Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

200 + ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!!!!!!!!!

                             
                      ΤΟ ΜΟΝTΕΛΟ DORA, ΜΕ ΕΝΑ ΤΑΓΙΕΡΑΚΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ CHANEL!!!!!!


ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SAMANTHA,  ΜΕ ΕΝΑ ΜΑΝΤΟΥΔΑΚΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΟΙΚΟΥ!!!!!!


ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ MARGARET, ΜΕ ΠΑΛΤΟΥΔΑΚΙ DIOR!!!!!!



ΚΑΙ ΟΟΟΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΠΑΣΑΡΕΛΑ!!!!!!!!!

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΡΥΩΣΕ, ΝΑ ΜΗ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ ΕΝΑ ΤΑΓΙΕΡΑΚΙ , ΕΝΑ ΠΑΛΤΟΥΔΑΚΙ;

ΠΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;
ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑΣΙΟΥΣ;

ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!!!!!!
ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΑΚΙ ΑΠΟ ΚΑΦΕ Η ΓΙΑΟΥΡΤΙ Η Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΝΤΥΣΤΕ ΤΟ ΜΕ Ο,ΤΙ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΕ!!!!!

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΧΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΕΣΕΔΑΛΙΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙΟΥ ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ, ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΤΡΕΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΡΑΒΑ ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!!!!!!



ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ, ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΤΟΥΛΑ  ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΤΑΞΕΙ!!!!!!!



ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑΞΕΙ ΚΑΤΙ................
ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΝΕΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!!!!!!!!
ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΟΥΜΕ , ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ,
ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΕΛΩ ΤΟ ΤΑΜΑ , ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!!!!
ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΙΣ ΠΑΩ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΦΙΛΗ , ΤΗΝ ΧΡΥΣΑΝΘΗ, ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΤΑΞΕ ΝΑ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ !!!!!!!
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑ , ΜΗ ΤΑΞΕΙΣ ΣΕ ΑΓΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΡΕΝΑ!!!!!!!!!


ΩΠ, ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ;
ΠΙΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΥΡΙΣΤΗ;


ΜΟΛΙΣ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΦΤΙΑΞΕΙ Η ΤΟΥΛΑ ΚΑΙ ΑΝΕΛΑΒΕ ΝΑ ΤΗΝ ΨΗΣΕΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΤΗΣ Ο ΝΙΚΟΣ, ΣΕ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ ΨΗΣΤΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ!!!!!!!


ΚΑΙ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΔΟΓΥΡΙΣΕΙ!!!!!!!


ΕΝΑ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΩΩΩΩΩΠ!!!!!!!!


ΑΝΤΕ ΝΑ ΨΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ!!!!!!!!


ΕΒΑΛΕ ΕΠΑΝΩ ΣΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΜΕΛΙΤΖΑΝΟΣΑΛΑΤΑ!!!!!!


ΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!!! ΜΟΣΧΟΜΥΡΙΖΕΙ!!!!!!!
ΑΝ ΔΕΝ ΤΡΩΤΕ ΣΚΟΡΔΟ, ΧΑΝΕΤΕ!!!!!


ΕΤΟΙΜΗ ΚΑΙ Η ΠΙΤΑ !!!!!!!!!


Η ΤΟΥΛΑ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΜΑ!!!!!
ΕΝΑ ΤΑΨΙ ΠΙΤΑ, ΚΟΜΜΕΝΟ ΣΕ 8 ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ!!!!!!!


ΠΑΕΙ Η ΠΙΤΑ!!!!!
ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΙ ΑΛΛΗ!!!!!!!
ΚΑΙ ΑΠΟ ΝΟΣΤΙΜΙΑ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!
ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΠΑΝΑΚΙ , ΤΥΡΙ  ΚΑΙ ΛΑΔΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ , ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ;






ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ ΤΟΥΛΑ ΚΑΙ ΝΙΚΟ!!!!!
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!
ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!





ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ Η ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΜΑΣ, ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΒΑΦΟΠΟΥΛΕΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ!!!!!!!
ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΕ ΜΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΑΣ!!!

