Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΕΙΣ!!!!


ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΛΕΕΙ Η ΦΙΛΗ ΜΑΣ Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ!!!!
ΞΕΡΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;
ΜΠΑΑΑΑΑ!!!!!!
ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΑΛΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;
ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΜΙΑ, ΕΣΕΙΣ;


ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ;
ΑΚΟΥΣΤΑ ΤΟ ΕΧΩ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, ΕΣΕΙΣ;
ΑΚΟΥ ΤΩΡΑ, ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ ΠΑΛΙΑ , ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΟΥ , ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΧΩΡΑΕΙ ΠΙΑ!!!!!!!
ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ;
ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ;
ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΞΕΓΕΛΑΣΑ;
ΚΑΛΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ , Η ΡΕΝΑ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΗΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ!!!!!

ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΑΤΑΚΤΟΠΟΙΗΤΑ, ΓΙΑΥΤΟ ΕΛΕΙΨΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ!!
ΟΧΙ ΟΤΙ ΠΕΤΑΩ ΤΙΠΟΤΑ, ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗ ΠΕΤΑΞΩ,ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΑΠΟ ΔΩ , ΤΑ ΠΑΩ ΠΙΟ ΚΕΙ!!!!!!

ΠΑΙΡΝΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΚΟΥΡΤΙΝΑ , ΤΑ ΒΑΖΩ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΤΟΥΛΑΠΙ!
ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΗ , ΤΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΟΥΣ!!!!
ΡΩΤΑΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ, ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ, ΠΕΤΑΞΕΣ ΤΙΠΟΤΑ;
ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ , ΠΕΤΑΩ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑΖΩ ΘΕΣΗ , ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΞΕΓΕΛΑΣΩ!!!!!!
ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ!!!!!

ΜΟΛΙΣ ΟΜΩΣ ΤΑ ΒΑΛΩ ΣΕ ΤΑΞΗ , ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΙ ΕΚΑΝΑ, ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΑΝΩ ΚΑΤΩ!!!!!!

ΛΟΙΠΟΝ, ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΙΩΜΑΣΤΕ!!!!!!!!
ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΟΠΟ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΕΙΞΩ ΑΥΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ, ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΣ http://starhomecraft.blogspot.gr/2013/01/blog-post_605.html
ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ, VOILE!!!!!!!!!









ΜΙΑ ΦΟΥΤΕΡ ΜΠΛΟΥΖΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ, ΕΓΙΝΕ ΜΟΛΙΣ ΣΗΜΕΡΑ , ΜΑΞΙΛΑΡΙ!!!!!!!
ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ!!!!!
ΜΠΗΚΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ!!!!!!!


Η ΕΙΚΟΝΑ ΕΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΤΑΞΕΙ!!!
ΓΙΑΥΤΟ ΚΙ ΕΓΩ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩΣΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΡΟΥΧΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΩΡΑΝΕ ΠΙΑ, ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΝΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙ!!!!!
ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΕ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ Η ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!!
ΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗΣΑ, ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΘΑ ΔΕΙΤΕ!!



ΔΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ , ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!



ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΕΜΘΥΜΗΣΩ ΤΙΣ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΕΙΣ ΜΑΣ!!!!




ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ , ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!!!!!
ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ  ΔΡΑΣΗΣ!!!
ΒΑΛΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΕΔΩ


ΑΡΚΕΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!!!!!
ΕΣΤΩ ΚΙ ΕΝΑΣ , ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ!!!!!!

ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΤΕ ΑΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΕΣ ΚΑΡΑΒΑΝΕΣ, ΜΟΛΙΣ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΕΝΑΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ, ΞΕΡΕΤΕ, ΑΦΗΝΕΤΕ ΣΧΟΛΙΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΑ  !!!!!




ΓΙΑ ΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ, ΒΑΛΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΕΔΩ

ΣΧΟΛΙΟ ΑΦΗΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΜΕΛΙΣΣΟΥΛΕΣ ΜΑΣ, ΕΔΩ!!!

ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙΡΟ ΓΙΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ, ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΑΛΛΑ ΗΔΗ ΣΧΕΔΟΝ ΠΕΡΑΣΕ Ο ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ!!!!!!

ΠΑΝΤΑ ΒΕΒΑΙΑ , ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ Η ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ!!!!

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΜΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ!!!!!!

Η ΑΘΗΝΟΥΛΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΑΜΟ, http://voltastoneiro.blogspot.gr/ 
ΕΦΤΙΑΞΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ
ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ!




ΚΑΛΑ ΕΛΕΓΕ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ, ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ!!!!!!!

ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ!!!!

ΟΠΟΙΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΡΤΑ, ΑΣ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΜΕ ΜΕΙΛ ΤΟ ΤΗΛ ΤΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΠΩ ΟΔΗΓΙΕΣ!!!!!
ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ !!!!!!


ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΙ ΕΙΧΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΦΤΑΣΑΤΕ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ Η ΦΙΛΗ ΜΑΣ Η ΚΑΤΙΑ !!

Αγαπημένες μου,

Καλημέρα και καλή χρονιά.

Ζητώ μια μεγάλη συγγνώμη απ'όλες για το χάσμα στην επικοινωνία μαζί σας. Δυστυχώς, από τις 21 Δεκεμβρίου, με βρήκε λοιμώδης μονοπυρήνωση, νοσηλεύτηκα με αναπνευστικά προβλήματα και πυρετό, που με άφησε εντελώς χωρίς δυνάμεις για ο,τιδήποτε.
Κατ'αρχάς, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες τις κυρίες που, από την μία γωνιά της Ελλάδας ως την άλλη, έσπευσαν να μας στείλουν την αγάπη τους. Είναι δύσκολο να περιγράψω την χαρά και την συγκίνηση όλων μας κάθε φορά που παραλαμβάναμε ένα καινούργιο δέμα. Χαρά για την βεβαιότητα της επιτυχίας της εκδήλωσης που για πρώτη φορά στα χρονικά του Συλλόγου διοργανώθηκε, και συγκίνηση για την αλληλεγγύη που εισπράτταμε. Το κερασάκιστην τούρτα ήταν η γνωριμία μας με την Σωσώ Κελέκου (συγγνώμη, Σωσώ, αλλά δεν μπορώ να μην το αναφέρω), που έφερε πιο κοντά μας την ζεστασιά και την αγάπη όλων σας, ανοίγοντας μας τις πόρτες του Αθλητικού Συλλόγου "Πόρφυρας" και φέρνοντάς μας σε επαφή με τους Ζωγράφους σε Δράση και την Μαρία Βιλλιώτη, που συνέβαλλαν με τον δικό τους, ξεχωριστό τρόπο στην επιτυχία του μπαζάρ μας, με την δημιουργική απασχόληση των παιδιών μας.
Όσον αφορά, τώρα, το μπαζάρ, αυτό καθ'εαυτό, θεωρώ ότι ήταν μια πολύ επιτυχημένη αρχή, με λάθη και παραλλείψεις, που θα προσπαθήσουμε να μην επαναληφθούν. Στο ταμείο μας μπήκε ένα σοβαρό ποσό, που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά εποπτικού υλικού για τα παιδιά, προμήθεια τροφίμων για τις άπορες οικογένειες και, κυρίως, για να δημιουργηθεί ένα περιβόλι μέσα στο σχολείο, με οπωροφόρα δέντρα και κηπευτικά, ώστε τα αγγελούδια μας να ασκηθούν στην αγροτική οικονομία.
Βέβαια, τίποτα από τα παραπάνω δεν θα ήταν δυνατό χωρίς τη δική σας συμμετοχή και προσφορά. Εκ μέρους όλων των γονέων του Συλλόγου, θα ήθελα να ευχαριστήσω τις κυρίες Ρένα Χριστοδούλου, Σωσώ Κελέκου, Σοφία Σγούρδα, Μαρία Μαστοράκου, Πέπη Τσαρμποπούλου, Κ.Μαυροειδή, Νίκη Δαμοπούλου, Δέσποινα Πατεράκη,Ευγενία Βρεττού, Βίκυ Τριμπέλα, Μαρία-Έλενα, τους Ζωγράφους σε Δράση, καθώς και τις administrators των blogs http://deco-candles.blogspot.com και www.xeirotexnia-kosmima.blogspot.gr, ελπίζοντας να μην ξέχασα καμία. Ευχαριστώ, επίσης, όλες εκείνες που είχαν την θέληση να συμμετάσχουν (και γνωρίζω ότι ήταν πολλές), αλλά δεν τα κατάφεραν, λόγω πίεσης χρόνου. Για μένα, προσωπικά, η αθροά, αφιλοκερδής συμμετοχή και η επιθυμία για προσφορά είναι η μεγαλύτερη απόδειξη ότι δεν έχουμε αλλοτριωθεί ως άνθρωποι και ως ενεργοί πολίτες.
Δεν θέλω να σας κουράσω περισσότερο, γι'αυτό κλείνω εδώ, εκφράζοντας την χαρά μου που σας γνώρισα, και τις ολόψυχες ευχές μου να είσαστε πάντα άξιες και δοτικές, να έχετε μόνο χαρές και επιτυχίες στην πορεία σας.

