΡΘΩ ΣΕ ΛΙΓΟ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  2. αχ ερωτααααααααααααααααααα................που ουτε τα αλουμινενια καπακακια αφηνεις ανεγγιχτα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρενούλα μου, βασίλισσα της ανακύκλωσης θα σε ανακηρύξουμε!!! Είσαι φοβερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟΣΑ ΡΑΒΕΙΣ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΑΤΑΚΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ ΓΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ;
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

      Διαγραφή
  4. Γεια σου Ρένα μου!!

    Συμφωνούμε σε τόσα πολλά! Και στο 1... και στο 2, 3,4... και... και... Πολύ χαίρομαι που σε γνώρισα λίγο καλύτερα!

    Η γιρλάντα σου είναι τέλεια! Αν δεν μας το έλεγες, καθόλου δε θα μου πήγαινε το μυαλό βρε κορίτσι μου ότι σου αρέσει η επαναχρησιμοποίηση, ή αλλιώς ανακύκλωση των υλικών...

    (Αστειάκι!!!)

    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΜΑ ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΑΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΠΕΘΕΡΙΑΖΑΜΕ ΕΛΛΗ ΜΟΥ!!!
      ΑΠΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΑΚΑΘΙΣΤΗ ΗΜΟΥΝ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες οι καρδούλες σου Ρένα μου. Μπράβο! Η Σάλι & ο Γκάρι θα τις τιμήσουν δεόντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥΣ ,ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΗ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  6. Η καρδουλο-κατασκευή... υπέροχη!!!
    Όσο για τις 11 απαντήσεις... τί να πω???
    Είναι υπέροχο να μαθαίνεις νέα πράγματα για τον άλλο, όπως πχ το νούμερο 9!!!
    ;-)
    Καλή εβδομάδαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΛΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ!!!!!
      ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΟΛΕΣ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΕ ΣΕ ΑΥΤΑ!!!!!
      Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ, ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΩ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  7. Ρενάκι μου, καιρό έχουμε να τα πούμε...έχεις δίκιο, μου αρέσει πολύ η ιδέα σου!!Μέσα εγώ!! Οργάνωσέ το αρχηγέ!! Υπέροχα όλα!!Οι καρδούλες όμως κλέβουν καρδιές!! Συγχαρητήρια για το βραβείο!!Καλά τώρα τι μας λές;; Τα ξέρουμε όλα!! Μπράβο σου για το κολύμπι!!!Κρίμα που είμαστε μακρυά τα καλοκαίρια, αλλιώς ίσως με παρέσυρες κι μένα, θα το ήθελα!! φιλάκια πολλά γλυκέ μου αρχηγέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΚΑΝΩ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ!!
      ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!
      ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΚΟΛΥΜΠΩΝΤΑΣ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
    2. παλι θα με κανετε να ζηλεψω;; σνιφφφφφφφ δεν παιζω..Ρενακι κου ..χι..χιχ..φιλιά

      Διαγραφή
  8. Εσύ και δεν έχεις χρόνο άντε καλέ μας κοροϊδεύεις χαχα απορώ αν κοιμάσαι και το βράδυ για πιο μεσημέρι μας λες με ντούρασελ δουλεύεις;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ!!!!!
      ΑΛΛΑ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΗ!!!!!
      ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΛΙΓΑ ΚΑΝΩ!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  9. Έτσι είναι οι "νιόπαντροι".... ερωτευμένοι και χαρίζουν υπέροχα τραγούδια στους αγαπημένους τους και κρεμούν παντού καρδούλες!!!! Η Σάλι και ο Γκάρι μάλλον δικαιολογία είναι!!!!!! Τις αποκαλύψεις για τον εαυτό σου τις ξέραμε, όλες ή σχεδόν όλες... ότι φοράς όμως μαντήλα και πας για θέρισμα δεν το είχαμε πάρει είδηση!!!!!!χα!χα!χα!
    Πολλά φιλάκια σε σένα και στον έρωτα της ζωής σου!!!!!!