                       ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!!

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ, ΘΑ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!!!!!!
ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΚΤΕΘΟΥΝ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΣΚΟΠΟ!!!!!!
ΜΟΛΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΟΛΑ , ΑΙΘΟΥΣΑ , ΣΥΛΛΟΓΟΣ, ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ!!

ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΕΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!!!!!
ΑΡΧΙΣΤΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ!!!!!!
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΜΑΖΕΨΕΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ !!!!!!!!

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!!!!

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΑΖΑΡΙ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΖΑΝΝΕΙΟ!!!!
http://zografoisedrasi.blogspot.gr/2012/09/bazaar.html


                                                     ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΦΛΩΡΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΝΑΣΚΟΥΜΠΩΘΗΤΕ!!
 ΦΑΣΟΥΛΙ ΤΟ ΦΑΣΟΥΛΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ!!!!!!!



 ΝΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΑΝΘΟΥΛΑΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 26 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 6 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!!!!
ΕΛΑΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!!!!!!!

 ΑΛΛΑΤΙΝΗ 5, ΤΕΡΜΑ ΧΑΡΙΛΑΟΥ
ΤΗΛ ΑΝΘΟΥΛΑΣ 6948570466



ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ  ΒΟΥΛΓΑΡΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΡΙΤΗ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ ΣΤΙΣ 6 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!



ΑΡΚΕΤΑ ΣΑΣ ΕΙΠΑ!!!!!!
ΤΩΡΑ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ!!!!!!!!!
ΛΕΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑΝ ΥΠΝΑΚΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΥΤΙΚΗ ΓΛΑΣΤΡΟΥΛΑ!!!!!!!
ΑΝΤΕ, ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!!!!!







80 σχόλια:

  1. Α, κυρία μου! Δεν θα σχολιάσω τους κουμπαράδες , που είναι πανέμορφοι, θα σχολιάσω όμως τις κολοκυθούλες!! Κλαψ, κλαψ!! Πόσο μου αρέσουν!! Και δεν μπορώ να βρώ!
    Για την τραγανή πίτα, τι να πω ! Και υποτίθεται ότι είμαι (ή τουλάχιστον έτσι νομίζω, χαχα!!) σε δίαιτα! Οσο για τον αυτοσχέδιο φούρνο, για άλλη μια φορά η ευρηματικότητα του Ελληνα "έγραψε" !!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΡΙΣΤΕ ΟΡΙΣΤΕ, ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ!!!!!
      ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΤΕ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ Β. ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΗΣ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!!!
      ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ, ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ!!!!
      ΘΑ ΣΟΥ ΚΡΑΤΗΣΩ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Τέλειοι οι κουμπαράδες, αλλά να σας δει η Μέρκελ, θα σας κόψει και τον αέρα!Εύχομαι να περνάτε όλες και όλοι πάντα καλά!φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ, ΑΥΤΟ ΕΜΕΙΝΕ ΑΚΟΜΗ!!!!!
      ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ ΤΡΑΠΕΖΩΜΑΤΑ, ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΝ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  3. Τι να πω για τα μοντελάκια....κλέβουν καρδιές. Όσο για την πίτα μοσχοβόλησε μέχρι εδώ. Καλά να περνάς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΡΙΣΤΕ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
      ΚΟΝΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!!!!
      ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΟ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Ρένα μου!!!! Τι πρωτότυποι κουμπαράδες!!πολύ έξυπνη και όμορφη ιδέα!!
    μέχρι και την κολοκύθα κουμπαρά σκεφτήκατε να κάνετε;;; ήστε αξεπέραστοι!!!!
    όσο για τη πίτα λαχταριστή λαχταριστή!!! μπράβο!!!
    μακάρι να πάνε όλα καλά με τα bazaar!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΠΑΝΕ, ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ!!!!!!
      Η ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  5. νιαουυ!~!!!
    καλη μου κυρια Ρενα...με βαζετε σε πειρασμους με καθε αναρτηση σας..αρχικα η πιτα,το καλο κρασακι, στη συνεχεια τα συρταρια(που εγω δεν εχω φτιαξει και πολυ θα το ηθελα), το bazzar για τα παιδια στο ζαννειο!!!αχ..τι θα πρωτοκανω που θελω να συμβαλλω σε ολα!!!?!!!
    και τελος, τα νεα ειναι καλ ως προς τους κουμπαραδες μου!!! συντομα θα ειναι ετοιμοι!!! στο σπιτι τους εχω ακινητοποιησει ολους και ασχολουνται με κουμπαραδες- η 10χρονη αδερφη μου δε, εφτιαξε εναν κουμπαρα χαρμα!!!
    φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ, ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΣ Η ΤΟΥΣ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΣ;
      ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΟΥΜΠΑΡΑ!!!!
      ΟΛΑ ΘΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα...μα φυσικα τους κινητοποιησα! αλλα βλεπετε, οποιος βιαζεται σκονταυτει οπως καλη ωρα εγω!!!

