Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΧΧΟ!!!!!!!!!
ΕΔΩ ΤΑ ΚΑΛΑ ΔΩΡΑ!!!!!!!!!!!!ΕΔΩ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ!!!!!!!!!!!
ΕΛΑΤΕ ΜΑΝΟΥΛΕΣ,  ΜΠΑΜΠΑΔΕΣ,  ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ,  ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!
ΓΝΗΣΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΑ!!!!!!!!!!!


ΕΠ!!!!!! ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;;;;;;;;;;;
ΣΕΙΣΜΟΣ;;;;;;;;;;;;


ΠΟΙΟΣ ΚΟΥΝΑΕΙ; ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΑΠΟ ΜΕΝΑ;;;;;;;;;


ΜΗ ΚΑΛΕ!!!!!!!!!!!
ΓΕΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!!!!!!!!!!  ΘΑ ΠΕΣΩ!!!!!!!!!!!!


ΖΑΛΙΖΟΜΑΙ ΑΝΑΠΟΔΑ!!!!!!!!!!!!!!! ΜΗ ΜΕ ΒΑΣΑΝΙΖΕΤΕ ΑΛΛΟ!!!!!!!!!!!!
ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ Ο΄ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ !!!!!!!!!!!


ΕΓΩ ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΦΘΗΝΑ ΔΩΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΦΕΡΕΣΤΕ ΕΤΣΙ;


ΩΧ! ΩΧ! ΤΟ ΚΕ ΦΑ ΛΑ ΚΙ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!
ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΦΘΗΝΑ ΔΩΡΑ;;;;;;;;;


ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ; ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ, ΛΥΤΡΑ; ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΒΡΩ; ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΔΩΡΑ ΕΧΩ!!!!!!!!


ΤΙ ΕΣΤΕ; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΟΙ ΚΡΕΜΑΣΤΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΕΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ; ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ;
ΘΑ ΜΕ ΒΑΣΑΝΙΣΕΤΕ ΜΕ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ;


ΒΒΟΟΗΗΘΘΕΕΙΙΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!
ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ!!!!!!!!  ΤΙ ΨΑΧΝΕΤΕ!!!!!!!!! ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΝΑΖΕΤΕ ΕΤΣΙ;


ΑΝ ΕΧΩ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ; ΤΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΩ;
ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ,  ΜΗ ΞΑΝΑΚΟΥΝΑΤΕ; ΡΩΤΑΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ!
ΤΙΣ ΘΕΛΕΙ Η ΡΕΝΑ; ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;
ΚΑΛΑ, ΚΑΛΑ, ΜΗ ΖΑΛΙΖΟΜΑΙ, ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΟΥΝΗΜΑ!!!!!!!!!!
ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!!!!
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΞΕΡΩ!!!!!!!!!!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΕ ΚΕΝΤΗΣΕ ΠΡΙΝ 25-30 ΧΡΟΝΙΑ [τον προηγούμενο αιώνα δηλαδή]!!!!!!!!!!!!
--ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΕΝΤΑΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΑ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ;
[μεγάλη γυναίκα] ΜΗ ΤΗΣ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΠΑ ΕΤΣΙ!!!!!!!!
 --ΔΕΝ ΤΟΝ ΤΡΟΜΑΖΕΙ; ΑΛΛΑ;
--ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΔΩΡΑΚΙΑ ΜΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΜΑ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΟΔΕΨΕΤΕ ΕΦΕΤΟΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ;;;;;;;;;;;;;;;;;
--ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΜΟΝΟ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙΑ ΚΑΙ Ο΄ΤΙ ΑΛΛΟ ΒΡΩ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ;;;;;;;;;;;
[βρε κακό που έπαθα με αυτή τη γυναίκα!!!!,δεν φτάνει που έμαθε να μπαίνει στο inernet, θέλει και μπλόκ, τρομάρα της]!!!!!!
--ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ , ΣΤΟΥΣ ΚΑΔΟΥΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΔΩΡΑ ΓΙΑ ΣΑΣ!!
--ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ!!!!!!!!! ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ!!!!!!!!
--ΚΑΙ ΑΠΟ ΙΔΕΕΣ;
--ΟΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!!!!!!!!
ΓΙΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΑΝΕ ΟΙ ΜΠΛΟΚΟΚΡΕΜΑΣΤΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΕΣ!!!!!
--ΠΑΩ ΠΑΩ!!!!!!!
--ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΚΕΝΤΟΥΣΕ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΤΗΣ , ΠΡΙΝ ΜΠΛΕΞΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΟΧΩΡΟ[μεγάλη γυναίκα] [τα θέλει κι εμένα ο κ.....ς μου]!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΜΗ ΜΗ ΜΕ ΚΟΥΝΗΣΕΤΕ ΞΑΝΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑ!!!!!!!!!!



ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!
ΤΙ ΥΠΝΟΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ;;;;;;;;;;;;
ΚΑΙ ΤΙ ΟΝΕΙΡΟ ΣΗΜΑΔΙΑΚΟ!!!!!!!!!!!!
ΠΟΥ ΤΗΝ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΤΩΡΑ ΤΗ ΡΕΝΑ!!!!!!!!!!
ΛΕΣ ΝΑ ΚΕΝΤΑΕΙ ΑΚΟΜΗ;;;;;;;;;
ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΘΑ ΓΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΛΕΠΕΙ!!!!!!!
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ , ΑΣ ΠΑΩ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΝΑ ΔΩ!!!!

