Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΚΟΛΕΞΙΟΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ!!!!!!!








Η ANGELA ΦΟΡΑΕΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΤΑΓΕΡΑΚΙ , ΜΕ ΖΩΝΗ ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΦΟΥΣ!!!!!


ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ , ΤΑ ΞΥΛΙΝΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΧΙΣΜΗ ΨΗΛΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ!!!!!!

 

Η NATASA ΜΕ ΤΑΓΙΕΡ ΚΟΚΤΕΙΛ, ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΕΜΦΑΝIΣΕΙΣ!!!!!



ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ , ΤΟ ΜΕΤΑΞΩΤΟ ΚΟΡΔΟΝΙ , ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΜΠΙΑ ΚΑΙ Η ΣΧΙΣΜΗ ΨΗΛΑ ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΟ!!!!!!!


Η PENELOPE ΜΕ ΠΡΩΙΝΟ ΤΑΓΙΕΡΑΚΙ , ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟ!!!!!!!


ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ, Η ΖΩΝΗ ΣΤΗ ΜΕΣΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΣΙΛΟΥΕΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΧΙΣΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΕΦΕΤΟΣ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!!!!!!

ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΣΑΡΕΛΑ!!!!!!


ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ, ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΛΛΟΝ ΑΚΟΜΗ!!!!

ΕΠΕΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΥΦΑΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΩ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΕΙΧΑ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!!
ΚΟΥΜΠΙΑ , ΤΡΕΣΕΣ, ΖΩΝΕΣ, ΚΟΡΔΟΝΙΑ ΚΛΠ ΚΛΠ............

ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!!!

ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ , ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΞΗΘΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ!!!!

ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ, ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΙΛΕΣ!!!!
ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΚΙΝΕΣ!!!!!
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ!
ΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ , ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΧΑΡΑ ΜΑΣ!!!
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΡΜΗ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ  ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΟΥΝ  ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΜΕ  ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!!!!



ΣΗΜΕΡΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ !!!!!!!!!

ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ!!!!!

ΚΥΡΙΑΚΗ, 2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ,  ΣΤΙΣ 17. 30 

ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ SOS ΣΤΟ ΠΛΑΓΙΑΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ!!!!!! 
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΩΛΕΙΤΑΙ!!!

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ!!!!!!!!!!
 ΕΠΕΙΔΗ Η ΕΚΘΕΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ, ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ  ΕΚΘΕΣΩ ΟΣΟΥΣ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!

                            
                              ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΦΙΣΑ ΜΟΝΕΣ ΜΑΣ;
ΟΠΟΙΕΣ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ , ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΕΙΣΤΕ ΤΗΝ!!!!!


ΣΤΟ ΕΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ

ΕΚΘΕΣΗ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΩΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΩΝ
ΣΤΟ ΦΟΥΑΓΙΕ ΤΟΥ ΒΑΦΟΠΟΥΛΕΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ.

ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ SOS ΠΛΑΓΙΑΡΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΩΝ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ [ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΦΙΣΑ ΤΩΝ ΣΥΡΤΑΡΙΩΝ]
http://diaheiros.blogspot.gr/2012/04/blog-post_11.html

ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΦΙΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ
ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ ΤΟΥ Δ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΒΑΦΟΠΟΥΛΕΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ .

ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ   2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2012   ΩΡΑ 17.30
ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 09.00-14.00  ΕΩΣ 17.00- 21.00




ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΕΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΕΩΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!!!!
Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΜΠΟΔΙΣΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ!!!!!

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!

ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΞΑΝΑΕΙΠΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΜΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΤΕ!!!!!!! !!!!

ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΑΣ , ΕΡΧΕΤΕ  Η ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ Η ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΒΑΛΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ  ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!!!!



ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ, ΒΑΛΑΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!






ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ, ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΠΕΙ!!!!!
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ!!!!!!
http://drasigreekblogger.blogspot.gr/2012/09/blog-post_28.html

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΛΟΓΟΣΠΙΤΑΚΙΑ ΣΑ!!!!



ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΖΑΝΝΕΙΟ ΙΔΡΥΜΑ !!!!!



ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΧΑΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!!!!!!!

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΟΛΗ !!!!!


ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ!!!!!
ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ Η ΜΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΡΥΣΟΜΕΛΙΣΣΕΣ!!!!!


ΟΣΕΣ ΕΙΣΤΕ ΧΑΛΚΙΔΑ Η ΕΚΕΙ ΚΟΝΤΑ, ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ!!!!


ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ , ΣΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΕΜΠΤΗ ΣΤΙΣ 18.00 ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΗΛΟΥ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΑΝΘΟΥΛΑΣ, ΜΕ ΔΑΣΚΑΛΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΙ ΕΝΑ ΤΜΗΜΑ  ΣΑΒΒΑΤΟ ΓΙΑ ΟΣΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ!!

ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΙΣ 17.00 ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΡΑΠΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΠΟΙΤΗΣ ΚΟΥΚΛΑΣ!!!!!!!

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΡΤΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΜΑΣ!!!!!!!

ΤΟ ΤΗΛ ΤΗΣ ΑΝΘΟΥΛΑΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ!!!!!
6948570466

ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΟΛΑ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ!!!!!!



ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΒΡΩ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ  ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!!!
ΕΠΕΙΔΗ ΑΡΓΗΣΑ, ΤΑ ΣΤΕΛΝΩ ΑΥΡΙΟ ΜΕ COURIER!!!
ΘΕΛΟΥΝ ΟΜΩΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΗΛ.
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΜΕΙΛ ΜΟΥ;
pxristodoulou@ath.forthnet.gr

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΣΤΕΙΛΕ , ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ!!!
ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΕΣ ΕΧΕΤΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΕΔΩ

ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΚΛΕΙΣΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΣΑΣ, ΣΑΣ ΠΡΟΤΙΝΩ!!!!!

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΜΕ, ΠΑΤΕ ΕΔΩ!!!
ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΚΡΥΦΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ!!!!!!


ΕΠΙΣΗΣ ΚΙ ΕΔΩ!!!!!!!
ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ, ΑΦΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ!!!!!!!
ΑΥΤΑ!!!!


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

83 σχόλια:

  1. Τα καινουργια μοντελακια μουρλια.Απ'οτι βλεπω θα φορεθει πολυ η ζωνη φετος και τα κουμπια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας ξεκινήσω με τους κουμπαράδες που είναι απίθανοι !!! Αχ Ρενάκι με τα χρυσά σου τα χεράκια!!!! Συνεχίζω με το γκίνες, πολύ καλή η σκέψη να ζητήσεις βοήθεια από τη μεγάλη μας παρέα!!! Φαντάζομαι όλο και κάποιος θα χειρίζεται καλά την αγγλική ώστε να κάνεις τις ανάλογες διαπραγματεύσεις και εύχομαι να πάρουμε έγκαιρα απαντήσεις!!! Μέχρι τα εγκαίνια της έκθεσης ( το νέο με χαροποίησε πολύ) έχουμε χρόνο για άλλους τόσους κουμπαράδες ( σκέψου ότι μερικοί μερικοί... δεν έκαναν ακόμα)!!!! Και τελευταία άφησα την Ανθούλα μας που επιτέλους θα αποκτήσει το δικό της blog και θα την απολαμβάνουμε ανα πάσα στιγμή!!!! Όλα τέλεια δηλαδή!!!! Είσαι απίθανη κυρία μου!!!! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕΡΙΚΟΙ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΠΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ!!!!
      ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΑΚΟΜΗ, ΛΕΣ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ 500;
      Ε ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΙΝΕΣ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  3. Για τα Chanel και τα Dior μοντελλάκια δεν σου έχω πεί τίποτα ? Ντροπή για μιά γαλλίδα, τέτοια παράλειψη !!! Η αλήθεια είναι ότι δύο φορές προσπάθησα αλλά ο Blogger δεν με άφηνε! Υπέροχοι και αυτοί οι κουμπαράδες σου Ρενάκι !!! Αλλά και οι κολοκύθες περιμένω να δώ πώς θα γίνουν ! Όσο για την χωριατικη πίτα...ζηλεύωωωωω!!!!! Φιλάκια πολλά ! Περιμένω να μας πείς πού θα πάνε τα συρτάρια...