    Υ.Γ. Στην συγκέντωση σας να έρθουμε και εμείς?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτοιμη είσαι!!! Καλέ κάτσε λίγο σπίτι σου...μπαααααα

      Διαγραφή
    2. ΕΣΥ ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ, ΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ!!!!!!
      Η ΜΑΝΤΙΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΡΜΑΣ ΚΥΡΡΡΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΟΠΩΣ ΟΠΩΣ!!!!
      ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΩΣΗ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΧΑΡΑ!!!
      ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΕΚΘΕΣΗ, ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ!
      ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΕΤΕ!!
      ΑΝΤΕ ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ, ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΤΟ ΒΙΛΛΙΩΤΑΚΙ!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
    3. ΜΑΡΑΚΙ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ , ΜΗ ΚΛΑΙΣ!!!

      Διαγραφή
    4. Εγώ δεν φταίω που δεν είδα την φίρμα της μαντίλας... δεν την είχες από την έξω πλευρά να φαίνεται!!!χα!χα!χα! όσο για το χωράφι μην γελάς... και αυτό μπορεί να έρθει η ώρα που θα αναγκαστούμε να το κάνουμε!!!!
      Τώρα για την φωτογράφιση στην ομορφιές του χωριού σας δεν θα έλεγα όχι.... αν βολεύει η ημερομηνία συνάντησης μπορεί να έρθω!!! και αν τα καταφέρω μπορεί να φέρω και το Βιλλιωτάκι μαζί μου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    5. Τωρα ειναι που θα σκασω........Βικη;;;;;;;; τι πας να κανεις;;;;;; να παρασύρεις και αλλες στην κρεπαλη;;;......χι..χι..καλά αστεια σας τα λέω μην φωνάζεται!!!! είναι επειδή ζηλευω.......

      Διαγραφή
    6. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΛΑΤΕ ΟΛΕΣ!!!!!
      ΤΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝΕ!!!!!
      ΒΙΚΥ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟ!!!!!!
      ΠΕΣ ΠΟΤΕ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ!!!!
      ΡΟΥΛΙΤΣΑ, ΜΑΚΡΙΑ ΕΙΣΑΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ!!!!
      ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΕΙΣ , ΘΑ ΤΟ ΚΑΨΟΥΜΕ!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
    ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΣΑΝ ΦΥΛΛΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΒΟΛΙΚΑ ΝΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΚΑΝΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΥΤΑ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  11. Χάρη στην Έλλη σε γνωρίσαμε καλύτερα!
    Οι καρδούλες σου είναι πανέμορφες!
    Καλό βράδυ..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, ΟΛΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΟΥΣΤΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

      Διαγραφή
  12. Ρένα μου όμορφα φιγουράρουν οι καρδούλες σου...Όσο για την δική σου καλά έκανες και την άνοιξες και μάθαμε λίγα πράγματα για σένα
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΠΑ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!
      ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ;
      ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΩ ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ!!!
      ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!
      ΦΙΛΑΙΑ!!!

      Διαγραφή
  13. Ρένα μου ο έρωτας και η ανακύκλωση δεν κρύβονται...χαχαχα....
    Να τα χαίρεσαι και τα δύο...Όσο για την μαντήλα κι εγώ ξαφνιάστηκα,τα υπόλοιπα ήταν αναμενόμενα... έως πασίγνωστα...Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΗΧΑ ΗΞΕΡΑ!!!!
      ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΓΩ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!
      ΘΑ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΩ ΝΑ ΕΧΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΠΑΡΑΤΣΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ!
      ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΩ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ;
      ΜΗ ΓΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΡΕΖΙΛΙ ΤΩΝ ΣΚΥΛΙΩΝΕ!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      ΑΑΑ!!!!ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΚΥ!!

      Διαγραφή
  14. Ρένα μας έδωσες καταπληκτική ιδέα για ρολόι!!!!!!!!!!!!!!!
    Οι καρδούλες καταπληκτικές, όσο για το θερισμό δεν έχω λόγια....
    το τσεμπέρι πάντως σου πάει πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά απ όλες μας και συγγνώμη αν δεν σας παρακολουθούμε πολύ τελευταία,αλλά έχουμε πέσει με τα μούτρα στην δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ , ΜΗ ΚΑΝΕΤΕ ΕΤΣΙ!!!!!
      ΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ!!!!
      ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΙΚΑ!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΙΔΕΑ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ;
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!!