      Διαγραφή
  6. Πω πω νέα... έχασα πάρα πολλά μου φαίνεται!!!
    Ρένα μου, κουμπαρά σίγουρα θα προσπαθήσω να φτιάξω! για το συρταράκι δεν υπόσχομαι όμως, μου φαίνεται πολύ δύσκολο! Θα ρίξω μια ματιά και στην ανάρτηση της Φλώρας! Μπράβο σου και πάλι για τις δράσεις σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!
      ΚΑΝΕ Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ , ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΑ ΟΛΑ!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Kαι η υψηλη ραπτικη τιμα τους κουμπαραδες σου!!!Μπραβο και για την ιδεα αλλα και την υλοποιηση!!!Οσο για την πιτα φαινεται νοστιμοτατη!Καλη συνεχεια και πολλα φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΑΨΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΑΙΦΙΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΧΩΡΑΝΕ ΤΑ ΤΑΓΙΕΡΑΚΙΑ!
      ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ!!!!!!
      ΤΩΡΑ Η ΠΙΤΑ, ΠΑΕΙ Η ΣΙΛΟΥΕΤΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  8. Ουιιιιι !!! Τί πίτα ήταν αυτή Ρένα ΄μ !!! Ούτε ψιχαλάκι δεν θα έμεινε !!!
    Τα μοντελάκια, όμως, ούτε που θα μυτιάσανε στο ταψί, γιατί είναι καλοφτιαγμένα και κομψά ! Τί, να χαλάσουνε τη σιλουέτα τους ;;; Ζαμέ !!!
    Οι διοργανώσεις θα πάνε όλες μια χαρά, θα το δεις!
    Θα λάβεις και το δικό μου πεσκεσάκι.
    Άντε να πέρνουν σειρά οι πόλεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΗΣ ΔΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕ!
      ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!!!!!
      ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΙΔΡΥΜΑ ΚΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  9. Ρένα μου όλο εκπλήξεις είσαι με τους κουμπαράδες.
    Συγχαρητήρια και ευχαριστώ που διαδίδεις το παιχνίδι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ , ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Ρενάκι υπέροχοι οι κουμπαράδες, αλλά και όλα τα υπόλοιπα... αυτές οι παρεούλες που ψήνουν και συνεχίζουν με καλό κρασάκι, είναι ότι καλύτερο (ζηλεύω!!!!). Πάω να ρίξω μιά ματιά στην ανάρτηση της Φλώρας, γιατί εγώ η ακαμάτα ακόμα δεν αξιώθηκα, μακάρι να μπορέσω να φέρω τον/τους κουμπαρά/δες μόνη μου. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΛΥ ΘΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΑΝΝΕΤΑ ΜΟΥ!!!!!!
      ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΚΙ ΕΝΑ ΚΡΑΣΑΚΙ ΠΑΡΕΟΥΛΑ!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Καλά ακόμα 200 είναι;;....Άντε ένα ντούού όλες μαζί να τους διπλασιάσουμε!!!...Τα μοντελάκια σου τέλεια!!!...Κουμπαράς κολοκύθα;;...τι άλλο θα δούμε!...Καλό σου απόγευμα Ρένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΤΕ ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!
      ΜΟΝΟ 200;;;;;;;;
      ΝΑΙ ΝΑΙ ΚΑΙ ΚΟΛΟΚΥΘΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!1