Με πραγματική εκτίμηση

Κάτια Περιστεράκη
Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων


ΕΔΩ http://drasigreekblogger.blogspot.gr/p/blog-page.html , ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ 
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ!!!!!





ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ!!!!
ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΡΙΣΕ Η ΦΙΛΗ ΜΑΣ Η ΤΖΙΝΑ,
ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!

ΑΝΗΚΕΙ ΟΜΩΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΧΑΡΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΑΣ!!!!!
ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΣΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!


76 σχόλια:

  1. Καταπληκτικη η ιδεα σου!!!!!! ΑΨΟΓΟ!!!!Θα ξετρελαθει ο γιος σου!Σε ευχαριστω πολυ για την συμμετοχη σου και την γνωστοποιηση!Εκανες ήδη την αρχη!Παω να το αναρτησω, και να βαλω και τα αλλα μπανερ της Δρασης.Πολλα φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ!!
      ΓΡΑΨΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕΡΟΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

      Διαγραφή
  2. Ανακύκλωση βρε Ρένα μου δε λέω αλλά δε χωράνε τόοοοσα πράγματα που έχουμε...νομίζω πως πρέπει να πετάμε και τίποτα!...ιιιιιι τι είπα???...πιπέρι στο στόμα!!!...χαχαχαχαχα!!!!!!Άντε με το καλό και οι νέες προσκλήσεις...με ρολόι δε το βλέπω να συμμετέχω αλλά θα δούμε...με κουμπαρά πάλι μου είναι πιο εύκολο...μου άρεσε και η ιδέα να έχει και ένα μήνυμα ;)!!!Χάρηκα πολύ με τα μπαζάρ,όπως και όλες φυσικά...λές, να με κάτι μικρό βοήθησα και εγώ,χαμογέλασε ένας άνθρωπος με αυτό,γεμίζει η ψυχή σου βρε παιδί μου..!!!Και όπως λέει και μια καλή μου φίλη Ρένα Χριστοδούλου λέγεται ίσως την ξέρεις ;)...ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!!
    Μια γλυκιά καληνύχτα σου στέλω και δυο φιλάκια απ' το κουνελάκι με αγάπη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΑΛΛΑ ΜΗ ΛΕΣ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΝΕΙΣ ΤΟ ΠΙΠΕΡΙ!!!
      ΕΧΕΙΣ ΚΑΙΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ, ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΓΚΑΜΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ!!!!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΣΟΥ!!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ Η ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Πολλά βραβεία δικαιούσαι Ρένα μου..πάρα πολλά!!
    Η Πάτρα μου πέφτει πιο κοντά....για να δούμε!
    Το μαξιλαράκι σου έγινε τέλειο..καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΑΣ!!!
      ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΚΑΛΑ!!!!!
      ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Το μαξιλάρι εγινε τέλειο!! Εξυπνο!! Για να δούμε θα προλάβω την Πάτρα? Φιλάκια Ρένα μου και καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!
      ΒΑΛΕ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΟΥ!!!!
      ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟ ΠΟΛΥ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  5. Ακούραστη Ρένα μου,
    δεν μπορεί κανείς να μην παραδειγματιστεί από σένα.
    Αστείρευτη πηγή έμπνευσης και δραστηριότητας
    και μάλιστα για καλό σκοπό.
    Θα ξαναβάλω μπρος για κουμπαράδες,
    θα φτιάξω και ρολόϊ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!
      ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΜΙΑ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ!!!
      ΟΛΕΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΠΟΛΛΑ!!!
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΡΟΛΟΙ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  6. Συμφωνώ με το ότι δεν πετάμε τίποτα και δίνουμε καινούργια ζωή στα παλιά πράγματα !Το μαξιλάρι τέλειο !! Τα βραβεία σου αξίζουν και με το παραπάνω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ, ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!!!!!
      ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!!
      ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΜΑΣ!!!!
      ΕΝΑΣ ΚΟΥΚΟΣ ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  7. Γεια σου Ρένα μου! Υπέροχο το μαξιλάρι, θα του αρέσει πολύ!