    Απ΄ότι κατάλαβες αυτό το σχόλιο ήταν για την προηγούμενη ανάρτησή σου. Με πρόλαβες όμως με τα νέα μοντελάκια...τι υπέροχα που είναι !!!!Μπράβο Ρενάκι, είσαι ακούραστη και γεμάτη κέφι. Ευχαριστούμε και για τις νέες πληροφορίες που μας δίνεις. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε!
    Πολλά φιλιά και καλό ξημέρωμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΑ ΜΕΙΛ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΑ ΝΕΑ !!
      ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ!!
      ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΕΙΝΑΝΕ ΕΙΝΑΙ 35!!!!!!!
      ΤΙΣ ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ , ΑΝΕΛΑΒΕ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΗ!!!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΡΙ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!
      ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  4. Μηπως να κάνω και άλλες τσαντούλες, καπελάκια, κλπ αξεσουαρ, να τα "συνδυάσουμε" με τα απίθανα μοντελάκια σου(το Penelope μου αρέσει ιδιαίτερα λόγω του ότι φέρει το όνομά μου!!)! Επίσης, μήπως πρέπει, λέω εγω τωρα, να τα στείλουμε ως αποκλειστικότητες και μοναδικά κομμάτια σε γαλλικούς οίκους??!! Αφου "το'χουμε" το ..γαλλικό στοιχείο !Χαχα!!
    Και εννοείται, οτι θα βοηθήσουμε όσο και όπου μπορούμε!
    Να'σαι καλά , καλό ξημέρωμα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙ,ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΑΣ!!!!1
      ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ ΓΙΑ ΤΟΣΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ!
      ΕΣΥ ΠΡΩΤΗ , ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΤΗΝ PENELOPE!!
      ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ, ΕΧΩ ΑΠΕΙΡΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  5. ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ,ΔΕ ΞΕΡΩ ΠΙΟ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ!ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΟΛΑ;
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΓΟΥΝΙΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΚΡΥΩΝΕΙΣ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!!!!
      ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΥΡΝΙΑ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
    2. MΑΛΛΟΝ ΘΑ ΣΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΕΓΩ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΤΕ,ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ.ΕΣΕΙΣ ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΣΑΣ,ΕΜΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ.ΠΟΛΛΕΣ ΦΙΛΕΣ ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΑΝΕ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ[ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓ ΑΝΑΡΤΗΣΗ].ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΛΑ.
      ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Μπραβο Ρενα μου και για τα μοντελακια σου και για την προσφορα σου!!!!Πραγματικα με κανει χαρουμενη να βλεπω ανθρωπους με τοση αγαπη μεσα τους!!!!Την αγαπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία, θα πάρω το τρίτο παρακαλώ γιατί πάει με τα μάτια και τα μαλλιά μου! :-) Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!
      ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΙΝΕΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!
      ΘΑ ΣΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΩ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχες κατασκευές όπως πάντα ! Γεια στα χρυσά σου χέρια !
    Ειλικρινά σας θαυμάζω όλες σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΜΟΥ!!!!
      ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑΥΜΑΖΟΥΜΕ ΕΣΕΝΑ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  9. Τι ωραία νέα είναι αυτά;!!...ας αρχίσουμε όμως από τους κουμπαράδες...καλά έκανες και τους έβαλες κάτι ζεστό...μη μας κρυώσουν....έγιναν πολύ όμορφοι!!!!...για τα σεμινάρια θα το δώ...τώρα που μάθαμε και την ημέρα των εγκαινίων...ας ανασκουμπωθούμε!...και στο Γκίνες;...μπράβο μας!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!
      ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΙΑΣΗΜΟΙ!!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΜΕ ΥΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΤΟΥΣ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  10. A! πολλά μας έβαλες...ποτε θα προκάμω καλε!!!! Το βραδάκι τα υπόλοιπα (εκεί που μας έστειλες!ΧΑ!)