      Διαγραφή
  15. Πολύ χρήσιμα αυτά τα .....αλουμινοκαπάκια.
    Παντός καιρού και περίστασης.
    Πολύ μου άρεσε το νέο σου ....look!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΥΤΑ!!!!
      ΚΑΚΩΣ ΕΒΑΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!!!
      ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΤΕ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ ωραίες οι καρδούλες. Η συνάντηση στη Θεσσαλονίκη με ενδιαφέρει, θα ήθελα να έρθω.Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!
      ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΘΑ ΟΡΙΣΩ ΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΡΑ!!!
      ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

      Διαγραφή
  17. oi καρδουλες σχιζουν!!σιγα μη σου ξεφευγε ο Βαλεντινος!
    Γελασα στις απαντησεις σου(δεν μου ηταν και τιποτα που να μη το γνωριζα)γιατι θυμηθηκα κατι που λεει ο Γιαννης σχετικα με την απαντηση Ν-1' αλλα δεν τη γραφω!!
    καλο βραδυ!







    0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΕΙ;
      ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΑ ΑΠΟ ΔΩ!!!!
      ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!11

      Διαγραφή
  18. Οι καρδούλες τέλειες....μα από αλουμινοκαπάκια;; δεν έχω λόγια!!
    Καλό βράδυ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Muito lindo e bem elaborado.

    Feliz Carnaval!!! ♡ º

    ♫♫•*¨*•♫♫
    ღ°Brasil♫º
    ♡ º

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρενα μου πολυ απολαυστικη η αναρτηση σου!
    Με κατι τετοια γνωριζομαστε καλυτερα και οσο να ναι ερχομαστε πιο κοντα!
    Υπεροχες και οι καρδουλες σου,φανταζομαι πως θα λαμπυριζουν στον ηλιο!
    Να εισαι καλα!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΒΛΕΠΑΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ, ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΑΠ ΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙΑ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  21. Ρένα μου και οι καρδούλες σου πανέμορφες και τα όσα μας είπες για τον εαυτό σου... ιδίως αυτό με το όνομά σου... δεν θα το πίστευα ποτέ ότι το Ρένα προέρχεται από το Παρθένα...
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΝΕΙΣ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ!!!!
      ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ!!!
      ΠΑΡΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΙ ΕΣΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  22. Εισαι φοβερη καρδουλες απο τα καπακια τι να πω σου βγαζω το καπελο!!!!!Καλο βραδυ Ρενα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΤΡΙΝΑ ΜΟΥ!!
      ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ, ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Είσαι μεγάλη ΞΕΣΙΚΩΣΤΡΑ !! ακουσα συνάντηση και τσίμπησα!!!!Πότε; πότε; ή επιτρέπεται μόνον στους δημότες Θεσ/νίκης...Και ανεξάντλητη και ακάματη και εφευρετική και τρυφερή(καρδούλες αγάπες ερωτες κλπ)Χάρηκα ανάρτηση..... καλό σου βράδυ Ρενα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ;
      ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ;
      ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΡΟΥΛΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ Η ΜΑΙΡΗ ΑΠΟ ΤΗ ΡΟΔΟ!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
    2. Άντε Έφη ξεκινάμε για Θεσσαλονίκη... θέλουν δεν θέλουν οι δημότες αυτής της πόλης θα δεχθούν και εμάς!!!!

      Διαγραφή
    3. Μέρα,ώρα βαλίτσα καιιιιι....... να'μαστε για ότι ήθελε προκύψει.....

      Διαγραφή
    4. ΑΚΟΥΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ!!!!
      ΓΙΑ ΠΟΤΕ ΛΕΤΕ;
      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΤΕ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ!!!
      ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ!!!!

      Διαγραφή
    5. ΧΙ..ΧΙ.. ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΕΔΏ... ΣΟΥ ΑΦΗΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΧΙ..ΧΙ.. ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΙ ΕΔΏ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑ .....ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΌ ΜΟΥ ΝΑ ΈΙΣΟΥΝΑ.. ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ...ΧΙ..ΧΙ.Χ. ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΠΙΟ ΚΑΤΩ..ΧΙ..ΧΙ..