    Για κουμπαρά προς το παρόν κατεβάζω ιδέες, αλλά θα φτιάξω σίγουρα, έχουμε πολύ χρόνο ακόμη. Για το ρολόι δεν ξέρω!! Θέλω, αλλά δεν έχω κάνει ποτέ. Είδα σε κάποιο σχόλιό σου (στη Δράση, μάλλον) ότι πωλούνται μηχανισμοί σε καταστήματα με είδη χόμπι - πρέπει να το ψάξω. Θα το βάλω πείσμα να το δοκιμάσω, μέχρι το Δεκέμβριο έχω πολύυυ καιρό, αν δεν το καταφέρω με την πρώτη!! Αλλιώς, θα σας ενοχλήσω με τις απορίες μου.

    Σου εύχομαι καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο!! Πολλά φιλιά!

    Υ.Γ. Πάω να διορθώσω τα link στο σπιτάκι μου, γιατί έβαλα τις εικόνες μεν με τις δράσεις, αλλά όχι αυτά τα link... Να'σαι καλά για τη διευκρίνηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΠΑΛΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!!!!
      ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΡΟΛΟΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ!!!!
      ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΕΙΣ ΠΕΣ ΜΟΥ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. ενθουσιάστηκα με το μαξιλάρι...!!τέλειο..
    και τι να πω δια τις δράσεις σας ...μόνο ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ...
    και φυσικά ότι μπορούμε θα το κάνουμε...μικρό ή μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΡΑΝΙΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ!!!!
      Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ, ΟΧΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ!!!!!
      ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  9. Καλή χρονιά Ρένα! Δε ξέρω πραγματικά τι να πρωτοσχολιάσω...θα σταθώ σε αυτό που έλεγε η γιαγιά σου...τα πολλά χέρια είναι ευλογημένα ιδίως αν έχουν φιλότιμο και ένα καλό αρχηγό για να τους οργανώσει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΗ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΗΞΕΡΑΝ ΠΟΛΛΑ, ΕΜΕΙΣ ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΧΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΑΛΛΙΩΣ!!!!
      ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  10. μπα ειδικα εμεις δεν ξερουμε τι θα πει ανακυκλωση χαχα ωραιο το μαξιλαρι

    σε περιμενω στο σπιτακι μου να μου λες την αποψη σου για τις δημιουργιες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΟΝΟ ΤΟ ΝΤΑΤΣΟΥΝ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΒΡΑΔΥΝΕΣ ΕΞΟΡΜΙΣΕΙΣ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Ρένα και σε όλοι την παρέα ,του "δεν πετάμε τίποτα" και από αυτά δημιουργούμε μικρά θαυμαστά πράγματα , που γίνονται χρήσιμα στο "όλες μαζί μπορούμε"!!!
    Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ!!!
      ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ!!!!!
      ΤΟ ΕΥΤΥΧΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΥΝΑΝΤΗΘΗΚΑΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕΣΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΩΣΑΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  12. Εσύ ανακύκλωση????? μπα δεν το πιστεύω!!!!χα!χα!χα! Ευτυχώς που βρέθηκες στο δρόμο μας και έγινες μπροστάρης στο να κάνουμε ανακύκλωση και συγχρόνως να προσφέρουμε τόσα σε κάποιους που το έχουν τόση ανάγκη!!!!

    Υ.Γ. Καλέ ξέχασα να σχολιάσω το μαξιλάρι..... τέλειο έγινε!!!! και τι χαρά... κάνοντάς το μαξιλάρι μπλουζάκι γλυτώνεις πλύσιμο και σίδερο!!!!!χα!χα!χα!