    οι κουμπαράδες τέλειοι!!! Τι αν πω χρυσοχέρα μου!!!!

    Τι κρίμα να γίνονται αυτά τα εργαστήρια και μεις να είμαστε τόσο μακριά...όχι πως μου αρέσει η ραπτική (ποτέ!!!ούτε βελόνι η άχρηστη!) αλλα θα σας έκανα τους καφέδες εγώ...και μετά θα καθόμουν διπλα σας να σας καμαρώνω...

    μακάρι να τα καταφέρετε με το Γκίνες!!! αν μη τι άλλο γίνετε πολύ τζάτζαλο και θα είναι καλο για διαφήμιση!!!!!(αφού στόχος είναι πωλήσεις!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΡΑΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΛΕΝΙΤΣΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΠΑΡΕΑ!!
      ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ, ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ!!!!!!
      ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΩΣ ΚΑΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΓΚΙΝΕΣ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα τα μοντελάκια σου Ρένα μου, Θα γίνουν μόδα!
    Αυτό με το βιβλίο Γκίνες είναι πολύ καλή ιδέα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απίθανοι οι μοντελο-κουμπαράδες.. πολύ κομψοί!!! και έτοιμοι με τα ζεστά τους για τα κρύο του χειμώνα. Μπράβο Ρενούλα, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΜΨΟΙ!!!!!!!!
      ΧΑΧΑΧΧΑΧΑ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Φοβερή η ιδέα σου,Ρένα!!Έγιναν "κουκλιά" οι κουμπαράδες!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι να σου κανουν τα γαλικα μοντέλα Ρενακι μου μπροστα στα δικά σου;;; μμμμμμμ σιγά....οι οδοντογλυφίδες!!!! τα δικα σου ειναι στρουμπουλα..όμορφα...δες με τη χάρη φορανε τις ζώνες τους... πως καμαρώνουνε;;;χι..χι..
    πως τα προλαβενεις όλα κορίτσι μου ..εσένα πρέπει να γραψουνε στο βιβλίο Γκίνες!!!!!πολυ ωραία τα νεα για την έκθεση των κουμπαραδων Ρένα μου μεχρι πότε μπορούμε να τους στήλουμε;;και θα ήθελα να ξερω και για το παζααρ για το τζανειο την ημερομηνία που έχουμε περιθώρειο να στήλουμε και αυτά...στηλε μου μεηλ η απαντησε μου εδώ...πλίζζζζζζζζζφιλακια..πολλα.. και καλή επιτυχία σε ότι κανεις που ειναι δεδομενη....Ρενακι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!
      ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΕΥΡΙΚΗ ΑΝΟΡΕΞΙΑ, ΤΡΩΝΕ Ο,ΤΙ ΒΡΟΥΝΕ!!!!
      ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΜΕΧΡΙ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ!!!!
      ΑΝ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 20!!
      ΓΙΑ ΤΟ ΖΑΝΝΕΙΟ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΚΟΜΗ ΤΙΠΟΤΑ!!!
      ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ ΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ!!!!
      ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΟΜΙΖΩ!!!
      ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΣ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Τα μοντέλα πάνε και έρχονται... συγνώμη δεν κατάλαβα έκθεση με κουμπαράδες θα είναι ή πασαρέλα???? Δεν χρειάζεται να σου πω πως Παρασκευή 30/11 το βραδάκι θα είμαι Θεσσαλονίκη!!!!!! Επίσης θα προσπαθήσω για την μακέτα της αφίσας!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΤΕ ΠΑΛΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!!!
      ΝΑ ΣΑΣ ΝΟΙΚΙΑΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟ!!!!!
      ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΟΣ , ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!!
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ, ΓΙΑΤΙ ΑΜΦΙΒΑΛΛΕΙΣ;
      ΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!
      ΘΑ ΦΑΜΕ ΞΥΛΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