ΒΡΕ, ΚΑΛΩΣ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!
--ΠΩΣ ΚΑΙ ΗΡΘΑΤΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ;;;;;;;;;;;
 --ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ; ΠΕΡΙΕΓΟ!!!!!!!!!!!!
ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΙ ΚΕΝΤΟΥΣΑ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΟΥ ΜΙΚΡΑ;;;;;[περίεργο, πού με θυμήθηκε  γέρος άνθρωπος]!!!!!!!!!!!!!!!!

--ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΠΡΙΝ 20-25 ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!



ΟΧΙ ΟΧΙ, ΜΗ ΚΟΙΤΑΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΗΜΑ ΟΥΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ!!!
ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΩ!!!!!!!! ΔΕΝ ΕΚΡΥΨΑ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!!
ΟΥΤΕ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ ΟΥΤΕ ΑΛΟΥΜΙΝΟΚΑΠΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!
ΠΕΡΙΕΡΓΟ!!!!!!!!!!!!!!
ΣΑΝ ΝΑ ΜΕ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ!!!!!!!!!!!!!!!!
ΤΙ ΝΑ ΕΠΑΘΕ ΑΡΑΓΕ;[γέρασε ο καημένος, μπήκε και πρώτη φορά σε μπλοκόσπιτο]
ΜΗ ΤΟΥ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!





ΠΑΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ!!!!!!!!!
ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΖΩΗΡΑ, ΕΔΩ ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!
ΕΙΠΑ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΩΝ ΚΛΩΣΤΩΝ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΑ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΤΡΙΔΙΠΛΑ!!!!!!!


ΜΑΚΡΟΣΤΕΝΟ ΣΕΜΕΝ ΚΑΙ ΚΡΟΣΙΑ ΔΕΜΕΝΑ ΜΗ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΚΡΑΜΕ!!!!


ΑΝ ΚΕΝΤΑΤΕ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ, ΠΕΣ ΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΔΩΣΩ, ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ!!!!!!!!!!!


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΑΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η ΚΡΕΜΑΣΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ !!!!!!!!!!!
ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ  ΠΑΙΞΑΜΕ ΜΑΖΙ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑΜΕ!!
ΘΕΛΩ ΟΣΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΤΕ ΜΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΑΣ
ΣΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ,
ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ!!!!!!!!!!!
ΘΑ ΔΕΙΤΕ!!!!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

82 σχόλια:

  1. Τι είναι τα ωραία κεντήματα σου και πολύ καλα κεντημένα!!! Η μαμά μου έλεγε αν θες να δεις αν ένα κέντημα είναι καλοκεντιμένο γύρνατο από πίσω. Τα δικά σου φυσάνε!!! Μπράβο!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χο!χο!χο! έσκασα από τα γέλια με τον «καημένο» τον Αι Βασίλη… τι τύχη που είχε Χριστέ μου να πέσει στα χέρια σου… πάλι καλά που δεν τον ανακύκλωσες!!!! Τα κεντήματα εξαιρετικά…!!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι βασανιστήριο αυτό του καημένου του Άη Βασίλη!!!
    Κρεμάστρα για κρεμάστρα δεν αφήσατε όλες!!! Πολύ ωραίες κατασκευές πάντως από όλους. Εγώ δεν ασχολήθηκα (δεν είχα και το χρόνο,μου πέσανε πολλά...) αλλά σας παρακολουθώ. Φιλιά Ρένα μου και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!!!!!
    ΠΡΟΣ ΣΤΙΓΜΗ ΤΡΟΜΑΞΑ. ΝΟΜΙΣΑ ΘΑ ΤΟ ΚΟΨΕΙΣ ΝΑ ΝΤΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ !!!!!! ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΓΥΡΙΖΕΣ!
    ΤΟ ΧΡΙΣ. ΔΕΝΤΡΟ ΑΠΙΘΑΝΟ ΡΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ ΟΝΕΙΡΟ! ΜΠΡΑΒΟ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΜΟΥ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Ρένα μου,,,,μα τι ωραία κεντήματα και διαχρονικά!!!Ο διάλογος όμως είναι όλα τα λεφτά!!!Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ Mαρία
    ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!
    ΚΑΠΟΤΕ ΚΕΝΤΟΥΣΑ ΜΕΤΑ ΜΑΝΙΑΣ!!!!!
    ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ!!
    ΚΑΛΟ ΣΚ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    @ Ποδηλάτισσα
    ΗΤΑΝ ΤΥΧΕΡΟΣ , ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΑ!!!!!!
    ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΔΕ, ΑΛΛΑΞΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    @ MARIA VILLIOTI
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΙΞΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΗ!!!!
    ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΔΕ ΟΛΑ Ο ΚΑΗΜΕΝΟΣ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    @ Effie's Sweet Home Designs
    ΧΑΧΑΧΧΧΑ!!!!!
    ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΩΣ ΕΚΕΙ!!!!!!
    ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΟΨΕΙ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΑ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!!!!!!!ΠΡΟΣΕΧΩΣ!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    @ Eustathia
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Gia kapoio periergo logo den mporw na grapsw ellhnika....telos pantwn....Fobera ta kenthmata sou Rena!!! Se enhmerwnw oti xekinhsa thn kremastrokataskeuh, na doume an tha thn teleiwsw kiolas xaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αφού την γλύτωσες και ξύπνησες πριν να σου κάνει καταγγελία για παρενόχληση ο ...Βασίλης, είχες μεγάλη τύχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρυσοχέρα!!!!!!!!!!! Είναι όλα πολύ όμορφα!! και τα αγιοβασιλάκια, όλα τα λεφτά!!!!!!!Μας φέρνεις τα Χριστούγεννα πιό κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι του έκανες ΡΕΝΑ μου του Αι Βασίλη;;; τι ταρακούνιμα ήταν αυτό καλέ;;; ειδε κι απόειδε ο άνθρωπος..τι να κάνει;;; τοσος εκβιασμός πιά;;...πως να σου χαλάσει χατίρι μετά;;; χι..χι... ΡΕΝΑ ..δεν το βρισκω το μέηλ σου για να σου στήλω την διεθυνση μου...αν θέλεις σε παρακαλω πες μου πως αλλιώς..να το κάνω....ευχαριστώ..φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να 'σαι καλά βρε Ρένα μας έφτιαξες τη μέρα με τον Άγιο Βασίλη σου!! Φιλιά και καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. και τα δικα μου πολλα συγχαρητηρια αγαπητη Ρενα για τα υπεροχα κεντηματα σου! Κι εμενα μου 'λεγε η μανα μου το μυστικο για το πώς να ξεχωριζω ενα καλο κεντημα (απο την πισω οψη δηλαδη!)
    Τελικα καποτε ολες οι μανες ελεγαν τα ιδια ή μου φαινεται; Σημερα, τι απο μας περναει στις επομενες γενιές, που δεν εχουμε χρονο να μιλησουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα κεντήματα !! Μου άρεσε πολύ το πανώ με το δένδρο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΩΠΩ!!!!ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΑΡΑΜΥΘΟΙΣΤΟΡΙΑ?ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΣΥΝΕΠΗΡΕ.ΠΑΝΤΑ ΕΧΕΙΣ ΩΡΑΙΑ ΓΡΑΦΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΑΛΙ!!!!ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ!!!ΚΑΙ ΤΙ ΩΡΑΙΕΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΟΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΙΔΕΕΣ ΠΑΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρενα μου πολυ ομορφα τα κεντηματα σου!!!!!!
    Αν τα δει η μανα μου θα μου λεει παλι "δες τις φιλεναδες σου, ενα κεντημα να κανεις κι εσυ που πιανουν τα χερια σου"!!!!!
    Δεν μπορει να καταλαβει οτι εγω ειμαι παιδι των κατασκευων και της ανακυκλωσης!!!!!!!!!
    Μπραβο σου παντως γιατι εσυ και κεντας,και ανακυκλωνεις και σεναρια ωραια φτιαχνεις, για χριστουγεννιατικες ιστοριες!!!!!!!!!!!!
    Φιλια πολλα Ρενα μου να περασεις ενα υπεροχο Σ/Κ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα Ρενάκι!!!!!αν σου πω αυτό το σχέδιο με τους Αι-Βασίληδες το χω θα με πιστέψεις;είναι όλα όμορφα!!!!τα χειροποίητα καμιά σχέση με τα έτοιμα!!!!μπράβο σου!!!!καλό ΣΚ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ???ΧΑΘΗΚΕ?ΔΕΝ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΑ?ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟ.ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΟΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ.ΤΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΔΕ, ΤΙ ΥΠΟΜΟΝΗ,ΣΧΕΔΙΑ, ΧΡΩΜΑΤΑ,ΤΕΧΝΙΚΗ.ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χα χα χα!!!! Τον έρμο τον Άγιο τι του έμελλε να πάθει!!!Κι εσύ βρε Ρενάκι μου υπάρχει κάτι που δεν το κατέχεις; Πες μου σε παρακαλώ!!!! Καλό βράδυ, ταλαντούχα και χρυσοχέρα φίλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Ανεράιδα
    ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΗΚΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΦΙΛΗ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ!!!!!!
    ΕΤΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΟΥ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!!!!!!
    ΤΟΣΕΣ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΜΑΣ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    @ para-kelsoscooks
    ΔΕΝ ΚΟΙΜΟΜΟΥΝ ΕΓΩ, Ο ΑΗ ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΒΛΕΠΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ!!!!!!!!!
    ΠΟΥ ΜΕ ΘΥΜΗΘΗΚΕ ΤΩΡΑ, ΑΚΟΥ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    @ annettaspace
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΝΝΕΤΤΑ!!!!!!!!!
    ΜΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ;
    ΗΡΘΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ.
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    @ Ρουλα Σμαραγδενια
    ΤΙ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ ΒΡΕ ΡΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ;
    ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ ΞΕΣΚΕΠΑΣΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΕΦΙΑΛΤΕΣ;
    ΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΛΗΡΟΥΣ ΠΡΟΦΙΛ,
    ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΕΠΑΦΕΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΛΕΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
    ΠΑΤΑΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΩ , ΡΩΤΑΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ!!!!!!
    ΑΝ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΙΣ , ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!!
    pxristodoulou@ath.forthnet.gr
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    @ χαραυγή
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΑΡΑΥΓΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
    Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ!!!!!!!!!
    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΟΛΗ ΤΗ ΜΕΡΑ;
    ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ !!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    @ Maria
    ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ, ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΜΑΝΕΣ ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΙΟ, ΑΛΛΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!!!!!
    ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    @ Marie-Anne
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    @ althea
    ΛΕΣ ΝΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ;;;;;
    ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΚΟΜΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ mary's crafts
    ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΣΟΥ, ΓΙΑΥΤΟ ΕΧΩ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ!
    Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΕΝΤΑΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ!!
    ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!!!!!!
    Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΩΣ !!!!!!!!!
    ΠΕΣ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΣΟΥ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΑΞΙΑ ΚΟΡΗ!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    @ despina
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ!!
    ΕΙΠΑ ΚΙ ΕΓΩ ΠΩΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΘΑ ΑΡΕΣΟΥΝ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    @ Kiki
    ΓΕΙΣ ΣΟΥ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΚΑΘΕ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ!!!!!!!!
    ΕΧΩ ΧΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΝΙΑ ΝΑ ΚΕΝΤΗΣΩ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΓΑΠΑΩ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΩΝΩ!!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΑΥΡΙΟ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχ Ρένα μου και γω με το που είδα να στρυφογυρνάς τον καημένο Αϊ Βασίλη , νόμισα ότι θα τον θυσιάσης στον βωμό της κρεμάστρας!!!χαχα
    Τα όμορφα κεντήματά σου με γύρισαν πολλά χρόνια πίσω!!!!Και το μακραμέ τι ωραία τεχνική!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχ αυτές οι τέλειες νοικοκυρές της Θεσσολονίκης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ομορφα τα χριστουγεννιατικα κεντηματα, στολιζουν με χαρη το σπιτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑΠΟΟΟΛΑΥΣΑΑΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!
    ΓΕΛΑΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ,ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΗΣ ΜΕΓΑΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΜΠΛΟΓΚ! ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;
    ΑΠΕΔΕΙΧΘΗ ΜΑΝΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χειροποίητη χριστουγεννιάτικη κατασκευή είναι πάντα διαχρονική και όμορφη!!
    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου Ρένα μου!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΕΣ ΤΟΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΘΑ ΘΥΜΩΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΔΩΡΟ...ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ ΕΙΧΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρενάκι μου γλυκό πολύ τα κεντήματά σου είναι τέλεια και από την καλή και από την ανάποδη. Μου θύμισες τη γιαγιά μου που όταν μου μάθαινε να κεντάω μου έλεγε ότι η ανάποδη πλευρά του κεντήματος πρέπει να είναι το ίδιο περιποιημένη με την καλή!!! Να είσαι καλά... όλα αυτά τα εργόχειρα είναι πραγματικά έργα τέχνης ανεκτίμητης αξίας!!!
    Πολλά φιλιά (θα σου στείλω το mail)και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι του εφτιαξες του ΑΗ Βασίλη καλέ...εγώ ζαλίστηκα!!!!χαχα Τα κεντήματα όσα χρόνια και να περάσουν θα είναι επικαιρα...λατρεύω την σταυροβελονιά...έχω φτιάξει πολλά ( παλαιότερα)...έστρωσες και εσύ φιλενάδα...με το καλό να υποδεχτούμε τις γιορτές ....με υγεία Ρένα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. wow!ζαλίστικα κ γω μαζι με τον αι βασιλη!!χαχαχαχ,ρενα μου καλως σε βρηκα!εδω και πολυ καιρο βλεπω και διαβαζω τις υπεροχες κατασκευες σου!θα λαβω και γω μερος στο παιχνιδι της κρεμαστροφαντασιας!!με ιντριγκαρε τωρα!!!καλες δημιουργιες!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ρένα μου δε σε πιστεύω!..τι φοβερή ιστοριούλα έκανες?!..και τι ωραίος Άγιος Βασίλης!!!
    Καλό Σαβ/κο να έχεις...πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δεν παίζεσαι βρε Ρένα!!!Απόλαυσα την ανάρτησή σου και θαύμασα τη ζωντάνια σου!!Τα κεντήματα σου είναι εξαιρετικά!!Μα έτσι εξηγείται!!Με τη δημιούργια στο αίμα ζεις!!!Μόνο που δε μ'αρεσε το "γέρασε" που γράφεις κάπου!!!Ε όχι και γέρασες!!Σε θαυμάζω και σε φιλώ!!!
    Υγ.Μην πάρεις ΟΛΑ τα αλουμινοκαπάκια από τον Αη Βασίλη!!Άσε να φέρει και σε καμιά άλλη!!χχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Και αναρωτιόμουν ποιά είναι η Ρένα που τα ξεκίνησε όλα αυτά και τώρα κάθομαι και σπάω το κεφαλάκι μου να κατεβάσει καμιά ιδέα...
    Τα κεντητά σου πανέμορφα, ανεκτίμητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Βρέ φιλενάδα δεν είναι τα υπέροχα κεντήματα που έχεις φτιάξει ,είναι αυτός ο μοναδικός τρόπος που τα παρουσιάζεις!!!Μούφτιαξες το κέφι πρωί-πρωί!!!¨οσο για τα στοιχεία μου προσπαθώ τόση ώρα να σου στείλω μήνυμα αλλά δεν τα καταφέρνω!Προφανώς έχω κάνει κάποιο λάθος!Δεν ξέρω τι να κάνω για να το διορθώσω γιαυτό αν θάλεις γράψε στο e-mail μου για να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε!!!!ireneflo19@hotmail.com
    Πολλά φιλιά !!!Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Βρε θηρίο, τι κάνουν αυτά τα χεράκια σου πια;
    Τότε που κεντούσες αυτά τα ονειρεμένα πράματα δεν είχες ανακαλύψει τα αλουμινοκαπάκια;;;;
    Μπράβο, ρε Ρενάκι, σ' ευχαριστούμε που μας ανοίγεις τα μάτια κι' ημών των πτωχών, αν και τα δικά μου ακόμα με τη τσίμπλα είναι!!!!!!
    Α, έκανα ανάρτηση για την κρεμάστρα της κρεμάστρας
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλά απίστευτο τι έχεις φτιάξει στα νιάτα σου έτσι; Εγώ ούτε στο όνειρό μου. Το έχω προσπαθήσει το κέντημα, αλλά δεν ήμουν και πολύ καλή τελικά χαχα! Φιλάκια πολλά Ρένα!!
    ΧΟΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΤΙΣ ΧΡΥΣΕΣ ΚΛΩΣΤΕΣ ΠΟΥ ΞΕΦΤΙΖΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΑΒΟΥΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΠΟΥ ΚΕΝΤΑΓΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΒΡΑΧΙΟΛΆΚΙΑ...
    ΜΑΡΕΣΕ Η ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΑΡΕΣΕΙ ΟΤΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ!!!ΞΑΝΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. http://ksotikokosmos.blogspot.com/2011/11/blog-post_19.html ΕΤΟΙΜΗ!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ρένα, το άρθρο σου είναι υπέροχο, με έκανες να γελάσω, να σαι καλά!!!! Όσο για τα κεντήματα και αυτά είναι υπέροχα, μ' αρέσουν τα κρόσσια που έφτιαξες με την τεχνική του μακραμέ!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. χαχαχαχαχαχα καταπληκτική ανάρτηση!
    και ακόμα πιο υπέροχα τα όσα εχεις κεντησει Ρενακι μου .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @ χρυσάνθη
    ΚΡΙΜΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ, ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ;;;;;
    ΛΙΓΟ ΤΡΟΜΑΞΕ Ο ΚΑΗΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ!!!!!!!!
    ΤΙ ΕΓΙΝΕ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ; ΑΝΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΠΟΤΕ ΚΕΝΤΟΥΣΑ ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ, ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΚΙ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    @ debgoud
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ!!!!!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΞΑΝΑΦΑΝΟΥΝΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ Δημιουργία
    ΝΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!
    ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!