      Διαγραφή
  12. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ!!!ΑΛΛΑ Η ΠΙΤΑ......ΑΣΕ ΤΙ ΝΑ ΠΩ.... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΩ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ!!!!!
      ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΥΝΑΤΗΣΗ ΜΕ ΕΔΕΣΜΑΤΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ, Ε;
      ΩΡΑΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!!!!
      ΑΣΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  13. Πόσα πια να συμπεριλάβει μια ανάρτηση,
    όλα τέλεια Ρένα, να έχεις υγεία και
    να είσαι τόσο δραστήρια πάντα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΚΙ ΕΣΑΣ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφη ανάρτηση και αυτή και οι προηγούμενες...και οι δημιουργίες...τα νέα ..Έχω χάσει πολλά επεισόδια...Στους κουμπαράδες αποδείχτηκα απογοήτευση...(αν και ετοιμάζω κάτι ακόμη) αλλά τα συρτάρια έκαναν πάλι ένα κλικ ενθουσιασμού μέσα μου...Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΛΙΚ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΑΣΠΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΔΕΣ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ;
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  15. Καθε φορα που βλεπω κουμπαραδες αρχικα χαιρομαι πολυ και μετα βουλιαζω στις ενοχες που δεν εχω καταφερει να συμμετασχω ακομα,
    που θα μου παει θα βρω λιγο χρονο κι εγω.
    Ρενα μου, ωραια εισαι μας ανοιξες την ορεξη καλα καλα με την πιτα και μετα επεσες για υπνο...
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΙ ΕΝΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΠΡΑΓΜΑ!!!!!
      ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΚΙ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ!!!!
      ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΦΑΓΗΤΟ ,ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΓΑΤΟΥΛΑ;
      ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΠΟΔΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΙΣ 8 ΜΕΧΡΙ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ!!!!!!
      ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΧΩΡΑΕΙ Η ΓΛΑΣΤΡΟΥΛΑ!!!!
      ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Τέλειοι οι κουμπαράδες με ντύσιμο από οίκους μόδας!!!Οι κολοκύθες απίθανες και αζωγράφιστες, φαντάσου ζωγραφισμένες και μάλιστα από την Χρυσάνθη (Σούλα ε;), θα γίνουν απίθανες!! Την πίτα γιατί μας την έδειξες καλέ, δεν μας λυπάσαι;;Κακούργα!!! Το γατί σου πανέμορφο!! φιλάκια πολλα΄θα τα πούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ!!!!
      ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΦΑΜΕ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ!!!!
      ΝΑΙ Η ΦΙΛΗ ΜΑΣ Η ΣΟΥΛΑ ΘΑ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙ!!!!!!
      ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΓΚ ΝΑ ΔΙΧΝΕΙ ΟΟΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΤΟ ΓΑΤΑΚΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!!!!
      Τ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ!!!
      ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΟΖΕΣ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΝΑ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΩ!!!!!

