Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΕΙΑ!!!






ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΖΕΣΤΟ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟ!!!!!!


ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ!!!!!

ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ !!!!!!!!!!
ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΣΤΕΓΑΖΕΙ  ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!


ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΑΝ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ;
                                       688!!!!!!!!!
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ!!!!!!!
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΧΟΡΕΣΕΙ  Η ΑΙΘΟΥΣΑ!!!!!!!!
ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΞΩ!!!!!!!!


ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!!!!
Η ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ!!!!!!
ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΕΙΛΕΙ [ ΟΧΙ ΕΓΩ, Η ΒΙΚΤΩΡΙΑ,
http://www.mamafromgreece.blogspot.gr/ ]
ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ!!!!!!
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΣΜΟΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ!!!!!!

ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΘΗΝΑΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ, ΤΙ ΑΛΛΟ;
ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΕΙΔΗΣΗ!!!!!
 http://www.tovima.gr/society/article/?aid=484292#.UKagecdb41E.facebook
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=174207&catid=36

http://www.newsnow.gr/article/272291/aftosxedioi-koumparades-gia-kalo-skopo.html

ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΜΗΝΥΜΑ , ΟΤΙ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!!

ΕΧΩ ΚΙ ΑΛΛΑ , ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΩ!!!!!!!!!!

ΕΣΕΙΣ ΣΤΕΙΛΤΕ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΑΣ, ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!!!!!!

ΕΙΔΑΤΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ;
http://handmadeanastasiasart.blogspot.gr/2012/11/blog-post.html
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ!!!!
ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ!!!!!
ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΤΕ, ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ !!

ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΥΣΕΙ!!!!!
ΑΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΑΧΡΗΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ , ΣΕ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!!!

ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΚΘΕΣΗ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΔΩ!!!!!!
ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!!!!

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΚΙΝΕΣ, ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ!!!!!!
ΔΕΝ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΜΑΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟ!!!!!

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
http://mycraftcenter.blogspot.gr/2012/11/blog-post.html
ΙΣΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ, ΕΣΤΩ ΕΝΑ , ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΚΙ ΕΔΩ!!!!!!!


ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ , ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΣ , ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΓΙΟ, ΟΠΩΣ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΙ!!!!!!!
ΣΤΙΣ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΕΚΕΙ!!
ΕΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΠΑΚΕΤΑΡΑΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΤΗΝ ΒΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΑΙΔΡΑ!
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΕ ΒΟΗΘΑΝΕ ΠΑΝΤΑ!!!!!!
ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΑ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΚΙ ΑΓΩΝΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ , ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΠΑΛΙ!!!!!!!

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΚΑΛΑ!!!!!!
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ , ΞΕΧΝΑΜΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΟΥΝ!!!!!!


ΕΔΩ http://diaheiros.blogspot.gr/p/blog-page_28.html
ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΜΟΥ ΣΤΟ http://texnistories.blogspot.gr/
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ 4 ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΩΡΑ!!


76 σχόλια:

  1. Ξενύχτισα κι`εσύ Ρένα;.... και πως να μην είσαι;...πως αλλιώς θα τα προλάβεις όλα αυτά;...
    Τα νέα που μας φέρνεις είναι απίθανα!...Καλή επιτυχία και στην έκθεση στο Αίγιο!
    Το σπιτάκι κουμπαράς έγινε πολύ όμορφο! Καλή συνέχεια! και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΩΝ ΜΑΣ!!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  2. Ρένα μου καλημέρα. Πέρνα από το σπιτάκι μου να πάρεις τους κουμπαράδες μου. Περιμένω και μερικούς άλλους. Όταν θα τους λάβω θα σε ενημερώσω. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ Η ΕΚΠΛΗΞΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΤΟΥΣ!!!!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Ρένα μου!!!!είμαι πολύ συγκινημένη....όλα θα πάνε καλά!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ, ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΣΥΓΚΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ!!!!!!!!
      ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλή επιτυχία σε όλες τις εκθέσεις!!
    Είναι πολύ σημαντικές για τους συνανθρώπους μας!!
    Καλή μέρα κυρία Ρένα, καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΓΔΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  5. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ , ΞΕΧΝΑΜΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΟΥΝ!!!!!! Μεγάλη αλήθεια αυτό!
    Εστειλα κι εγω την πενιχρή μου συμμετοχή,αύριο απόγευμα θάναι κοντά σας,με πολλή αγάπη και θαυμασμό γι αυτήν προσπάθεια που εύχομαι να στεφθεί με επιτυχία και εισπρακτικά για τα Παιδιά!
    Φιλιά πολλά Καλό κουράγιο για τη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΚΡΑΤΑΜΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΜΑΣ ΑΚΟΜΗ!!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Τελικά από ότι βλέπω οι κουμπαράδες αυξάνονται με τρελούς ρυθμούς. Έγινε και η αρβύλα (πολύ πετυχημένη) και νομίζω ότι ο συνολικός αριθμός θα είναι απίστευτος. Εγώ έχω τους τελευταίους 3 στα σκαριά. Πήρα και το δωράκι και πολύ το χάρηκα. Τα φιλιά μου για μια πολύ όμορφη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΩ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ!!!!!!!!
      ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΚΠΛΗΣΣΟΜΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ!!!!!!!!
      Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Ότι και αν κάνεις Ρένα μου είναι τέλειο. Τόσο οι δημιουργίες σου όσο και η οργάνωση του bazzar. Είσαι αξιέπαινη.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!!!!!
      ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΟΜΑΔΑ!!!!!
      Η ΜΙΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ!!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  8. Πω πω νεα!!!!!
    Δε βαριεμαι ποτε Ρενακι μου να διαβαζω τις αναρτησεις σου!!!
    Καλη συνεχεια στο εργο σου και δυναμη!!!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΠΑΙΡΝΩ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΞΕΧΝΑΩ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Πω πω νέα!!!!Τελεια, είναι πράγματι απίθανο όλο αυτό που συμβαίνει και αλλη μια φορά μπράβο σε όλες μας και κυρίως σε εσένα που το ξεκίνησες και μας εμπνέεις με τις προσπάθειες σου!!
    Ορίστε λοιπόν και εγώ αλλους 4 κουμπαράδες σε αυτά τα 2 λινκ (τον προηγούμενο δεν ξέρω που σου άφησα μηνυμα χχαχα για αυτό και στο ξαναβάζω αν δεν το έχεις πάρει).
    http://xeirotexnia-kosmima.blogspot.gr/2012/11/vintage.html
    http://xeirotexnia-kosmima.blogspot.gr/2012/11/blog-post.html