    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΣΕΙΣ ΗΣΑΣΤΑΝ ΜΑΕΣΤΡΟΙ ΕΙΔΟΣ, ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΑ!!!!!
      ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ!!!!!!!!
      ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΟΣΟ ΑΚΟΜΗ ΠΕΤΑΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΝΑΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!!!!
      ΛΕΣ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΠΛΕΝΩ ΤΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ;
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Απίθανο το μαξιλάρι σου από την μπλούζα!! Είμαι σίγουρη η έκπληξη που του έκανες ήταν πολύ ευχάριστη!! Αναρωτιέμαι πόσα ακόμη πράγματα θα "τακτοποιήσεις" με αυτόν τον τρόπο!! χαχα!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απο'δω και πέρα δεν πετάω τίποτα. Πολύ έξυπνη και όμορφη ιδέα να κάνεις τη μπλούζα μαξιλάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρένα μου ακομα δεν μπηκε ο χρονος και ανασκουμπώθηκες παιδί μου..; δεν καθεται όμως καθόλου ο π...... σου..χι.χ.ι..και σιγα να μην έβρισκες τι να κανεις την μπλούζα του γιού...που θα την δεί και σιγουρα θα παρει το μαξιλαρι να κοιμαται επάνω..χι..χι.. όλα θα γίνουνε οπωε ξέρουμε να τα κανουμε Ρένακι μου ...θα βαλω και τα υπόλυπα μπανερ στο πλαι της σελίδας...μολις τα καταφερω...χι..χι..αντε και καλή αρχή ...φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΧΩΡΙΣΤΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΥΖΑ!!
      ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΛΥΠΟΜΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ, ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΝΩ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥΣ!!!
      ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΩ ΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΔΩΣΩ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Είμαι σίγουρη ότι θ`αρέσει στον γιό σου η έκπληξη Ρένα!...κάτι τέτοιο είχα κάνει κι`εγώ για τον γιό μου παλιότερα....
    Μπράβο στην Αθηνά για το όμορφο αφιέρωμα!....
    Καλή επιτυχία σ`όλες τις προ(σ)κλήσεις!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΕΡΓΑ!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  17. Τί σημαίνει 'ανακύκλωση'? Ας μας εξηγήσει κάποιος βρε κορίτσια!!! Χαχαχα!!!
    Ρένα μου, δεν ξέρεις πόσο γέλασα βλέποντας το μαξιλάρι. Αυτές τις μέρες έχω βγάλει την ραπτομηχανή μου (μετά από πολύ καιρό) και φτιάχνω διάφορα, μεταξύ των οποίων έχουν σειρά και πολλά μπλουζάκια των παιδιών από τα ταξίδια που κάναμε στο εξωτερικό όταν ήταν μικρά, που από πέρυσι ήθελα να τα κάνω μαξιλάρια για τους καναπέδες τους, αλλά με το ντεκουπάζ τα είχα αμελήσει!!!
    Ευχαριστούμε για το βραβείο του εθελοντισμού που σου χάρισε η Τζίνα και θέλησες να το μοιραστείς μαζί μας. Το έβαλα ήδη στο blog μου.
    Πολλά φιλιά και καλή Κυριακή !!
    ΥΓ. Ζήλεψα για την Βιέννη !! Την λατρεύω και έχω καιρό να πάω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΡΑΠΤΟΜΗΧΑΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ !!!!!
      ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΩ!!!!!!
      ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΑΛΛΑ ΕΦΤΙΑΞΑ!!!!!
      ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  18. ΤΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!ΦΙΛΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ πια κολυμπάω στα βαζάκια και τα κουτάκια ! Και σε τακτά χρονικά διαστήματα διαβεβαιώνω το συζυγούλη ότι "θα τα πάρω από δω" ! Πράγματι τα παίρνω, μόνο που τα βάζω ... λίγο πιο κει !!!
    Ευτυχώς που είμαστε νιόπαντροι ακόμα (λέμε τώρα ) και όλα αυτά του φαίνονται χαριτωμένα ! Ουφφφφ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΝΑ ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΚΕΣ ΠΑΡΕΕΣ!!!!!
      ΜΕ ΟΛΕΣ ΕΜΑΣ, ΜΟΝΟ ΘΑ ΜΑΖΕΥΕΙΣ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  20. Σούπερ το μαξιλάρι!!!!!!!!!
    Εχω περιέργεια να δω το θα κάνεις τα μανίκια και την κουκούλα.
    Φιλιά!!!
    Καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μολις εκανα την ιδια δουλεια με σενα...εκρυβα αυτα που εχω μαζεψει χαχαχαχα!αλλα εχουν ξεχειλισει τα ατιμαααα
    να σαι καλα ρενα και να εχεις μια υπεεεροχη εβδομαδα!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΡΩΧΝΩ ΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ , ΔΕΝ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Ανακύκλωση; Τι είν' αυτό... τρώγεται; Χααααααα....
    Εδώ παιδί μου κολυμπάω στο μπουκάλι!!!!!! Όσο για το στεφάνι μου, από τότε που έγινε "ούχος" που λέει κι' η Helen Art (συνταξιούχος), δεν βλέπει τίποτα κι' ας σκοντάφτει απάνω τους.
    Τηλεόραση να έχει και Super Sport και λάμπει από ευτυχία!!!!
    Της μπλουζίτσας της έδωσες και κατάλαβε, ε; Μπράβο Ρενάκι, αυτό θα πει δεύτερη ευκαιρία, την έκανες μαξιλαράκι "πρώτης"!!!! Είμαι περίεργη να δω τι θα κάνεις τα μανίκια.....
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ SUPER SPORT ΚΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΛΙΓΟ!!
      ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥ ΚΙ ΕΜΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!!!!
      ΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ ΚΑΙ Η ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!!!!
      ΝΑ ΒΑΛΩ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ;
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  23. Αψογη η μεταμορφωση της μπλούζας!! Η ανακυκλωση σε όλο το μεγαλείο της!
    Καλή εβδομάδα, Ρενάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΠΕΠΗ ΜΟΥ!!!!!
      ΝΑ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΗ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ;
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

