Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ 500;

                                           ΕΠΙΣΗΜΗ ΚΑΛΕΣΜΕΝΗ Η ΝΑΟΜΙ!!!!!!!!!!






ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΤΗΣ ΚΡΥΒΕΤΕ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥ ΚΟΥΜΠΑΡΑ!!!!!

ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ!!!!!
ΤΩΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΟΧΟ , ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΟΡΘΩΣΟΥΜΕ!!!!!

                 ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΚΙΝΕΣ!!!!!
ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ     
                  500 ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!!!!

               Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΕΚΘΕΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΙΣ 2 ΕΩΣ 9 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ!!!!!
      ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!!!!
                                                                       ΓΙΑΤΙ; 
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ    http://craftmakesmyday.blogspot.gr/2012/10/blog-post_21.html

  ΔΙΝΟΥΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!!!

ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΑΣ !!!!!!!!!!!!!!!!

ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ!!!!

ΠΟΛΛΕΣ ΦΙΛΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΜΕ ΜΕΙΛ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ!!
ΜΗ ΠΑΡΑΛΕΙΠΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ!!!!!!!

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΜΑΣ , ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ!!!!!!!

ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΤΕ, ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΟ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ!!!!

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΦΙΛΕΣ, ΟΠΟΤΕ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ!!!!!!
Η ΜΑΡΙΑ, ΤΡΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΟΠΟΥ ΠΑΩ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο,ΤΙ ΞΕΧΝΩ!!!!!

ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΤΑ ΔΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΑΣ!
ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΜΕ ΜΕΙΛ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΟΣΕΣ ΕΧΕΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ !!!!!!!
ΡΩΤΗΣΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ!!!!!!!
ΜΕ ΤΑ ΕΛΤΑ , ΜΕ ΚΟΥΡΙΕΡ, ΜΕ ΤΑ ΚΤΕΛ!!!!


ΤΩΡΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ!!!!!
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΟΤΙ ΣΤΙΣ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ!!!!!!!!






ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΣΑΣ!!!!!
http://drasigreekblogger.blogspot.gr/2012/09/blog-post_28.html






ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ






 

ΓΙΑ ΤΟ
                                           ΜΕΙΝΕ ΔΥΝΑΤΟΣ!!!!!!!!!






ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!





       ΓΙΑ ΤΟ

BAZAAR NΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ

 

 

 

 
  ΑΠΟ 8/10 ΕΩΣ 10 / 12 / 2012



                                      ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ



ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΩΡΑΚΙ , ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΒΟΗΘΕΙΑ , ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΕΤΕ!!!!!

ΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΝΑ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!

                         ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!


                                         Η ΧΑΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!!!
ΑΣ ΓΙΝΕΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ , ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ!!!!!!!!!!

60 σχόλια:

  1. Δεν κατάλαβα τι ερώτηση είναι αυτή???? και φυσικά θα περάσουμε τους 500!!!!! Πολλά φιλιά καλή εβδομάδα... καλές δημιουργίες και καλά τρεξίματα!!!!

    Υ.Γ. Αν νομίζεις ότι μπορώ να βοηθήσω κάπου πες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΜΕ , ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ 1000!!!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΒΙΚΥ ΜΟΥ, ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΝΕΙΣ , ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΛΛΑ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  2. Αααα εξωτικής ομορφιάς ο κουμπαράς σου Ρένα μου!
    Μπράβο σου! Κι όχι μόνο για τον κουμπαρά αλλά κυρίως για τον αγώνα που κάνεις να στηθεί η έκθεση και να έχει τα αποτελέσματα που όλες περιμένουμε!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΤΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ, ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ, ΠΑΙΡΝΩ ΔΥΝΑΜΗ!!
      ΒΓΑΖΩ ΦΤΕΡΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ!!!!!!!!
      ΦΙΛΚΑΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΛΙΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Πεντακόσιοι ε; Τους έξι τους δικούς μου να μετρησετε παρακαλώ, μικρες λεπτομέρειες τους λειπουν, μέσα στη βδομάδα θα είναι έτοιμοι!
    Καλή επιτυχία σε όλες τις προσπάθειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΝΙΚΗ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. ΩΡΑΙΑ!!!!!
      ΠΑΜΕ ΓΙΑ 1000 ΔΗΛΑΔΗ;
      ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ , ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Ρένα μου, ήδη θα έχουμε περάσει τους 500... αν σκεφτείς και όλους όσους φιλοτεχνούνται και δεν έχουν αναρτηθεί ακόμα!