      Διαγραφή
  17. Πιο γατα απο σενα Ρενακι μου δεν υπαρχει...τελεια και παυλα..χι..χ.. ολα τα κανεις και όλα τα προλαβένεις μάτια μου...φτού να μην σε ματιασω...το οτι ζηλεψα την πίτα δεν λέγεται ...χι..χι.. αλλα και η ιδέα με τους κουμπαραδες μανεκέν;; χι..χι. ετσι μραβο ...να παιρνουμε ιδέες... εχω κανει και εγώ δυο τρείς...θα τους βαλω στη συνέχεια...τωρα που γύρισα απο τας εξοχάς..θα κανουμε...οτι μπορούμε.... και για το τζάνειο ...σιγα..σιγα.. θα μπούμε στους ρυθμούς μας.. φιλακια Φθινοπωρινα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΤΕ ΡΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΠΙΑ!!
      ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΕΝΑ ΠΑΖΑΡΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙΡΟ!
      ΓΙΑ ΔΕΣ ΤΟ!!!!!!
      ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΕΣ!!!!!!!!
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΤΑ, ΟΡΙΣΤΕ, ΜΙΑ ΓΚΑΖΙΑ ΔΡΟΜΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  18. ....ωχ!παναγιτσα μου!!!.....
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΕΠΑΘΕΣ ΙΡΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ;
      ΘΕΣ ΠΙΤΟΥΛΑ;
      ΟΡΙΣΤΕ!!!!
      ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΘΗΝΑ , ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΖΩΞΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΙΤΑΣ!!!!!!1
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Συγγνώμη Ρένα αλλά σήμερα δεν σχολιάζω κουμπαράδες, σχολιάζω ....πίτα.
    Έκλεψε την ....παράσταση.Μας "άνοιξε" την όρεξη και μας "έσπασε" την μύτη.
    Απ΄ότι φαίνεται καλοπερνάς.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ, ΑΚΟΜΗ!!!!!!
      ΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΡΑΠΕΖΩΜΑΤΑ, ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ!!
      ΟΡΙΣΤΕ ΚΙ ΕΣΥ!!!!!
      ΠΑΡΕ ΤΟ ΠΑΠΟΡΙ ΚΙ ΕΛΑ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  20. Τι την ήθελες την πίτα; Όλες αυτή βλέπουμε!!!Χαχα...Μπράβο Ρενάκι...όλα τα προλαβαίνεις και τα κάνεις τέλεια! Έχουμε δρόμο ακόμα...ξύπνα τη γατούλα να πιάσει δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΓΑΤΟΥΛΑ ΚΑΛΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΥΠΝΟ!!!
      ΑΛΛΙΩΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΛΑ;
      ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΖΑΡΙ ΜΕ ΠΙΤΕΣ;
      Ε;ΤΙ ΛΕΣ;
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  21. Σε όλα μέσα πάντα, Ρενάκι..... Τα προλαβαίνεις όλα και μάλιστα τα φέρνεις "εις πέρας" αίσιο και επιτυχημένο... χίλια μπράβο σου!
    Και κουμπαράδες "Haute cuture", ομολογώ δεν περίμενα.... έλαμψε η πασαρέλα, τέλεια τα μοντελάκια!!! Όσο για την πίτα της Τούλας, ας ήμουνα κοντά και θα σούλεγα πού θα πήγαιναν τα οκτώ κομμάτια!!!!
    Α, ξύπνα το γάτο, πήγε δέκα!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΕΒΑΖΕΤΕ ΚΙ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!!!!!
      ΟΤΑΝ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ, ΗΘΕΛΑ ΚΑΠΩΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΩ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΠΑΣΑΡΕΛΑΣ!!!
      ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ!
      ΕΛΑ ΕΣΥ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΔΥΟ ΠΙΤΕΣ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΩ!!!!!!