      Διαγραφή
  24. Ρενακι μας!!!
    Καιρο ειχαμε να δουμε αναρτηση σου...
    Τι να πρωτοπω για την ανακυκλωση???
    Εκει που αξιζει να εστιασω ειναι στο οτι μεσω της blogoπαρεας μας εμαθα να εκτιμω,αλλα και να δινω δευτερη ευκαιρια σε πολλα απ τα παραλιγο σκουπιδια του σπιτιου και οχι μονο...
    Οσο για τη δραση μας, εχω φορτισει μπαταριες φετος και εχω να δηλωσω πως θα κανουμε θαυματα ΚΑΙ φετος...ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ!!!
    Να ανταποδωσεις τα φιλια της συνονοματης μητερουλας σου και τελος,πολλα συχγαρητηρια για το βραβειο!!
    Με πολλη χαρα το παιρνω και το τρεχω να το βαλλω στο σπιτακι μου!!!!
    Σε φιλω και να εχεις καλη συνεχεια σε οτι κανεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ!!!!
      ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΩΝ ΡΑΚΟΣΥΛΛΕΚΤΩΝ!!!!!
      ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΕ Η ΜΑΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΠΑΡΕΕΣ;
      ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕΙΣ;
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  25. Ρενάκι μου έγινε πολύ όμορφο το μαξιλάρι!!!!Να ευχηθώ καλή επιτυχία στις επόμενες προκλήσεις αν και είναι σίγουρη!!!Τρέχω να βάλω τα Bannersστο μλόκ μου@@@Φυσικά παίρνω μαζί μου και το βραβείο!!!!!Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΟΥΜΕ!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