      Διαγραφή
  24. Ρένα μου τέλειες οι αλουμινοκαρδούλες σου!
    Καλέ αλήθεια σου αρέσει η ανακύκλωση; Άφωνη έμεινα με την αποκάλυψη σου! χαχα
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠΟΚΑΛΥΨΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΤΙ , ΜΟΝΟ ΕΓΩ;
      ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΟΙΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ, ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΑΣ!!!!
      ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΜΥΣΤΙΚΟ, ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΠΑ!!!
      ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  25. Ρενα μου ειναι τελειες οι καρδουλες σου!!μαθαμε και πραγματακια για σενα...φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Και ερωτική η Ρένα μας!! Με τις αλουμινο-καρδούλες, με τα τραγουδάκια, αλλά και με τσεμπέρι και κάλτσες από τον Οικο RENE COUREL!!!!!Τα πάντα με στυλ, εποίησες!!!
    Καλό βράδυ, Ρενάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΤΣΕΜΠΕΡΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΤΣΕΣ ΜΕΙΝΑΤΕ;
      ΤΗΝ ΚΟΡΜΑΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΑΚΡΟΒΟΥΤΙ, ΚΑΜΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΑΣΕ!!!
      ΜΕ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ!!!!!
      ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΤΥΛ ΖΟΥΜΕ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΠΕΠΗ ΜΟΥ!!!

      Διαγραφή
  27. Είδα καρδούλες κι έτρεξα η καρδουλομαζώχτρα. Ηταν κάτι που δεν είχες κάνει με τα αλουμινοκαπάκια Ρένα μου, τόδαμε κι αυτό! Οσο για την περιγραφή του εαυτού σου, τώρα πια,μετά τόσο καιρό είσαι πια προβλέψιμη κι όλα τα περιμένουμε απο σένα.
    Φιλάκια πολλά και να κάνεις ο,τι σε γεμίζει!
    Καλή επιτυχία στη συνάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝ ΑΡΚΕΤΑ!!!
      ΤΩΡΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ, ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΩ ΠΡΩΤΑ;
      ΣΤΙΣ ΦΙΛΕΝΑΔΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ!!!
      ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΦΑΝ ΤΟΥ SUDOKU!!!!!!!
      ΤΑ ΚΟΥΒΑΛΑΩ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΠΟΥ ΠΑΩ!!!!!
      ΝΑ ΜΗ ΧΑΝΩ ΧΡΟΝΟ!!!!!!
      ΤΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΚΙ ΕΣΥ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΠΑΤΡΑ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Καλημέρα ερωτευμένο μου κορίτσι!!!!!!οι καρδούλες σου τέλειες!!!!αλλά ξεκουράσου και λίγο!!!!!να σε χαρεί και ο βαλεντίνος σου!!!το ότι ασχολήσαι με την ανακύκλωση πρώτη φορά το ακούω!!!!χαχαχα!!!!αχ κι εμένα μου αρέσει η ζωή στο χωριό...μένω σε χωριό... και τώρα που είδα τη φωτογραφία με το θέρο ένας ξαδερφός μου φέτος έσπειρε στάρι και να δεις που θα πάω για θερισμό!!!πέρσυ είχε ξαναβάλει και μου έδωσε στάρι,το κόψαμε στον παλιό χερόμυλο όπως έκαναν παλιά!απίστευτη εμπειρία!!!!σκεφτόμουν τι έχουν περάσει οι γιαγιάδες μας και ήταν πάντα χαμογελαστές,ακούραστες,δυνατές!!!!
    τώρα τα έχουμε όλα έτοιμα και όμως δεν μπορούμε να χαρούμε!!!
    τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΙΣΩ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΕΡΑ ΠΗΡΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΤΖΙΠ ΤΑ ΚΑΓΙΕΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΣΙΝΕΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ!!!!
      ΠΟΥ ΠΑΣ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ;
      ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΦΙΡΜΑΤΟ ΤΣΕΜΠΕΡΙ ΚΑΙ ΚΑΛΤΣΕΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΡΚΕΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΤΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ!!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΡΙΣΜΟ!!
      ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ,ΕΧΘΕΣ ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΣΑ ΜΑΤΙ!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
    2. Νομίζεις δεν το πρόσεξα;το τσεμπέρι έκανε θραύση!!!!πρώτα ο Θεός να πάνε όλα καλά και σίγουρα θα βγάλω φωτογραφίες!!!!όσο για τα υπόλοιπα που θα πάει;θα στρώσουμε!!!!και όσων είχαν πάρει τα μυαλά αέρα καιρός να προσγειωθούν πια!!!!φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Καλά, αφίνεις και τίποτα να πάει χαμένο; Απίστευτες οι καρδούλες σου!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ, ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΤΙΚΟ, ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΣ ΠΟΤΕ!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  30. καλά...να φανταστείς ότι τα περισσότερα ούτε τα φανταστήκαμε για σένα!!!!!ΧΑ!ΧΑ!
    Η επιλογή της Houston εξαιρετική!
    Η καρδούλες τέλειες χάρηκα που τις αφιέρωσες στα μικράκια σου!
    και...μη λέτε για συναντήσεις...μη λέτε για συναντήσεις...λυπηθείτε μας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΧΑ ΜΕΡΙΚΑ ΜΥΣΤΙΚΑ , ΣΑΣ ΤΑ ΕΙΠΑ ΟΛΑ!!!!!
      ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΑΣ!!!!!
      ΠΩΣ ΝΑ ΜΗ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΩ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ, ΤΟΣΟ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;
      ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