    Και ξέχασα Ρενα μου, το σπιτάκι σου είναι τελειο!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΙΚΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΤΟΥΣ ΠΗΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα, Ρένα! Κάθε φορά που μπαίνω στο blog σου και διαβάζω όλα αυτά τα υπέροχα νέα, καταλήγω με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά!!! Να είσαι καλά! Η δημιουργία σου είναι πολύ-πολύ όμορφη, αλλά τα νέα σου είναι...φανταστικά! Κατά πώς φαίνεται, θα περάσουμε και τους 700! Λυπάμαι με όλα αυτά που δεν πρόλαβα να φτιάξω παραπάνω κουμπαράδες... Όπως και να έχει, όλα καλά να πάνε! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΩ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!
      ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑ!!!!!!
      ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΠΟΥ ΝΑ ΧΩΡΕΣΟΥΝ ΜΕΣΑ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  11. Κυρία Ρένα μου χαίρομαι πολύ που μαθαίνεται το γεγονός! Θα συνεχίσουμε και στην Πάτρα και όπου αλλού παραστεί ανάγκη μαζί σας. Όσους περισσότερους συνανθρώπους μας βοηθήσουμε αυτές τις εποχές τόσο καλύτερα! Συγχαρητήρια σε όλες τις κοπέλες που το προσπάθησαν και ελπίζω να ανταποκριθούν και άλλοι πολλοί για την Πάτρα. Σας ευχαριστούμε πολύ για την δυνατότητα που μας δίνετε κυρία Ρένα να συνεισφέρουμε ο καθένας με τον τρόπο του! Τα φιλιά μου, Βικτώρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!
      ΗΡΘΕΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ!!!!!!
      ΕΙΔΕΣ; ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!!!
      Η ΜΙΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ!!!!!
      ΧΩΡΙΣ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Μπράβο Ρένα μου!!! Κι εγώ χαίρομαι ιδαιτέρως!!!Ξέρεις εσύ!!!!
    Καλέ με αυτό το ρυθμό θα φτάσουμε τους 1000 κουμπαράδες πλάκα πλάκα!!!
    Να ναι καλά όλός ο κόσμος που συμμετέχει και πλέον είναι σίγουρο πέρα από κάθε αμφιβολία ότι ο κόσμος θα ανταποκριθεί στο bazaar και θα συνεισφέρει για τα παιδάκια!!!
    Μπράβο και πάλι Ρένα για την όμορφη κι ευγενική σου πρωτοβουλία και μπράβο σε όλους που βοήθησαν να πάρει σάρκα και οστά!!!
    Τα φιλιά μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΜΕ, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΑΣΟΥΜΕ!!!!!
      ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα Ρένα!!Μπραβο σε όλα τα κοριτσια και σε όλη αυτη την προσφορα!!Μεγάλη απήχηση είχε τελικα και αυτη η προσπάθεια και εύχομαι και σε όσες ακολουθήσουν, το ίδιο!!Ελπίζω να προλάβω να τελειωσω κι άλλους 2 και να τους στείλω όλους μαζι!Σε φιλώ, να'σαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ;
      ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ!!!!
      ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Τι όμορφος που είναι ο συγκεκριμένος κουμπαράς!!! Εύχομαι να πουληθούν όλα κ να κάνετε πολύ καλό!!!!
    Θα κοιτάξω οπωσδήποτε τα κορίτσια για σπίτι!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΠΗΓΑ ΣΤΟ TV ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ , ΑΛΛΑ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!
      ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ ΘΑ ΤΟ ΒΛΕΠΑΤΕ ΕΧΘΕΣ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  15. Ρένα ακούραστη, ευχαριστούμε για την ενημέρωση και τα νέα !!
    Πάνγλυκο το κουμπαροσπιτάκι σου !!
    Να σαι καλά και καλή δύναμη!!
    Το πακέτο από Σάμο έφτασε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΩ ΟΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!