      Διαγραφή
  26. Ρενάκι μου καλησπέρα!!!!!γιατί να μη σας έχω γνωρίσει λίγα χρόνια πριν όταν πετούσα αντικείμενα στους κάδους ανακύκλωσης ενώ θα μπορούσα να τους δώσω νέα ζωή όπως εμαθα τώρα από όλες εσάς τις μπλογκοφίλες!!!τώρα θα μου πεις ποτέ δεν είναι αργά!!το προσπαθώ!!!το μπλουζάκι τέλειο ως μαξιλαράκι!!!τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
      ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!!!!!
      10 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΤΑΜΕ!!!
      ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ;
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  27. Καλησπέρα Ρένα! Ανακύκλωση ή επαναχρησιμοποίηση: Μάλλον ωραιοποιημένη επαναχρησιμοποίηση! Αν είχαμε λύσει και το πρόβλημα της αποθήκευσης όλων αυτών των πραγμάτων τι καλά που θα ήταν! Και αν μάλιστα θυμόμασταν πάντα που τα έχουμε βολέψει για να γλυτώσουμε την γκρίνια "αυτό τι το κρατάς" θα ήταν ιδανικό! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ!!!!!
      ΧΡΕΙΑΟΜΑΣΤΕ 10 ΧΕΡΙΑ , 100 ΖΩΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΤΕΛΕΙΩΝΑΜΕ ΟΛΑ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  28. Τέλεια η ανακύκλωση της μπλούζας,όσο για το τι μαζεύω το αποθηκακι μας και όχι μόνο θυμίζει κάτι σε παλιατζίδικο όλο το μαζεύω και όλο αμάζευτο είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ!!!
      ΜΟΛΙΣ ΣΥΜΜΑΖΕΨΩ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΟΥ , ΘΑ ΤΟΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΩ ΝΑ ΤΟΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΥΜΜΑΖΕΜΕΝΟ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΣΥΧΝΑ ΑΥΤΟ!!
      ΘΑ ΔΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  29. Είσαι απίστευτη!!! μ΄αρέσει που δεν πέταξες και τα μανίκια μετά το μαξιλάρι. Να΄σαι καλά Ρένα μου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ!!!!!!
      ΛΙΓΗ ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!!!!
      ΨΗΝΟΝΤΑΙ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  30. Μάλιστα.....Τώρα τα κατάλαβα ΟΛΑ!!!!!!
    Πως να μην είσαι εσύ χρυσοχέρα όταν είναι η μανούλα σου;;; Τι αριστούργημα η κουβέρτα!!!! Να'ναι καλά η γυναίκα και να φτάσει και να ξεπεράσει τα 100 με το βελονάκι στο χέρι!!!! Μακάρι να μπορούσα να τη φτιάξω!!! Μα τρία βελονάκια;;; Ας ημουν πιο κοντά να μου το'δειχνε...!!! Μεγάλη πρόκληση για μένα!!!!
    Μου αρέσει πολύ η αλλαγή που έκανες! Ούτε εμένα μου αρέσει να πετάω πράγματα χωρίς να τα αξιοποιώ κάπως! Ο άντρας μου έχει αρχίσει από τώρα να μου λέει ότι "δε θα τα πάμε όλα στην Ελλάδα σε έξι μήνες που θα μετακομίσουμε, θα πετάξουμε τη σαβούρα...." και εγώ του κουνάω το κεφάλι μου καταφατικά αλλά....ξέρω τι θα κάνω τελικά! Δε θα καταλάβει τίποτα...χι...χι....!!!!
    Καλό βράδυ και ένα γλυκό φιλί από μένα στη μανούλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ , ΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΕΙΞΕΙ ΠΩΣ ΠΛΕΚΕΤΕ!!!!!
    ΜΗ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ , ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΟΥ!!!!
    ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πανέμορφο μαξιλαράκι!!Ε! θα σου ξέφευγε αυτό;;; Εδώ μαζεύουμε άλλα κι άλλα... κι αυτό που ήταν και του γιου σου;; Θα χαρεί πάντως πολύ!!!!Μπράβο Ρενάκι μας!! Το βραβείο αξίζει σε σένα που προσφέρεις τόσα πολλά!!! Αλλά ευχαριστούμε που το προσφέρεις και σε μας, θα το πάρω με χαρά μου, περισσότερο για διαφήμιση του εθελοντισμού!!!Φιλάκια πολλά γλυκούλα μου και πολλή δύναμη για το νέο έτος, ευτυχία στο σπιτικό σου και υγεία γλυκιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΕΜΕΙΣ!!
      ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΣΚΟΠΟ!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!

      Διαγραφή
  33. Αυτο θα πει ανακύκλωση! Εγινε πραγματικά σουπερ! Πολύ έξυπνη ιδέα!
    Ανάρτησα και την εικόνα για τα ρολογια και θα πρεπει να ξεκινάμε σιγα σιγα...
    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!
      ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!
      ΠΡΟΣΕΧΩΣ!!!!!
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΕΡΓΑ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