    Εν τω μεταξύ, η Ναόμι σου είναι μια κούκλα! Μπράβο!

    Λοιπόν, πολύ μου αρέσει όλο αυτό που γίνεται... έχω κατενθουσιαστεί... δεν ξέρω αν πάντα είχατε ανάλογη ανταπόκριση (μιας και είμαι ακόμη καινούρια στη μπλογκογειτονιά και πρώτη φορά συμμετέχω σε κάτι τέτοιο μαζί σας) αλλά είναι υπέροχο όλο αυτό που βιώνω τώρα παρέα με σας!

    Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκρισή σου μέσω του post σε σχέση με το πώς θα γίνουν οι αποστολές των κουμπαράδων! Καλό κουράγιο με τα τρεξίματα γενικότερα... μην ανησυχείς, όλα τέλεια θα πάνε.

    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΑΝΗΣΥΧΩ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!!!
      ΟΛΗ Η ΘΕΤΙΚΗ ΣΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ , ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΚΟΥΡΑΖΟΜΑΙ!!!!!
      ΠΕΡΙΣΥ ΤΕΤΟΙ ΚΑΙΡΟ, ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΣΥΡΜΑΤΙΝΕΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ!!!!!
      ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ , ΔΕΝ ΤΗΣ ΣΤΕΙΛΑΜΕ ΚΑΠΟΥ!!!!
      ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΚΑΝΑΜΕ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ , ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ , ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΣ
      http://www.youtube.com/watch?v=uyKYrLTiGi0
      ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΚΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  7. Να πω οτι δεν μου αρεσει θα ειναι μεγαλο ψεμα!
    Ειναι σουπερ !Ωραιες ιδεες κατεβαζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΑΣ , ΟΠΟΥ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Καλή εβδομάδα Ρένα,καλή δύναμη να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!
      ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Αντε και στους χίλιους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανδαιμόνιο με τους κουμπαράδες...Οργασμός κατασκευαστικός... Είμαι ενθουσιασμένη, χαρούμενη με όλη αυτήν την κατάσταση..Να'σαι καλά που με έβαλες σ'αυτήν την ευτυχία Ρένα μου...Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο Σ ο νέος σου κουμπαράς... τον κάνει έντονα ξεχωριστό η εξωτική καλονή Ναόμι....Καλή ευκολία και πρώτα ο θεός αν όλα είναι καλά θα ήθελα να υπολογίζεις και στην βοήθειά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΦΗ ΜΟΥ, ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΖΩ ΟΛΟ ΑΥΤΟ!!!!!
      ΠΟΛΥ ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ!!!!!
      ΑΧ ΤΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  11. Η Αφρικάνα είναι τέλεια! Εθνικ και εξωτική!
    Οι κουμπαράδες μας θα "σκίσουν"! Μπράβο, Ρένα μου, και πάλι για την μεγάλη και αποτελεσματική προσπάθεια! Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΕΠΗ ΜΟΥ, ΜΟΥ ΣΤΕΛΕΝΕΤΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ!!!!!
      ΘΑ ΕΡΘΕΤΕ;
      ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Καλή συνέχεια,
    καλή επιτυχία σε όλα, πρωτότυπος
    ο καιούργιος κουμπαράς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαμός!!!! Τι κουμπαραδομάνι είν' αυτό! Ρενάκι μου ακούραστο, συγχαρητήρια για χιλιοστή φορά για τις ιδέες σου και τα τρεξίματα σου! Καλά, η Ναόμι είναι άπαιχτη!!!!!!
    Φιλιά και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ , ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Καλέ, ξέχασα το ΥΓ:
    Δεν καταλαβαίνω γιατί έχασα κάνα δυο προηγούμενες αναρτήσεις σου! Όμως τις διάβασα και δημοσίευσα την αφίσα των κουμπαράδων στο blog μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα!!!!
    Πολύ όμορφος και έξυπνο να κρύψεις το άνοιγμα έτσι είναι καμουφλαρισμένος!!!
    Καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!
      Ε, ΚΑΜΟΥΦΛΑΖ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  16. ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΓΙΑ 600!! ΑΝΕΤΑ!!!
    ΜΕ ΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ....
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    τοκ!τοκ!εχεις...γραμμα!!!!!χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Ρένα μου!!!Κούκλα η Ναόμη!!!
    Καλά δεν το συζητώ!!!Μησου πω θα φτάσουμε τους 700 έτσι όπως πάμε!!!!!!!Καλή επιτυχία σε όλα τα bazaar και μακάρι να προσέλθει πολύς κόσμος να βοηθήσει με την αγορά τους!!!!!
    Προχωράμε ακάθεκτες!!!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ VIVA RENA!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σας Κυρία Ρένα.!!!! Ο κουμπαράς σας ΤΕΛΕΙΟΣ.!!!!! Άργησα λίγο αλλά εδώ είναι και η δική μου συμμετοχή για τους κουμπαράδες.!!! http://welcometoevasworld.blogspot.gr/2012/10/blog-post_22.html
    Φιλιά.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  21. αχ!σε εχω δυσκολεψει πολυ....πριν τον χριστουγεννιατικο ειχα στειλει κιαλλους 6..
    ..2 φωτογραφιες....
    εαν δεν η.ρθαν....θα ξαναπροσπαθησω ...αυριο τωρα..
    συγνωμη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΗΡΘΕ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΜΕΙΛ ΜΕ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!!!
      ΔΕΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΡΑ;
      ΠΟΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  22. πίστεψε με είδα Ναόμι και δεν με εξέπληξε!!!!! από σένα όλα τα περιμένω!!!!!ΧΑ!ΧΑ!!!!!!να δω τη Ναόμι στο παζαράκι!!!!!!!!ικανή σε έχω!!!!!
    Ρένα μου τι να σου πω...ξέρω πως η χαρά που παίρνεις είναι μεγάλη και γι αυτό και μπορείς να τα κανεις όλα αυτά μέσα από την καρδια μου εύχομαι να ξεπεράσετε τις προσδοκίες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΦΤΩ ΜΕ ΚΑΜΕΛ, ΝΑ ΑΝΕΒΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΚΑΜΝΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΝΑΟΜΙ!!!
      Η ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ, ΓΙΑΥΤΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  23. Θεά η Ναόμι, Ρενάκι ! Αλλά εσύ είσαι μεγαλλύτερη Θεά !!!
    Σ΄ευχαριστώ εκ μέρους της πόλης μας αλλά και προσωπικά για την έμπνευση και το όραμα που μας δίνεις ! Καλή επιτυχία σε όλα τα bazaars και μην ξεχνάμε : Ραντεβού στην Πάτρα ! Φιλιά Πολλάααααα !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΣΕΙΣ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΟΧΗΣ , ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕΤΕ!!!!
      ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!!!!!!!1
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. Πήρε και η Πάτρα σειρά ? Τι καλά !!! (και είναι και πιό κοντά, χαχαχα!).
    Μακάρι Ρένα μου να φτάσουμε τους 1000! Και να κερδίσουμε και στο Γκίνες (υπάρχει κάποιο όριο εκεί που πρέπει να ξεπεράσουμε?).
    Πολλά φιλάκια και καλή δύναμη !