      ΕΦΤΑΣΕ ΣΩΟ ΚΑΙ ΑΒΛΑΒΕΣ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΣΟΥ!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφος ο κουμπαράς σου Ρένα μου και τα νέα σου πολύ ευχάριστα για την έκθεση! Μπράβο και ξανά μπράβο και σ' εσένα και σε όλα τα κορίτσια που βοηθάνε στην υλοποίηση της αρχικής ιδέας σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΩ ΧΡΟΝΟ!!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  17. Πολλά "μπράβο" για την προσπάθεια που καταβάλλετε, εσύ και όλα τα υπόλοιπα κορίτσια! Και τα νεα, πολύ καλά! Αντε να δούμε, τι άλλο μάς επιφυλάσσεις!! Καλό βράδυ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΠΕΠΗ ΜΟΥ!!!!!!
      ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΙ ΕΣΥ;
      ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΗ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ, ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Μέσα στον πυρετό της οργάνωσης έχεις και να μας ενημερώνεις!!!
    Καλά, ο κουμπαράς έγινε κοσμοϊστορικό γεγονός, πραγματικά....
    655 κουμπαράδες... πάμε για Γκίνες σίγουρα!
    Το σπιτάκι σου είναι μια σκέτη γλύκα!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΩΡΑ 688
      ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΚΙΝΕΣ!!!!
      ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΜΕ , ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΟΝΕΣ ΜΑΣ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. να σαι καλα Ρενακι μου..ολα του Θεου θα γινουν..να ναι καλα και τα κοριτσια που βοηθουν..ολα ειναι υπεροχα..καλο βραδυ..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ, ΣΕ ΕΠΙΘΥΜΙΣΑ!!!!
      ΟΛΑ ΚΑΛΑ;
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Καλή ευκολία Ρένα , τόση δουλειά και δεν σταματάς την παραγωγή , από την εξαιρετική κατασκευή σου μου άρεσε πολύ η καπνοδόχος...έχει πλάκα, αξιοποιείς τα πάντα και με όλες τις προδιαγραφές των ανακυκλωσίμων... Τους δικούς μου (10 τεμάχια )θα τους φέρω ή ίδια προς το τέλος Νοεμβρίου για να βοηθήσω και λίγο.... Καλό σου βράδυ...φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ!!!!!!
      ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΠΑΝΗΓΥΡΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ!!!!!
      ΕΚΑΝΕΣ 10 ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ;
      ΜΠΡΑΒΟ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Μπράβο σε όλες σας, καμαρώνω για τη θέληση και το δυναμισμό σας!!! Να ΄στε καλά κορίτσια!!
    Ρένα μου, τον δικό μου κουμπαρά θα τον φέρω όταν ανέβω πάνω στις 27 του μήνα. Αν τον θέλεις πιο νωρίς πες μου να τον στείλω ταχυδρομικά.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ!!!!!!
      ΚΑΛΑ , ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ!!!!!!
      ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΕΙΣ, ΦΕΡΤΟΝ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες τις προσπάθειες για βοήθεια στους συνανθρώπους μας πόσο μάλλον όταν αυτοί είναι παιδιά, που είναι το μέλλον αυτού του τόπου!Εγώ ταχυδρομώ αύριο κιόλας τα πακέτα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ!!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Ρένα μου, κάπου έχω κολλήσει και δε μπορώ να βρω τη διεύθυνση για τους κουμπαράδες!Σε παρακαλώ, γράψε μου ή εδώ ή στο blog μου τη διεύθυνση!Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, από τη ψυχή μου Ρένα!!!!Για τη δοτικότητα σου,την ενέργεια σου!Τέτοιες ενέργειες κάνουν καλύτερο το κόσμο μας και μας δίνουν ελπίδα, γιατί αυτό είναι τα παιδιά, η ακριβότερη και πολυτιμότερη ελπίδα!
    Δες σήμερα την ανάρτηση μου,είναι αναδημοσίευση από την ιστοσελίδα ΚΑΛΑ ΝΕΑ (kala-nea.gr)& αφορά αυτή τη δράση!!!!..και πάλι Μπράβο σου.
    Πάω ν΄αναρτήσω τους δικούς μου ταπεινούς κουμπαράδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΤΕ ΜΕ ΤΟΣΟ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ!!!!!!!
      ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!1
      ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!!!
      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΑΠΕΙΝΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!