    @ ΧΑΡΑ
    ΧΑΡΟΥΛΙΝΙ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΓΕΛΟΥΣΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΓΡΑΦΑ!!!!
    ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΜΑΙ , ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΥΨΩΜΕΝ ΑΛΛΩΣΤΕ;;;;;;;;;;;;
    ΧΑΡΗ ΣΕ ΣΑΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑΕ ΟΠΟΤΕ ΡΩΤΩ , ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    @ ΕΛΕΝΑ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΤΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΚΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑ ΠΛΛΑ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!1

    @ Nena
    ΛΕΣ ΝΕΝΑ ΜΟΥ;;;;;;;;;;;;
    ΕΦΕΤΟΣ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ!!!!
    ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΓΛΥΚΑΝΩ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΑΝΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ Tante Kiki
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΗ ΣΕ Ο΄ΤΙ ΚΑΝΩ!!!!
    ΤΟ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΔΗ ΩΡΑΙΟ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ mia
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!!!!!!!!!
    ΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!! ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΞΕΣΚΟΝΙΣΑ ΝΑ ΞΕΜΟΥΔΙΑΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΦΟΡΜΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΕΣΤΡΩΣΑ ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΩ ΑΛΛΟΤΕ ΜΕ ΛΙΓΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΕ ΜΕ ΠΟΛΥ ΟΡΕΞΗ!!!!!!!!!
    ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    @ fillitsa's handmade jewerly
    ΚΑΛΩΣ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΦΙΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @ el.mar
    ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ!!!!!!!!
    ΕΚΑΝΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΩ!!
    ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΣΚΟΝΙΖΑ ΚΑΙ ΤΙΝΑΖΑ ΤΑ ΠΕΤΣΕΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΗΡΘΕ Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΓΕΛΟΥΣΑ ΜΟΝΗ ΜΟΥ!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    @ Διασκέσις
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ;;;;;;;;;;;
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!!!!!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΡΑΣΕΣ , ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΑΙ ΒΑΣΙΛΗΣ ΟΧΙ ΕΓΩ!!!!!!!!
    ΕΠΕΙΔΗ ΓΕΡΑΣΕ ΕΚΕΙΝΟΣ , ΝΟΜΙΖΕΙ ΓΕΡΑΣΑΜΕ ΟΛΟΙ!!!!!!!!!!\
    ΠΕΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ ΝΑ ΣΟΥ ΜΑΖΕΥΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΤΑ ΠΗΡΑ ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!!!
    ΧΑΧΑΧΧΑΑΧ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ maya:)
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ;;;;;;;;;;;
    ΕΓΩ ΕΛΕΓΑ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΞΥΝΟΥΝ ΤΑ ΝΥΧΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΓΑΤΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!
    ΝΙΑΡ ΝΙΑΡ !![αυτό για τα γατούλια σου!!!!!!]