      Διαγραφή
    2. Αυτο ακριβώς της εγραψα και εγώ Ελενα μου.......σνφιφφφφφφφ

      Διαγραφή
  31. Γεια σου Ρενάκι αυθόρμητο και ξεσηκωτικό!!! Ο,τι κάνεις είναι όμορφο γιατί το κάνεις με αγάπη. Ε viva Ρένα!!! νομίζω σου ταιριάζει πολύ αυτό. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΦΙΛΕΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ!!!!
      ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΙΑΞΕΙ;
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  32. ΟΙ καρδουλες πρωτοτυπες και ιδιαιτερες!!! Να εισαι καλα Ρενα μου και παντα ευτυχισμενη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κι' έλεγα "κάτι λείπει... κάτι λείπει...." Τα αλουμινοκαπάκια ήταν!!!! Έπρεπε νάρθει ο Άγιος για να τα ξαναδούμε!!!! Η καρδουλογιρλάντα φανταστική αλλά κάτσε και λίγο αεικίνητο πλάσμα, δεν κάνει κακό!!!!!!!
    Τα φιλιά μου
    ΥΓ. Να σε δω να θερίζεις με τσεμπέρι και τσουράπι.... το μόνο που θέλω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΗΣΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ!!!!
      ΑΛΛΑ ΠΩΣ;
      ΒΡΕΙΤΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΑΝΑΠΥΤΙΚΗ , ΒΑΛΤΕ ΚΑΙ ΚΟΛΛΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΘΗΣΩ ΣΤΑ ΑΥΓΑ ΜΟΥ!!!!
      ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΩ , ΝΑ ΣΚΑΣΕΤΕ ΑΠΟ ΥΗ ΖΗΛΙΑ ΣΑΣ!!!!
      ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΡΟΒΟΥΤΙ , ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  34. Και επιτελους στη θεση μου μετα απο τα πολλα σφηναρίσματα που εκανα..πιο πανω.....χι.χ.ιχ..στα δικά μας τωρα......είχες δεν είχες τις εφιαξες τις αλουμινοκαρδούλες σου..Ρενακι μου... των ερωτευμενων αυριο ... τις χρειαζομαστε...χι.χ.ι. και επιδή καμια δεν σου είπε για την υπεροχη βουτια σου θα σου το πω εγώ... ουτε γοργόνα να ήσουνα .... και αστες Ρένα μου να ου λενε για το τσεμπέρι... ζηλευουνε..χι.χ.ιχ.. επειδή ειναι υψηλής ραπτικής...χι..χι..οσο για την συναντησή σας..........................οοοοοοχι δεν ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΣΝΙΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΙΛΩ ΣΕ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΕΣ ΤΑ ΡΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΥΤΙΑ ΜΟΥ!!!
      ΜΗ ΖΗΛΕΥΕΙΣ , ΠΕΣ ΤΟΝ ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΕ ΠΑΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΜΕΛΙΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!
      ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!
      ΠΑΡΕ ΚΙ ΕΣΥ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΑΣ ΜΕΡΙΚΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΣΟΥ!!!1
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  35. Οχι που θα άφηνες τα καπάκια ! Τέλεια η γιρλάντα Ρένα μου .
    Δεν κατάλαβα ,τι παραπάνω κορμάρα έχει η κολυμβήτρια απο σένα ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙΠΟΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΜΟΥ, ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΚΟΛΥΜΒΗΤΡΙΑ ΕΙΝΑΙ , ΕΝΩ ΕΓΩ...
      ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  36. Αχ, αυτά τα αλουμινοκαπάκια σου ! Και τί δεν μπορείς να φτιαξεις μ'αυτά ! Οι καρδουλένια γιρλάντα έγινε πολύ όμορφη !!!
    Φιλάκια πολλά Ρένα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΑΥΤΑ, ΣΕ ΛΙΓΟ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!
      ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟ ΣΟΥ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  37. Τι ωραία ιδέα, μου άρεσε πολύ,
    καλημέρα και φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ!!!!
      ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΑ!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  38. Πραγματικά πολύ όμορφες οι καρδούλες σου Ρένα.
    Κάθε φορά πριν πετάξω ένα καπάκι, αναρωτιόμουν με ποιό τρόπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί κι εσύ μου έδωσες μια καλή ιδέα.
    Happy Valentine's day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΣΤΡΑΤΗ!!
      ΤΑ ΕΧΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ!!
      ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ, ΔΕΙΞΤΟ ΜΑΣ!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!