      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ, ΜΟΛΙΣ ΜΠΟΡΕΣΩ ΘΑ ΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ!!

      Διαγραφή
  25. Α...και η δεύτερη σημερινή ανάρτηση, αφορά βραβεία για παραλαβή!!!
    Θα σε παρακαλέσω να τα πάρεις & εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. με το καλο να γινουν ακομη περισσοτεροι οι κουμπαραδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Απαντήσεις
    1. ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ!!!!!!!
      ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΦΤΑΝΕΙ!!!!!
      ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ!!!
      ΑΣ ΜΗ ΜΕ ΚΑΚΟΜΑΘΑΙΝΕΣ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Πολύ καλά τα νέα Ρένα μου!!Πολύ μεγάλη η απήχηση και απίστευτη η συμμετοχή της γειτονιάς!!Εύχομαι να έχει και μεγάλη εισπρακτική επιτυχία !!Μπράβο σε σένα και στα υπόλοιπα κορίτσια που αχολούνται με τις διαδικασίες!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ!!!!!
      ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΑΣ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΝΟ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΝΤΟΥ!!!!!!
      ΘΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΩ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!!
      ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ, ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΙΛΕΣ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Πετάει...πετάει....πετάει...και ο δικός μου πεταλουδοκουμπαράς και...έρχεται!!! Ελπίζω εγκαίρως...!!! Σχετική δημοσίευση έκανα μόλις τώρα!
    Ευχαριστώ Ρένα!!! Ευχαριστώ που με "παρακίνησες" να κάνω κάτι καλό έστω και από μακρυά!!! Η αγάπη σου για το συνάνθρωπο έγινε μεταδοτική και δεν κάλυψε μόνο την Ελλάδα....Καλή επιτυχία με όλη μου την καρδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΡΙΝΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΜΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ!!!
      Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΙΤΣΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΑ!!!!!!!
      ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ ΕΝΑ ΚΟΥΒΑΡΑΚΙ ΚΛΩΣΤΗ, ΘΑ ΜΑΣ ΘΥΜΑΣΑΙ!!!!!!!!
      ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΛΕΚΕΙΣ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Μπράβο Ρένα μου γλυκιά!!Όλα τα προλαβαίνεις!!Φιλάκια, θα τα πούμε εκεί!!Έχω κι άλλους 6 κουμπαράδες έτοιμους!!Στην επόμενη ανάρτησή μου θα σας τους δείξω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΧΕΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!!
      ΑΝΤΕ, ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ!!!!!
      ΛΕΣ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ 1000;;;;;;;;;;;
      ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΙΘΑΝΗ ΟΜΑΔΑ!!!!!!!!
      ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  31. τα κατάφερα και γω και έφτιαξα έναν και μοναδικό κουμπαρα!!!!Τι ντροπή!τέλος πάντων μπορείς να τον πάρεις στο http://debbw-jewelry.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΝΤΕΠΥ ΜΟΥ!!!!!!
      ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ!!!!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  32. Καλημέρα αγαπημένη! Πάντα οι αναρτήσεις σου με γεμίζουν αισιοδοξία...ενωμένοι θα τα καταφέρουμε!!!Andria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!!!!!
      ΜΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΡΘΕΤΕ!!!!!
      ΜΕ ΚΟΥΜΠΑΡΑ Η ΟΧΙ, ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  33. ΡΕΝΑ ΣΟΣ!!!
    ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΠΑΛΙ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝ!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
    (ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΩ ΜΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλή επιτυχία στην έκθεση, που είναι σίγουρη δηλαδή!!! όταν κάτι γίνεται με τόση αγάπη δεν μπορεί παρά να έχει καλό αποτέλεσμα!!
    Η αγάπη είναι μεταδοτική ....
    χαίρομαι που συνεχίζει, ελπίζω αυτή τη φορά να μπορέσω να προσφέρω κι εγώ!!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρένα άλλον ένα κουμπαρά έφτιαξα και στα έστειλα όλα την Πέμπτη 15/11/2012, εύχομαι καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. είσαστε καταπληκτικές!!!!Τόσοι πολλοί κουμπαράδες-))))Εύχομαι να στουμπώσει το Βαφοπούλειο από κόσμο!!!
    πολλά φιλιά και καλό ΣΒΚ Ρένα-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα!!! Ο κουμπαράς μου είνα έτοιμος, αλλά δεν ξέρω πού να τον στείλω!!! Μπορείς να μου στείλεις ένα μήνυμα; Ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ρενα μου έλα να δεις και τους δικούς μου κουμπαραδες.
    Τους ταχυδρόμισα κιολας από την περασμένη εβδομάδα, οπότε μπορει και να έχουν έρθει κιόλας, αλλιώς θα φτασουν συντομα!
    Καλή εβδομάδα και καλή δυναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ρένα μου, περιμένω απάντηση για το μέχρι πότε και πού στέλνω τους κουμπαράδες(ρωτάω μέχρι πότε γιατί θέλω να δω αν θα προλάβω να φτιάξω ...ακόμα δεν έχω ξεκινήσει λόγω μετακόμισης δεν είχα τίποτα ανακυκλώσιμο) Σου'χω στείλει και μέιλ ελπίζω να μην έχει πάει πάλι στα σπαμ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ρένα μου,κατάφερα και έφτιαξα κι εγώ 3 κουμπαράδες!Έλα να τους δεις και όταν μπορέσεις στείλε μου την διεύθυνση για να τους ταχυδρομήσω!Καλή συνέχεια !
    lgas@otenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ρένα εχω έτοιμους δυο κουμπαράδες εύχομαι να πρόλαβα ...αν ναι σε παράκαλώ στείλε μου την διευθυνση για να στείλω τους κουμπαραδες ....το μειλ μου ειναι sofos1234@hotmail.com
    Καλήεπιτυχια και συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.ΑΝΗΣΥΧΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΟΥ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ.ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΠΟ ΤΙς 13/11.ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ρένα μου καλημέρα!!!!Σου είχα αφήσει σχόλιο και στη δράση Ελληνίδων μπλογγερ αλλά μάλλον δεν το είδες,πέρνα όποτε μπορέσεις από το σπιτάκι μου να πάρεις και τη δική μου συμμετοχή!!!Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ρενακι μου..να σαι καλα..τους Κουμπαραδες θα τους στειλω την Παρασκευη..στειλε μου μελι..για να σου πω τι θα κανουμε..marialeuk@yahoo.gr.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ρένα μου,έχουμε άλλους 2 κουμπαράδες!!!
    Η κούτα έκλεισε και αύριο πρωί φεύγουν όλοι μαζί!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...