    ΥΓ. Παραλίγο να ξεχάσω την Ναόμι σου ! Πολύ όμορφη και εξωτική την έκανες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!
      ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΡΕΣΕΙ Η ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!
      ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ, ΜΕΧΡΙ ΤΟΝΑΠΡΙΛΙΟ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ 1000!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  25. Πωπωπω! Βροχη απο κουμπαραδες!!!! Βροχη απο μπαζααρ!!!
    Βροχη απο χερια αλληλοβοηθειας!
    Μπραβο Ρενα μου!!! Εισαι η κινητηριος δυναμη και αυτη που το ξεκινησε και μας παρακινησε....
    Φιλια και μια ζεστη αγκαλια..... :ο)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ!!!!!
      ΠΑΙΡΝΩ ΔΥΝΑΜΗ!!!!!!!
      ΜΠΡΟΥΜ ΜΠΡΟΥΜ!!!!!!!!
      ΕΦΥΓΑ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Α, οσο για τη Ναομι σου....βαζει κατω την Καμπελ!
    χαχαχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρένα περιμένω την διεύθυνση για να τους στείλω!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ισχύς εν τη ενώσει.. και όλα είναι δυνατά.
    Καλή επιτυχία σε όλες τις δράσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρένα απίθανη η Ναόμη σου!! Ενημέρωσέ μας πότε θα φέρουμε τους δικούς μας όσοι είμαστε από θεσσαλονίκη;; στο Βαφοπούλειο;φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ! !!!!!
      ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Μπράβο Ρένα ! κι`αυτός ο κουμπαράς πολύ όμορφος!
    Είναι βέβαιο ότι θα ξεπεράσουμε τους 500...έχουμε ένα μήνα ακόμα....Καλή συνέχεια!...και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ρενάκι μου....έχεις ξεπεράσει τον εαυτό σου..νομίζω και το καλό ειναι που ξεσηκώνεις και εμας..να εισαι καλά κορίτσι μου ακούραστο....πολύ όμορφο...έκανες τον κουμπαρά σου Αφρικα στάιλ..
    χι..χι..ετοιμαζονται και αλλοι δυο δικοί μου....και βλέπουμε..στη συνέχεια.. γειά σου Ρένα μου απίθανη!!!!!!!φιλω σε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΧΕΙ Ο ΜΠΑΞΕΣ!!!!!!
      ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΑΥΤΟ!!!!
      ΞΕΠΕΡΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΟΛΕΣ!!!
      ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!11
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  32. Ρένα μου χαθήκαμε. Είμαι στο σπίτι και το βάζω σε τάξη, η γενική δίνει και παίρνει, τα κατέβασα όλα... Χάθηκα από όλους λοιπόν και τώρα σιγά σιγά άρχισα να επισκέπτομαι τα μπλογκόσπιτα! Ενθουσιάστηκα!! Γίνεται χαμός με όμορφες κατασκευές για φιλανθρωπικούς σκοπούς! 500 κουμπαράδες;; Καταπληκτικό!!
    Είσαι απίθανη Ρένα μου!! Σίγουρα θα τα πούμε και από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!!!!!
      ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΣΠΤΑΚΙ ΣΑΣ!!!!!
      ΣΟΥ ΑΦΗΣΑ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  33. Καλά τους 500 τους έχουμε σίγουρα....τι λέτε για 555 ,έτσι για τις εντυπώσεις;;;; Έλα να πάρεις κι ένα καινουριο που έφτιαξα. 'Οσο για τη Ναόμι τι να πώ .... έχει κρυφές τις χάρες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ρένα μου, καλησπέρα, τι κάνεις; Πέρασε από μένα να πάρεις άλλον έναν κουμπαρά (http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/2012/10/2-sos.html).

    Όταν θα είσαι έτοιμη στείλε μου mail για να σου τους στείλω, αν σου σταλούν όλοι μαζεμένοι θα πελαγώσεις με τα δέματα!! Άσε που με τα ΕΛΤΑ ποτέ δεν είσαι σίγουρος... έστειλα τα πράγματα για το μπαζάρ στο Νευροκόπι στην Άννα με συστημένο δέμα και πήγε μετά από μια... εβδομάδα... (με ταχύτητα χελώνας, όχι Α' προτεραιότητας...) Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...