      Διαγραφή
  16. Συγνώμη επανέρχομαι για να ρωτήσω... "Την βρήκες την επόμενη προ(σ)κληση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με το που είδα τον πρώτο κουμπαρά, τρόμαξα και είπα Αμαν τι έπαθε η ΄Ρένα , εφτιαξε ταγιεράκι για την Μέρκελ??
    Μετά συνήλθα οταν είδα και τα άλλα και σκέφτηκα οτι είναι συνωνυμία. Πολύ ωραία όλα.
    Η ενημέρωση που μας έκανες λεπτομερέστατη και πλήρης.
    Ευχαριστούμε Ρενάκι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΛΕΙΠΕ!!!!!
      ΑΛΛΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;
      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΕΜΙΣΟΥΝ!!!!
      ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ!!!
      ΚΙ ΕΓΩ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!
      ΔΙΧΩΣ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΑ ΤΙΠΟΤΑ!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  18. Ρενάκι μου τις έσβησες Σανέλ και Σκιαπαρέλι
    μοιάζουνε τα μοντέλα τους ντυμένα με...κουρέλι
    τι αρχοντιά ελληνική έδωσες στα δικά σου
    ανώτερα είναι μακράν τα δημιουργήματά σου!!!

    Οχι παίζουμε!!! Η κολλεξιόν εντυπωσιακή και πρωτοποριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΡΑΙΑ, ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ ΜΑΣ!!!!
      ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΜΑΣ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  19. όλα καλά να πάνε λοιπόν!!!
    χάρμα οι κουμπαράδες σου Ρένα!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απίθανοι οι κουμπαράδες σου!!! Το συνολάκι της ANGELA, πιστεύω κι εγώ θα το φορούσα!! χιχι! Καλή αρχή στα σεμινάρια!!! Είμαι σίγουρη θα είναι υπέροχα!!! Αν γίνει αυτό με το ρεκόρ Γκίνες, πιστεύω όλοι θα μάθουν την προσπάθεια που γίνεται και θα θελήσουν να βοηθήσουν! Περισσότερη δημοσιότητα, καλύτερα αποτελέσματα!!!
    Να περνάς όμορφα!! Καλό απόγευμα, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΣΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΩ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΑΚΟΜΗ!!!!
      ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΙΔΗΣΗ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  21. Είσαι άπαιχτη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρενα μου, μου αρεσε πολυ το μοντελακι της Penelope!!
    Την ημερα που θα γινει η εκθεση, 2 Δεκεμβριου εχει γενεθλια ο γιοκας μου ο μικρος!!!
    Παω τωρα να χαζεψω στα μπλοκ που προτεινεις!!!!
    Μακαρι να τα καταφερουμε να μπουμε στο γκινες, αλλα κι αυτο να μην γινει, δεν πειραζει!!! Στοχος και σκοπος ειναι να πουληθουν οσο πιο πολλοι κουμπαραδες γινεται!!!
    Καλο βραδυ!!! Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΣΟΥ ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ Η ΕΚΘΕΣΗ ΜΑΣ, ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ!!!!!!
      ΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΣ;
      ΘΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Ελπίζω μέχρι τότε να προλάβω να έχω στείλει κι εγώ. Το θέλω πολύ. Όπως και να έχει εύχομαι πολύ πολύ μεγάλη επιτυχία και μπράβο στην προσπάθεια. ΑΞΙΖΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΟΠΕΛΑ!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ!!!!!
      ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  24. Αχαχαχαχα! Εσυ θα μας σκασεις απτα γελια! Τι ευρηματικοτητα ειναι αυτη παιδι μου;
    Αχ δεν ξαναχανω αναρτηση σου... Σε σκεφτομαι κ χαμογελω μονη μου,η τρελλη...
    Φιλια κ καλη δυναμη!!