      Ο ΓΑΤΟΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΝΑΖΙΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  22. Η κρίση… κρίση, και τα μοντελάκια – μοντελάκια!!!! μην μιλάς για οίκους μόδας παιδάκι μου…. θα μας κόψουν και τον κο…. στο τέλος και δεν θα έχει να μπει τίποτα στους κουμπαράδες μας!!!!!!!! Για την πίτα δεν το συζητώ…. Από τώρα δίνω παραγγελία για τον Δεκέμβρη!!!!!!!!!!! Τι διαβάζω παρακάτω…. και άλλα συρτάρια???? άντε να δούμε τι θα πρώτο φτιάξουμε!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ ΒΙΚΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΕΥΜΑΤΑ!!!!!!
      ΟΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟ.....
      ΚΑΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΙ Σ ΑΥΤΟΥΣ!!!!!
      ΕΛΠΙΖΩ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΙΤΟΥΛΑ ΜΑΖΙ!!!!!!!
      ΕΓΩ ΘΑ ΤΗΝ ΦΙΑΞΩ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΒΑΛΩ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΨΥΚΤΗ!!!!
      ΜΟΛΙΣ ΦΤΑΣΕΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΖΕΣΤΗ ΖΕΣΤΗ!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Ρενακι οσους εχω ετοιμους μπορω να στους στειλω με τα κτελ???
    Τελεια τα μοντελακια σου!!! και λιγουρευτηκα και την πιτουλα... τι μας κανεις μεσημεριατικα!!! χαχαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΥ , ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ
      ΟΜΩΣ!!!!!
      ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΚΙ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΩ!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!
      ΟΡΙΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΤΟΥΛΑ !!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  24. Αχ βρε Ρένα τι μας κάνεις!!!!εβδομάδα μόδας με κουμπαράδες μόνο εσύ θα το έκανες!!!!!πίτα και καλή παρέα!!!αυτό είναι!!!!τι άλλο να ζητήσει κανείς;;πάντα να περνάτε καλά!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ
      ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ!!!!
      ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΟΜΩΣ Η ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΛΙΓΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΑΣ!!!!
      Η ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  25. Η υψηλή ραπτική πάει παντού!!Πιο έξυπνοι είναι οι Γάλλοι που βάζουν την υπογραφή τους σεοτι χωράει ο νους σου!!!Κουμπαράδες λοιπόν με Brand name!!!Αλλά συνολάκι και πασαρέλλα δεν πάνε μαζί με σπανακόπιτα Ρένα μου!!!Και ότι είπαμε να αρχίσουμε δίαιτα!!!Αλλά τέτοια ξεσηκώστρα που είσαι εσύ!! Μόλις φύγει ο μπεμπάκος ανασκουμπώνομαι για πίτα σαν της Τούλας!!!Να περνάς καλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΟΥΜΠΟΥΛΑ ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΕΙΔΕΣ!
      ΟΥΤΕ ΜΕΣΗ ΕΧΟΥΝ , ΟΠΟΤΕ ΤΡΩΝΕ Ο,ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ!!!!!!
      ΘΑ ΛΑΝΣΑΡΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΔΑ!!!!!!!
      ΖΗΤΩ ΟΙ ΣΤΡΟΥΜΠΟΥΛΕΣ ΜΕ ΚΑΜΠΥΛΕΣ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΤΟΝ ΣΒΕΡΚΟΥΛΗ ΤΟΥ ΜΠΕΜΠΕΚΟΥ ΣΑΣ!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Kai ξέρει να την ψήνεις έτσι με τέτοια μαεστρία!!!!!
      Κι εγώ ξέρω να την τρώω!!! κανένα κομμάτι κατά Β.Α.