    @ Marina
    ΑΝΤΕ ΜΑΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ,ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!

    @ Ρένα
    ΟΤΑΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ , ΕΣΕΝΑ ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ!!!!!!!!!1
    ΕΙΠΑ ΘΑ ΑΡΕΣΟΥΝ ΣΤΗ ΡΕΝΟΥΛΑ!!!!!!!!
    ΕΙΔΕΣ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΩΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΟ ΚΕΦΙ ΜΑΣ;
    ΤΟ ΜΑΙΛ ΣΟΥ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ!!!!
    ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΓΡΑΨΕ ΤΟΤΕ…………..
    pxristodoulou@ath.forthnet.gr
    ΚΙ ΕΓΩ ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΞΕΡΩ, ΡΩΤΑΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ!!!!![μεγάλη γυναίκα!]
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    @ Φιλία
    ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ , ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΦΤΙΑΧΝΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΜΑΘΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ!!!
    ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ ΓΝΩΡΙΣΑ ΟΛΕΣ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ!!!!
    Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΤΗΣ!!!!!!!!
    Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΟΥ ΑΠΙΘΑΝΗ!!!!!!!!!!
    ΕΓΩ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΦΥΛΛΑ , ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ;;;;;
    ΑΝ ΜΑΖΕΨΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ , ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ!!!!!!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!1

    @ L.
    ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    @ Demi
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ DEMI ΜΟΥ!!!!!!!
    ΑΦΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ;
    ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    @ ioanna
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΙΩΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΣΑ!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    @
    Katerina Galati
    ΑΦΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΘΡΟ, ΠΟΙΟΣ ΤΗ ΧΑΡΗ ΜΟΥ!!!!!!
    Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    @ Βάσια
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΒΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ρενα η Ευσταθια είμαι από το http://eustathiaartandcraft.blogspot.com/ υπαρχει μεγαλο προβλημα με τον blogger Μου εκαναν αναφορα καταχρησης και μου απενεργοποιησαν την σελιδα μολις τωρα το καταλαβα αλλα εχει γινει το ιδιο και το zetas magic world και με το effies sweet home designs...τι να πω καντε back up αμεσα καποιος εδω μεσα δεν μας θελει και πολυ...ενημερωστε οσες μπορειτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ευσταθία μου ζήλια,τι να πείς.....τουλάχιστον εκανες μπακαπ;

    ρενα μου η συμμετοχη μου στις κρεμάστρες ειναι ετοιμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ελπίζω ο επόμενος διαγωνισμός να μην είναι να μας βάλεις να γράψουμε μια ιστορία για τον Αη Βασίλη... γιατί το συγγραφικό μου ταλέντο χωλαίνει λιγάκι..Χαχαχα!!!! Όσο για τα κεντήματα τι να πω τέλεια!!! Εγώ κεντάω ακόμα πότε πότε όταν κάνω διάλειμμα από τις κατασκευές... Διδυμάκι μου καλό Σαββατοκύριακο!!! Να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΡΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΤΡΕΛΑ ΚΕΦΙΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ!!ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΥΠΕΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ;;;ΤΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!! ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΟΛΙΣΜΟ.ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @ ΕΥΣΤΑΘΙΑ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΜΟΛΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΑΝΑ!!!!!!!!!!!
    ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟ;
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!