      Διαγραφή
  39. Εσύ Ρένα μου είσαι μια καρδιά από μόνη σου, έτσι και αλλιώς!!!
    Φιλιά και καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ, ΟΜΩΣ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!

      Διαγραφή
  40. Ρενα μου ομορφη η γιρλαντα σου! Εχεις ξετιναξει τα αλουμινοκαπακια!!!!!!!
    Κι εγω δεν κοιμαμαι το μεσημερι για να τα προλαβω ολα! Μια φορα που κοιμηθηκα, οταν ξυπνησα δεν ηξερα αν ηταν πρωι ή βραδυ! Φαντασου κουραση! Φιλακια πολλα και Χρονια Πολλα για του Βαλεντινου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΘΑΙΝΩ ΚΙ ΕΓΩ!!
      ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
      ΘΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΓΕΡΑΣΟΥΜΕ, ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

      Διαγραφή
  41. Η γιρλάντα μέ τίς καρδούλες,τήν λάτρεψα!!Πανέμορφη!!Συγχαρητήρια καί γιά τό βραβείο!!Καί σέ εμένα αρέση τό πρωινό κολύμπι στήν θάλασσα!!Καλού,κακού,τά κουλουράκια κρύφτηκαν!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ευφανταση η γιρλάντα και μεσα στο πνευμα της μερας και ανακυκλωμενη! Ε τι αλλο να θελει μια γιρλάντα!
    Χαιρομαι που τα ξαναειπες γιατι εγω δεν τα ειχα ξαναδει οποτε εμαθα πολλα για σενα και επιβεβαιωσα την αποψη μου οτι εισαι μια δυναμικη και ταλαντουχα γυναικα!
    Να εισαι πάντα καλα Ρενα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Η γιρλαντα μου κλεψε την καρδια! Χρονια πολλα μερα που ειναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Είναι υπέροχες οι καρδούλες σου φτιαγμένες με πολύ αγάπη οπως πάντα!!!!!Όσο για τα υπολοιπα τι να πω είσαι για να ζείς !!!Να είσαι πάντα καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χρόνια Πολλά Ρένα!!...Οι καρδούλες σου είναι Σούπερ!!!...Τέλεια η ιδέα της συνάντησης!!..θα περιμένω να μάθω νεώτερα...
    Καλό βράδυ! και να περάσεις πολύ όμορφα απόψε!!!!!.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Δεν ήταν δυνατόν να άφηνες την ημέρα των ερωτευμένων παραπονεμένη! έπρεπε να δημιουργήσεις κάτι και γι αυτήν. Η γιρλάντα σου φιλενάδα ανεπανάληπτη. Τέλεια. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. χρόνια πολλά έστω και καθυστερημένα... πάντα αγαπημένοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ηρθα εστω και καθυστερημενα.Πανεξυπνη η ιδεα σου να αξιοποιησεις τα αλουμινοκαπακια!Εγινε πολυ ομοφη η γιρλαντα σου!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...