      Διαγραφή
  26. Απ'ολα εχει ο μπαξες βλεπω,μοντελακια υψηλης ραπτικης,πιτα και κολοκυθες,μας ανοιξες την ορεξη για καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Kαλοπερνας Ρενουλα! για τραχανα σε στειλαμε στις πιτες το ερειξες!πω-πω νοστιμιες! -Υπερπαραωγη βλεπω στους κουμπαραδες! ωραια τα μοντελακια σου-χειμερινα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΦΟΥ ΕΒΡΕΧΕ ΤΙ ΝΑ ΕΚΑΝΑ;
      ΑΦΗΣΑ ΤΟΝ ΤΡΑΧΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!!!!
      ΕΦΑΓΑ ΚΑΙ ΛΟΓΗ ΠΙΤΑ!!!!!!
      ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ!!!!!!
      ΦΙΛΙΑΑΑΑΑ!!!!

      Διαγραφή
  28. Πρέπει να έχεις πολύ ενέργια για όλα αυτά που κάνεις! Είναι ωραία ομώς όλες οι εργασίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα γλυκιά μου Ρένα.Δεν σταματάς ούτε λεπτό, είσαι συνέχεια σε δημιουργική εγρήγορση και μπράβο! Οι κουμπαράδες σου είναι φανταστικού...καταπληκτικές ιδέες....Αλλά σήμερα έχω μεινει στην πίτα της φίλης....Μα τι εικόνα, με έχεις ξετρελάνει.Φαντάζομαι μυρωδιά και γεύση!!!! Ζήλεια με έχει πιάσει.Τέλεια να περνάτε γλυκιά μου...Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΗΤΑΝ ΟΝΤΩΣ ΖΗΛΕΥΤΗ!!!!!!
      ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ, ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ!!!!!!
      ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΤΗΣ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Πανέμορφοι οι κουμπαράδες σου!! Όλα τα μοντελάκια σου τέλεια!!! Όσο για τις κολοκύθες... αναμένω το αποτέλεσμα! Είμαι πολύ περίεργη για το πως θα γίνουν κουμπαράδες!!
    Πρώτη φορά βλέπω πίτα να ψήνεται με αυτόν τον τρόπο! Πρέπει να έγινε φανταστική!!
    Καλό σ/κο να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙΣ ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΦΙΛΗ!!!!!!
      ΚΙ ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ;
      ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ ΝΑ ΨΗΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΙΤΑ!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Ειμαι τελευταία!!!! αλλά η πρώτη για σήμερα !!! Τι πάντρεμα ηταν αυτό;; Η ιδέα ανεπανάληπτη γι΄αυτό ξεχωρίζεις αεικίνητη κ.Ρένα...Την ζήλεψα την πίτα, δεν λέω και περισσότερο τη μαστοριά του ψησίματος με τις υπέροχες φωτό, αλλά τα μάτια μου είναι στις Κολοκύθες ,Παναγία μου τι παράδεισος !!! Είσαι τυχερή που και έφαγες και εξοικονόμησες!!! Οι δεσποινίδες με τα πρωτοποριακά συνολάκια τους είναι υπέροχες και ζωγραφίζουν ένα μέρος των ικανοτήτων σου,ραπτική και μάλιστα υψηλή και χειροτεχνία!!!
    Χάρηκα που σε γνώρισα και εντυπωσιάστηκα με την ζωντάνια σου και την φιλοξενία σας.....Ευχαριστώ για όλα και για το δωράκι σου!! Εφυγε για το Φανάρι μία θέση το περιμένει!! Τα φιλιά μου
    Ρένα και ευχές για ένα καλό Σαβατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑ ΕΦΗ ΜΑΣ!!
      ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ ΚΙ ΕΧΕΙΣ ΧΩΡΟ ΝΑ ΦΥΤΕΨΕΙΣ, ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΣΠΟΡΟ, ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ!!!!!!
      Η ΜΙΑ ΕΣΠΑΣΕ , ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΣΠΟΡΙΑ ΤΗΣ!!!
      ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΕΡΘΕΙΣ ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

      Διαγραφή
  32. Δεν παίζεσαι με τίποτα!!!!! Τα...μανεκέν σου έκλεψαν κυριολεκτικά την παράσταση! Άσε που, συνεπαρμένη από το...ντεφιλέ μόδας, φτάνοντας στις κολοκύθες νόμιζα ότι τις έκανες κι αυτές κουμπαράδες!!!!! Όχι ότι θα ήταν απίθανο κάτι τέτοιο από ΄σένα! (Σου έστειλα mail. Ελπίζω να το πήρες.) Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν μας ετοιμάζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙΣ ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ ΑΝΕΛΑΒΕ ΝΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΑΛΛΗ ΣΕ ΚΠΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!!!!!
      ΕΓΩ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΜΕ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ ΚΙ ΑΛΛΑ!!!!!!
      ΤΟ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ!!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ, ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

      Διαγραφή
    2. Ρένα μου δεν πήρα την απάντησή σου (καλού-κακού σου γράφω πάλι το e-mail μου: onirokosmos@gmail.com).

      Διαγραφή
    3. ΜΟΛΙΣ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΕΙΛ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΥΟ!!
      ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΤΑ ΠΗΡΕΣ!!!