    @ fillitsa's handmade jewerly
    ΕΥΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΙΤΣΑ!!!!!!!!
    ΤΗΝ ΑΝΕΒΣΑ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ Table Rouge
    ΜΗ ΜΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΙΔΕΕΣ!!!!!!!!!!!
    ΕΧΩ ΚΑΤΑ ΝΟΥ ΠΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!
    ΠΡΟΣΕΧΩΣ!!!!!!!!!!!!!
    ΕΣΕΙΣ ΜΗ ΠΕΤΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!
    ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    @ Nάσια
    ΑΦΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΤΡΕΛΑ ΚΕΦΙΑ , ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΥΨΩ;
    ΝΑΣΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΕΧΟΥΜΕ ΚΕΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΟ ΔΙΧΝΟΥΜΕ ,ΤΙ ΜΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ;
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ !!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αχ βρε Ρένα τι υπέροχα κεντήματα είναι αυτά...τι λεπτομέρεια! Μπράβο σου...Είναι καταπληκτικά και τόσο όμορφα και φροντισμένα που τα στολίζεις ακόμη...αυτό κι αν είναι υπέροχο.Τόσα χρόνια μετά.
    Οσο για τις κατασκευές με τις κρεμάστρες...έχεις δημιουργήσει ολόκληρο ρεύμα, τσουνάμι!!! Το αγόρι είναι ακόμη στη μέση.Δεν προλαβαίνει ο έρμος έχει κάνει μόνο το κώλυμα...μου φαίνεται θα την αναλάβω εγώ και θα την κάνω χριστουγεννιάτικη κατασκευή στο τέλος....Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @ Μαζί... KaPa
    ΕΥΑΡΙΣΤΩ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ!!!!!!!!!!!!!
    ΠΕΣ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΝΑ ΒΙΑΣΤΕΙ,ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΔΡΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ!!!!!!!!!!
    ΚΑΝΕ ΚΙ ΕΣΥ ΤΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ !!!!!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. κι αν ο αγιος Βσιλης κουραστει απο τα στριφογυρισματα σου και θελει να το σκασει απο εσενα να ξερεις εγω θα του ανοιξω την πορτα να τον κρυψω
    τι κιαν ειναι 25 χρονων ειναι ομορφος και νεανικος
    γεια στα χερια σου που και τωρα φτιαχνουν τοσο ομορφες δημιουργιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. δεν έχω μπει ακόμη στο κλίμα καλή μου χεεεχεχεχχε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΧΑΡΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ρένα μου είναι όλα υπέροχα!! Μπορεί να είναι μερικών χρόνων αλλά νομίζω ότι ακόμα και τώρα είναι διαχρονικά!! Εκείνο δε που ζήλεψα είναι το μακραμέ. Δεν ξέρω να το κάνω!! Θα σου στείλω την διεύθυνση στο mail!! Καλή συνέχεια και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Tα αγιοβασιλάκια σου τα λάτρεψα!!! Καί χρυσοχέρα καί τσαχπινοπαιχνιδιάρα η Ρένα μας!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΡΕΝΑ ΕΛΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΤΟ mail μου. διαβασε και την απαντηση μου στο σχολιο σου!!!!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. αγαπημένη μου φίλη τέλειωσε η κλήρωση του δέυτερου 10ημερου του πανηγυριού του stars and icicles σε ευχαριστώ για την συμμετοχή και περιμένω την διεύθυνση σου στο
    katitimou@gmail.com για ένα αναμνηστικό δωράκι
    και φυσικά το επόμενο 10ημερο θα σου κλέψω τα κεντήματα εσύ παιδί μου είσαι μοναδική !!!! φιλάκια Κάτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τι όμορφη παραμυθοιστορία! Και τι κεντήματα! Πανέμορφα! να είσαι καλά και πάντα έτσι δημιουργική!Πολλά φιλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. RENA TO BRHKA! ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΖΕΤΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΝΕΙ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΣΤΑΘΙΑ. ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ρένα καλημέρα!!! Επανήλθαμε!!!! Βασικά δεν ξέρω για πιο λόγο το κάνουν αυτό αλλά σίγουρα είναι ο ίδιος που ανέφερε και τη Ζέτα και την Έφη...πάλι καλά οι άνθρωποι της google μας ανέβασαν την σελίδα άμεσα....Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. χαχαχαχ γελασα πολυ με την παρουσια να σαι καλα ρενα μου που μου χαρισες χαμογελα..τα χρειαζομουν πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. πολύ παιχνιδιάρικη και γιορτινή ανάρτηση! Τέλεια τα εργόχειρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @ Ειρηνη Σ
    AN EINAI MONO 25 , ΑΝΟΙΞΕ ΤΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΤΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΠΡΙΝ 30 ΧΡΟΝΙΑ, ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΓΙ ΑΣΤΕΙΟ ΔΕΝ ΚΕΝΤΩ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    @ maya:)
    ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΚΙ ΕΓΩ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑ!!!!
    ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    @ sweet dreams
    Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!
    ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΧΩ ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    @ Mania
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΡΩΝΩ, ΕΝΩ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ!!
    ΚΙ ΕΧΩ ΑΠΕΙΡΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΛΕΚΤΑ!!!!!!!!!!
    ΤΟ ΜΑΚΡΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΜΠΕΛΑΛΙΔΙΚΟ!!
    ΕΧΕΙ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΣΤΟ YOUTUBE ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΕ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    @ anthivolon
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΠΕΤΤΥ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΑΣ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΛΙΓΟ, ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΚΟΜΗ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    @ marilise
    Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΤΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ, Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    @ Αναστασία
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    @ Effie's Sweet Home Designs
    ΕΦΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΗΚΑ!!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΠΟΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ;
    ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ, ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ;
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    @ Eustathia
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΜΟΥ, ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΚΑΛΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΙ!!!!!!!!