    Ειμαστε διπλα σου πρωτοπορεεε μου εσυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΒΑΓΙΟΥΛΑ, ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ;
      ΑΙΣΘΑΝΟΜΕΙ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ!!!!
      ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  25. Με τόσο ωραίους κουμπαράδες που να στείλω εγώ τον δικό μου....
    Αλλά το αποφάσισα θα τους στείλω μαζί με τις μέλισσες. Εκεί μέσα θα χαθούν και θα είναι ανώνυμοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΛΕΣ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ!!!!!!
      ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Φοβερές εμπνεύσεις, τέλειες κατασκευές!!!! Μπράβο και ξανά μπράβο σε όλα τα κορίτσια και για τις δημιουργίες τους και για την αθρόα συμμετοχή τους. Τι όμορφο να δουλεύουμε όλες μαζί για ένα κοινό σκοπό!!!! Ρενάκι, είσαι η εμπνεύστρια και η αναμφισβήτητη αρχηγός!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΔΕΣ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ, ΤΙ ΙΔΕΕΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ;
      ΜΗ ΠΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΗΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ!!!!
      ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  27. Tφοβερά μοντελάκια είναι αυτά.Ούτε στο Παρίσι...... Ζήλεψα κι ετοίμασα κι εγώ ένα αλλά πιο καθημερινό. Κράτησα μόνο τη σχισμή που είναι το must του φετινού χειμώνα από ότι φαίνεται. Έλα να το πάρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ , ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΩ ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΠΑΣΑΡΕΛΑ!!!!
      ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΙ!!!!
      ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΝΤΥΣΙΜΟ!!!
      ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΤΖΗΝ ΜΟΥ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Ρενάκι μου καλημέρα!!!!θα έχεις κάνει το σπίτι άνω κάτω!!!έτσι και εγώ όλο ψάχνω!!!πόσο με χαροποίησαν τα νέα!!!!άντε να τους κάνουμε 500!!!!!αγάπη-φαντασία-μεράκι δε χρειαζόμαστε τίποτα άλλο α! και μερικά πραγματάκια που μέχρι χθες μας ήταν εντελώς άχρηστα και για πέταμα!!τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΩ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΤΟΥΜΠΑΛΙΝ!!!!!
      ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ!!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΟΜΩΣ!!!!
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!1

      Διαγραφή
  29. Απο που να ξεκινήσω και πόσα μπράβο να σου πω για όλες τις πρωτοβουλίες που έχεις πάρει. Συμμετέχουν όλου του τύπου κουμπαράδες?
    Επίσης τα σεμινάρια πηλού γίνονται στην Θεσσαλονίκη?
    Συγγνώμη που ρωτάω πολλά αλλά τόσα μας έγραψες, λογικό δεν είναι?
    Άντε τώρα τρέχα να απαντήσεις χιχιχιχιχι.

    Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι να περάσεις όμορφα!

    ΥΓ. Αν τα σεμινάρια γίνονται Αθήνα θα έρθω τρέχοντας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ, ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ,ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ!
      ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΙΣ ΧΡΥΣΟΜΕΛΙΣΣΕΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ!!
      ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΕΙΣ!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  30. Τρία ταγεράκια!!! τρία υπέροχα συνολάκια,τρία υπέροχα ευρηματικά
    συνολάκια!!!!Τι άλλο θα περιμέναμε από την αξιοσύνη σου!!!!Μας εκπλήσεις με ότι κάνεις.....Τα απογευματινά μου φιλάκια ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΦΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΑΥΜΑΤΑ!
      Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΔΟΞΕΣ ΤΗΣ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Συγχαρητήρια για την κίνηση και την ευαισθησία που δείχνεις!!Πανω απο όλα άνθρωπος και μετά καταπληκτική σε ότι φτιάχνεις!!Μπράβο σου Ρένα!!αξίζεις επαίνους!!Πολλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΝΟΥΣ ΔΩΣΤΟΥΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

      Διαγραφή
  32. Πολύ ομορφα και... ευκολοφόρετα και αυτά τα μοντελάκια.

    Έχουμε ετομάσει κάτι κι εμείς.

    Πέρασε από το μπλογκ μας να το πάρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ποσα επεισοδια εχω χασει??????
    Δεν σας προλαβαινω κοριτσια!!!
    Τελειοι οι κουμπαραδες Ρενα μου !!!
    Να δω ποτε θα κανω τον δικο μου!!

    φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΤΕ ΔΕΣΠΟΙΝΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!
      ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΑ ΓΑΛΑΤΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  34. Μοναδική κολεξιόν!!
    Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες...μπράβο...!!
    Προσπάθησα κι εγώ να φτιάξω έναν..αλλά δε θέλεις να ξέρεις το αποτέλεσμα...φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ!!!!!!!
      ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΜΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΟΣ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή

  35. Muito originais... lindos!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    彡♪♫°¸.•♫°`

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. καλό μήνα Ρένα μου!!!
    Σε περιμένει το βραβείο σου!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ!!!
      ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

      Διαγραφή
  37. να σαι καλα Ρενα μου..καλο Μηνα..θα το χτισουμε κι αυτο το ονειρο..πολλα φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πιέζομαι να ολοκληρώσω την χειμερινή κολεξιόν και να βρω δωδεκάποντα στα μέτρα μου (39-40άμα σου βρίσκεται) ν ανέβω στην πασαρέλα με casual Αράχωβας,αλλά αντιστέκονται οι κουμπότρυπες. Ετσι μου ρχεται να τις αρχίσω με κλαδευτήρι!Πάντως ετοιμάζω,φέτος θα σε κοιτάξω στα μάτια,2-3 δε ξέρω θα δω,θα συμβάλω και σκηνοθετικά αν το επιθυμείτε.
    Υποκλίνομαι αδιαμφισβήτητε Αρχηγέ!!!!Φιλιά και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΧΑΡΟΥΛΑ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟ!!!!
      ΑΝ ΦΟΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ 12ΠΟΝΤΟ, ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΦΕΙΞΗ ΜΟΔΑΣ ΕΣΥ!!!!
      ΜΙΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ!!!!
      ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΤ' ΑΡΤΑΝΙΑΝ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  39. Ρένα μου όλα υπέροχα...να σε ρωτήσω μόνο αν ανέλαβε κάποια κοπέλα την αφίσα...αν όχι περιμένω να μου πεις το οκ και θα την ετοιμάσω.Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΟΧΙ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
      ΕΙΠΑΝΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ!!!!!
      ΚΑΙ Η ΒΙΚΥ ΕΤΣΙ ΕΙΠΕ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΣΥ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΑΒΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!
      ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ!!!!!
      ΠΑΝΤΩΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΒΡΕΘΗΚΕ!!!!!!!
      ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙΣ ΘΑ ΤΗΝ ΔΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΚΤΥΠΩΣΗ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  40. Ρενα μου φανταζομαι τους κουμπαραδες σου με ποδαρακια και να κανουν πασαρελα!! Ειναι τρελα!! Αμα το εχεις παιδακι μου οτιδηποτε να πιασεις βγαζεις αριστουργημα!!Τα φιλια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κυρία Ρένα κοίταξα αυτό για το ρεκορ γκινες, λέει ρητά τα παρακάτω:

    ART

    We do not consider any claims for drawing/painting, other than what might fall within broader records, such as the largest painting in the world.
    In the case of small origami, artwork or articles (unless working at a microscopic level), quality cannot be objectively proven and it reaches a point where it becomes impossible to judge what is the smallest item in the world for a particular object. We do however study which are the largest objects in the world.

    CHARITY

    With charity events the only records we recognise are for the amounts of money raised, rather than for the types of activity.

    Η αίτηση παίρνει περίπου 6 βδομάδες να ολοκληρωθεί, αν θέλετε να κάνω κάτι στείλτε μου email : mamafromgreece@gmail.com, με μεγάλη χαρά να σας βοηθήσω, μια που με τον μπέμπη κουμπαράδες δεν μπορώ να κάνω.. Τις πληροφορίες τις βρήκα στο http://www.guinnessworldrecords.com/is-it-a-record/ , Με εκτίμηση, Βικτώρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Digital printing provides high lineament printed labels that rival lithographic printing process, excellent print-to-photographic
    print to work with to help gain your accuracy as you apply the label.


    my blog :: photo prints yorkphoto

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...