      Διαγραφή
  33. Ρένα μου αυτή την πίτα πολύ τη λιγούρεψα!
    Τι να πρωτοσχολιάσω...εκτός που ήθελα να κάνω κουμπαρά τρομάρα μου πρωτότυπο...αυτό ας το αφήσω ασχολίαστο! Πάντως αυτές οι κολοκύθες αν φιλοτεχνηθούν γίνονται τόσο όμορφες!!!
    Με το καλό να τα ξαναπούμε από κοντά!
    Ευχές πολλές πολλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ,ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΣΟΥΠΕΡ!!!!!!ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΠΙΤΑ ΠΟΛΥ ΛΑΧΤΑΡΗΣΤΗ,ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΤΟ ΣΑΤΣΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ Κ.ΝΙΚΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.ΠΑΛΙΑ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΕΨΗΝΕ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΦΥΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΥΟ,ΤΙΣ ΕΧΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΤΗΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΓΙΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ,ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΕΧΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΩ,ΕΛΠΙΖΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ,ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΖΑΡ ΣΤΟ ΖΑΝΝΕΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΖΑΡ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΙ.
    ΟΛΑ ΤΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΚΟΥΜΠΑΡΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρενα μου, προσπαθω να αφησω σχολιο εδω και δυο μερες απο τον υπολογιστη του μαγαζιου και δεν τα καταφερνω!!!!
    Οι κουμπαραδες σου ειναι πολυ στυλατοι!!!!! Μοντελακια μοναδικα!!!
    Η πιτα σας.......μμμμμ λαχταριστη!!!
    Να περνας καλα γλυκια μου!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΠΑΘΑΙΝΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!!
      ΕΙΔΕΣ ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ;
      ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΗΝ ΚΟΛΕΞΙΟΝ!!!!!!
      ΟΡΙΣΤΕ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΑΣΩ ΠΙΤΟΥΛΑ, ΕΣΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΣΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ;
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  36. Μα τις χιλιες πιτες κ τους χιλιους κουμπαραδες! Δεν πρεπει να σου ξαναρθω νηστικια για βολτα γιατι θα με βρειτε τ'ανασκελα απτην πεινα! :-P
    Η αναρτηση σου μου εφτιαξε την διαθεση,καλη μου! Ακου εκει πασαρελα με κουμπαραδο-μοντελακια! :-D
    φιλια κ σ'ευχαριστω! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΛΥΚΙΑ ΒΑΓΙΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ!!!!
      ΛΙΓΟ ΠΕΣΜΕΝΗ ΣΕ ΕΙΔΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!!!!!
      ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  37. Τι λές τωρα;;200 και πλέον κουμπαραδες;;Ενα μεγαλο και δυνατό μπράβο!!Τα μοντελάκια σου απίθανα αλλα και η πιτα πολύ μερακλίδικη βρε Ρενα και με βρισκεις σε δυσκολη ωρα!Να περνατε παντα ετσι καλά με αγαπημενους φιλους, όμορφα και παρεϊστικα!Οπως και αυριο στη συναντηση που θα ηθελα πολύ να ερθω αλλα δυστυχως δεν θα τα καταφερω..εχουν ξεκινησει οι δραστηριοτητες μας (κολυμβητηριο, ενόργανη) και σε συνδιασμό με το ολοημερο νηπιαγωγειο του μεγαλου φετος, μου ειναι αρκετα δυσκολο να δραπετευσω!Φιλια σε ολα τα κορίτσια, θα ειμαι εκει με τη σκέψη μου!Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Για τα Chanel και τα Dior μοντελλάκια δεν σου έχω πεί τίποτα ? Ντροπή για μιά γαλλίδα, τέτοια παράλειψη !!! Η αλήθεια είναι ότι δύο φορές προσπάθησα αλλά ο Blogger δεν με αφήνει ! Υπέροχοι και αυτοί οι κουμπαράδες σου Ρενάκι !!! Αλλά και οι κολοκύθες περιμένω να δώ πώς θα γίνουν ! Όσο για την χωριατικη πίτα...ζηλεύωωωωω!!!!! Φιλάκια πολλά ! Περιμένω να μας πείς πού θα πάνε τα συρτάρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...