      Διαγραφή
  34. Αγαπητή μου φίλη. Καιρό έχω να σου γράψω. Δεν το κάνω από αμέλεια το ξέρεις ότι σ' αγαπώ πολύ και χαίρομαι για όλα όσα κάνουν τα χρυσά χεράκια σου. Θέλω να σου μοιάσω και προσπαθώ. Ξέρεις εσύ. Το μαξιλαράκι τέλειο. Χάρηκα όμως πάρα πολύ για το βραβείο του εθελοντισμού που κερδίσατε όλες για την προσφορά σας. Το αξίζετε. Γι'αυτό δεν αρκεί ένα μπράβο. Χρειάζονται πολλά περισσότερα. Να είστε όλες καλά και να προσφέρετε πάντα όσο μπορείτε. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ, ΑΣ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ!!!!
      ΠΟΙΑ ΝΑ ΜΟΙΑΣΕΙ ΠΟΙΑΝΗΣ!!!!!
      ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΜΑΣ!!!
      ΝΑ ΤΑ ΛΕΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΑΦΟΥ ΚΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  35. Ανακύκλωση σε όλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!μπράβο ΄Ρενα μεγεια το μαξιλάρι ειναι πολύ όμορφο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!εχω φτιάξει και γω μαξιλαράκια απο παλιες μπλουζες και μαρεσει πολύ η ιδέα να ανακυκλώσω κατι που θέλω να κρατησω !!!!!!!!!!!!!!Είσαι καταπληκτική!!!!!!!!μπράβο και στην μαμα σου για τις τέλειες κουβέρτες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!τι δουλειά χρυσα τα χερακια της!!!!!!!!!!!!!!!!να ναι καλά!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΠΙΑΣΑ ΠΑΛΙ ΤΟ ΡΑΨΗΜΟ, ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ!!!1
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  36. Γειά σου Ρένα μου!!! Γέλασα πολύ γιατί κι εγώ τα ίδια κάνω, βάζω απο δώ βάζω απο κεί χαμός!!! Κάπου ομως ολα χρειάζονται.Το μαξιλαράκι μου άρεσε πάρα πολύ αυτό που λές για την κουβέρτα δεν το κατάλαβα,εχω χάσει τευχη.Το ΣΚ θα τα δω ολα με την ησυχία μου.Η ιδέα με τα ρολόγια μου αρεσε πάρα πολύ !!!Λοιπόν ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ σε ολα αυτη τη φορά θα προσπαθήσω να είμαι συνεπής Φιλακια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΙΠΕΣ ΚΑΙΡΟ , ΓΙΑΥΤΟ ΝΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!
      ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ, ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΛΕΚΕΙ!!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΧΑΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΟΥ ΕΡΓΑ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  37. Ρενάκι είσαι άπαιχτη!!! Ποτέ δεν θα σκεπτόμουν να κάνω την μπλούζα μαξιλάρι!!αλλά μόνον πανί για τα τζάμια!!! Με χάλασες με κατάντησες *σκουπιδομαζώχτρα* οταν πετάω μερικά κοιτώ μήπως φανείς από την γωνία...υστερα λέω Μπά ...είναι μακρυά τα πετώ στον κάδο και φεύγω γρήγοραααα!!Γέλασα με το τελετουργικό της *γάτας με τα γατάκια* τα πας από δω ..τα πας από κει .Το σίγουρο είναι ότι σε σκέφτομαι μόλις πάω να κάνω το ατόπημα!
    Εχω ενα δεματάκι για σένα αλλά σκέφτομαι μήπως έρθω,αν αργήσω τα ΕΛΤΑ να είναι καλά.... Τα φιλιά μου την αγάπη μου και μία Καληνύχτα .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΟΥ ΘΑ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΕ ΛΙΓΟ!!!!!!
      ΜΟΛΙΣ ΑΝΟΙΞΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΗΣΩ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΚΑΔΟ , ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΠΕΤΑΣ!!!!
      ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ!!!
      ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΑΣ, ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΟΝΟ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!

      Διαγραφή
  38. Καλημερουδια Ρενα μου! Αναρωτιεμαι ενω ειχα αφησει σχολιο για την καταπληκτικη σου ιδεα να ανακυκλωσεις το μπλουζακι, που χαθηκε? Δεν πειραζει θα σχολιασω τωρα!!!!!
    Ειναι πραγματικα καταπληκτικο το μαξιλαρακι σου! Ασε που μου εδωσες ιδεα! Θα φτιαξω την σημαια του Παναθηναικου σε μαξιλαρι μια και οι γιοι μου πια δεν την ανεμιζουν αλλα την τιμουν κατα τα αλλα!!!!
    Θελω κι εγω να μου πεις που θα βρω μηχανισμο ρολογιου!
    Φιλακια πολλα και καλη συνεχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κυρία Ρένα μου, όλες μαζί θα τα καταφέρουμε! Πολλά φιλιά!Βικτώρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...