    @ Λενα
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΛΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΙΓΟ ΓΕΛΙΟ;
    ΜΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΗ ΜΕΡΑ , ΞΕΧΝΑΜΕ ΝΑ ΓΕΛΑΜΕ!!!!!!!!!1
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    @ Eva's blog
    Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΥΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Μόλις ανέβασα επιτέλους την κρεμαστροανακυκλωσιμοκατασκευή μου!!! Σε ευχαριστώ για την έμπνευση! Πάντα ωραίες ιδέες να 'χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Υπεροχη αναρτηση με υπεροχα εργόχειρα!!!
    Φιλακια Ρενα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. πω πω΄...όλα τι όμορφα κεντημένα!! και το πίσω από ότι είδα είναι τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ρένα μου, στείλε μου στο aneraida10@gmail.com το λινκ της ανάρτησης να το βάλω εγώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ρενάκι είδα οτι έχεις πρόβλημα στο πισί σου..
    αν σου λέει οτι δεν είναι ασφαλής η σύνδεσή σου ,τσεκάρισε μήπως έχει λήξει ο antivairus...
    Tα κεντήματά σου πολύ όμορφα...
    εκείνον τον έρμο τον Αη Βασίλη λυπήθηκα με το ταράκουλο που πέρασε...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ρενάκι μου τι έπαθες κι εσύ;;;;; Προσπάθησε να μπεις από άλλη μηχανή αναζήτησης. Για παράδειγμα αν χρησιμοποιείς το Mozilla τώρα μπες από το το google chrome! Κάποια στιγμή το είχα πάθει κι εγώ και νομίζω ότι με διαφορετική μηχανή θα μπείς!!! Μπορείς να ρωτήσεις και τη Ζέτα όμως να σου πει τι έκανες στη δική της περίπτωση, ίσως σε βοηθήσει!!! Περιμένω νεότερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. @ Ανεράιδα
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΣΑ ΤΕΛΙΚΑ!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    @ Μarianna
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    @ Ελευθερία
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!

    @ SpIrToKoYto
    ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ Η ΒΛΑΒΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ;
    ΔΕΝ ΤΟ ΠΣΤΕΥΩ!!!!!!!!
    ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΠΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΧΙ!
    ΘΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΙΣΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΚΑΙ ΕΣΑΣ , ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    @ Kiki
    ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΩ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΜΗ ΑΣΦΑΛΗ ΣΥΝΔΕΣΗ.
    ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΜΠΑΙΝΩ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΟΜΑΙ!!!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΑΠΟ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙ!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΙΠΕΙ ΜΠΑΙΝΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ρέναααααα τον ζάλισες !!!!χαχαχαχαχχαχαχαχχαχ
    Είσαι απίστευτη!!!
    Τι έπαθες κι εσύ τώρα με τον υπολογιστή...πήγαινε τον σε κάνα ειδικό,μου φαίνεται ότι θέλει τον μάστορά του!!Να σου στείλω την διεύθυνσή μου ?
    Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. κοριτσι καλημερα..εχεις κερδισει..οταν λυθει το προβλημα θα τα πουμε..το email και την διευθη..μου την εχεις..εγω θελω να μου στηλεις μια φωτο σου ταχυδρομικος για να κανω το lo..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ρενα μου εγω γιατι δεν ειδα ποιο νωρίς αυτην την φοβερη αναρτηση ε?? Αχ θα την εκρυψε ο Αι- βασίλης. (χαχα) Τι να πρωτοπω. αρχίζω... Εχεις ενα μοναδικο τροπο να με κανεις να γελαω...
    Εδωσες ενα μηνυμα σε όλους μας, οχι κινεζικα παιχνιδια αλλα παιχνιδια με φαντασια και σιγουρα χειροποιητα!! και τέλος δεν μπορώ να αφήσω ασχολιαστα τα κεντηματα σου. Ειναι ολα τοσο ομορφα απορω ποτε προλαβες και τα έκανες οταν τα παιδακια σου ήταν μικρά (έχουν παρα πολυ δουλεια) μπραβο σου για αλλη μία φορά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Απαντήσεις
    1. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΓΕΛΑΣΑ!!!!!!
      ΕΙΧΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΙ ΕΓΡΑΨΑ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
  74. γεια σας μπορειτε να μου στειλετε τα σχεδια με τον αγιο βασιλη? μου αρεσαν παρα πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΑΝΩΝΥΜΗ, ΑΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ!
      ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΩ ΠΟΥ;

      Διαγραφή
    2. συγνωμη!!!! ειχα εξεταστικη και ημουν λιγο απασχολημενη!!! η μαμα μου κοιτουσε τα σχεδια σας και με τραβουσε και μου ελεγε βρες μου τα σχεδια μου αρεσουν πολυ!!! αν μπορειτε να μου τα στειλετε στο e-mail μου alexandroula1993@gmail.com απο Βασιλεια και Αλεξανδρα

      Διαγραφή
    3. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ!!!
      ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΜΟΛΙΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΟΥ!!
      ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ!!!
      ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ , ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ.
      ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ!!
      ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΞΕΧΝΑΩ , ΑΦΗΣΤΕ ΞΑΝΑ ΣΧΟΛΙΟ!
      ΝΑ ΠΕΡΝΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!

      Διαγραφή
  75. γεια σας!!! και εμεις σημερα γυρησαμε απο τηνο!!! οποτε μπορειτε να μου τα στειλετε...ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Αυτό το σχέδιο κάπου το είχα δει στα νιάτα μου αλλά δεν το κέντησα ποτέ!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Αυτό το σχέδιο κάπου το είχα δει στα νιάτα μου αλλά δεν το κέντησα ποτέ!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ, ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...